loading...
دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی
اکی بازدید : 130 سه شنبه 13 تیر 1396 نظرات (1)

گزارش کارآموزی تربیت بدنی

 

دانلود گزارش کارآموزی تربیت بدنی

 

دانلود کارورزی رشته تربیت بدنی

پروژه کاراموزی تربیت بدنی

گزارش کارورزی در تربیت بدنی

 

تربيت بدني و ورزش ، هم از ديدگاه تاريخ و هم از ديدگاه فرهنگ، به اين دليل که با ملل مختلف جهان سروکار دارد جالب و شايان توجه است  از ديدگاه تاريخ و با تحقيق در ادوار گذشته مي توان فهميد که کدام ورزش در کدامين سرزمين شکل گرفته است و چگونه به کشورهاي ديگر راه يافته است و سير تحول و تعالي آن چگونه بوده است، مثلا” مي‌توان فهميد که ورزش چوگان که يک ورزش باستاني است ابتدا به چين و ژاپن و سپس به يکي از ايالت هند که در مرز برمه قرار دارد راه يافته و از آنجا به تبت و از همان طريق، به اروپا و آمريکا کشانده شده است .

فهرست مطالب
مقدمه‌اي : 3
مقدمه ای درباره ی تربیت بدنی: 9
استانداردهای استخر انقلاب: 10
امکانات استخر انقلاب 11
تجهیزات استخر انقلاب برای آموزش شنا: 13
نخستین گام آموزش 16
نخستین تجربة شنا در استخر 16
شروع 17
انواع شنا 17
شرایط زمین 19
شنا : شنای رقابتی 19
فصل دوم: 22
هدف از تاسیس مجموعه و اهداف رشته ورزشی 22
هدف از تأسیس مجموعه و اهداف رشته ی ورزشی شنا 22
اهداف عاطفی و شناختی: 23
فواید ورزش شنا: 23
ماهیچه هایی که در ورزش شنا بکار گرفته می شوند : 23
تمرینات سرعتی شنا و تغییرات فیزیولوژیکی حاصل از آن : 24
طریقه تنفس صحیح 24
آنچه شناگران در استخر باید به آن توجه کنند : 24
فصل سوم: 25
تشریح روند کار: 25
خصوصیات و وظایف مربیان شنا 26
وظایف غریق نجاتان : 26
وظایف مسئول ثبت نام: 27
وظایف قسمت اداری: 27
وظایف قسمت کفشداری: 27
وظایف خودم در استخر انقلاب: 28
تاریخه ی شنا در ایران : 30
قوانین بین الملی واتر پلو 31
فهرست مطالب واتر پلو 31
پیوست 1 : دستور العملهایی برای استفاده از دو داور 75
APPENDIX A: 75
INSTRUCTIONS FOR USE OF TWO REFEREES 75
پیوست 2 : علائمی که هیئت داوران به کار می برند. 78
APPENDIX  B: 78
SIGNALS TO BE USE BY OFFICIALS 78
شکل Z – برای علامت دادن شماره کلاه بازیکنان است . برای ارتباط بهتر داور با بازیکنان و منشی ،علامت شماره کلاه در صورتیکه بیش از 5 باشد با دو دست نشان داده خواهد شد. با یک دست 5 انگشت و با دست دیگر انگشتان اضافی نشان داده خواهد شد و جمع آن شماره کلاه بازیکن خواهد بود. برای شماره 10 با مشت بسته علامت داده می شود. و چنانچه شماره کلاه از 10 بیشتر باشد با یک دست مشت بسته را نشان داده و به دنبال آن با دست دیگر با نشان دادن انگشتان اضافی شماره بازیکن اعلام می گردد. 81
پیوست 3 82
مقررات انضباطی واتر پلو 82
APPENDIX  C: 82
REGULATIONS  FOR  DISCIPLINARY  ACTIONS  IN WATERPOLO 82
مقررات گروه سنی واتر پلو AGE GROUP – WATERPOLO 87
مقررات تجهیزات واتر پلو FACILITIES RULES – WATERPOLO 89
نکات بسیار مهم در مورد داوری واتر پلو 92
موارد انضباطی داوران 98
وظایف سرپرست کل و ناظر فنی 98
فصل چهارم: 99
اهداف ورزش و  نتیجه گیری 99
اهداف ورزش در تربیت بدنی 100

مقدمه‌اي
تربيت بدني و ورزش ، هم از ديدگاه تاريخ و هم از ديدگاه فرهنگ، به اين دليل که با ملل مختلف جهان سروکار دارد جالب و شايان توجه است  از ديدگاه تاريخ و با تحقيق در ادوار گذشته مي توان فهميد که کدام ورزش در کدامين سرزمين شکل گرفته است و چگونه به کشورهاي ديگر راه يافته است و سير تحول و تعالي آن چگونه بوده است، مثلا” مي‌توان فهميد که ورزش چوگان که يک ورزش باستاني است ابتدا به چين و ژاپن و سپس به يکي از ايالت هند که در مرز برمه قرار دارد راه يافته و از آنجا به تبت و از همان طريق، به اروپا و آمريکا کشانده شده است . يا اينکه گاوبازي که ورزش متداول اسپانيايي‌ها است آنطور که از لوحه‌هاي سنگي يافت شده و در حفاري‌هاي هندوستان بر مي‌آيد حدود 3000سال قبل در اين سرزمين رايج بوده و 1000 سال پس از آن به جزيره (کرت) در يونان راه يافته و از آنجا به دشتهاي سرسبز ناحيه شمالي يونان کشيده شده و 500 سال بعد ، در شهر رم متداول شده و امروز در اسپانيا و در ميان قبايل باسک رايج است و نيز مي‌توان دريافت که تربيت بدني و ورزش در آغاز جنبه اساطيري داشته جنبه رمانتيک و گاهي حماسي نيز دارد ، همواره به صورت يک پديده تربيتي مطرح بوده است .
جالب تر اين است که بسياري از نوشته ها و نقوش مانده از روزگار باستان نشان مي‌هند که انسان از آغاز خلقت ميل به مبارزه با قدرت هاي برتر با خود را داشته يعني از همان زمان که نيروهاي طبيعت را شناخته، براي هر يک خدايي را متصور شده و الگو قرار داده است مثل آپولو و هرمس در يونان و …. حماسه سراياني چون فردوسي از سرزمين خودمان، هومر بايرون و گوته از سرزمينهاي ديگر از همين سرچشمه زلال به دنياي سرشار از هيجان و شور حماسه راه يافته و به حماسه سرايي پرداخته اند . فراتر از حماسه و افسانه، واقعيت هاي مملوس تاريخي در زمينه تربيت بدني و ورزش است که به عنوان يک پديده اجتماعي، با فرهنگ و آداب و سنن جوامع مختلف درآميخته و همگام و همراه مردم هر زمان بنا به ضرورت ها و نيازها، پديده هاي علم و تکنولوژي را دريافته و به آن پيوند خورده است .
به روايت تاريخ در گذراي زمان انسان به مرحله‌اي رسيد که از حالت فردي به حالت اجتماعي متمايل شد و اين نياز را احساس کرد که بايستي به حالت جمع درآيد و کسي را به عنوان هماهنگ کننده به سرپرستي جمع بگمارد و طبيعي بود کسي که براي اين مسئوليت انتخاب مي‌شد بايستي از همه قويتر باشد، بهتر از ديگران نيزه پرتاب کند، چابک تر از همه بدود و در هنر جنگ آوري نيز سرآمد ديگران باشد . انگيزه قويتر بودن و درک اين واقعيت که زندگي انسان بستگي حرکت و جنبش او دارد و توجه به اين اصل که مجموعه‌اي از حرکات سبب تامين سلامت وجود او خواهد شد،  زمينه ساز توجه بيشتر به تربيت بدني و ورزش گرديد و بر اين اساس است که گفته مي‌شود تربيت بدني و ورزش با حيات بشر توام بوده و حتي درآميخته است همچنانکه گفته مي‌شود (اولين حرکت انسان در بدو تولد ، نخستين گام در تامين سلامت انسان است ) و مي‌توان باور داشت که تربيت بدني و ورزش همپاي زمان ،تولد يافته و با تکامل جسم و روح در اين رهگذر ، تربيت و تقويت روحي و رواني انسان به اوج خود رسيده است . با اين نگرش مي‌توان گفت : انگيزه‌هاي نخستين براي گرايش به تربيت بدني و ورزش مبتني بر هدف هاي زير بوده است:
1.تکامل و توسعه استعداد جسماني
2.ايجاد گروههاي نيرومند براي بهتر زيستن
3.تقويت جسم براي ارضا احسن برتري جويي
4.ايجاد سرگرمي
بديهي است در برآوردن اين هدف ها افراد مستعد تر از نظر قوت بدني، بر ديگران برتري داشته‌اند و در طول زمان ضرورت قدرت بدني بيشتر و لزوم پرداختن به تربيت بدني و ورزش، سبب فرصت هايي براي گروه‌هاي هوشيارتر شده و به تدريج بازيها و سرگرمي‌هايي به وجود آمده که موجبات طراوت و نشاط بدن را فراهم ساخت .
به اين ترتيب، تربيت بدني  در معناي تقويت بدن و کسب نيرومندي از يک سو سرگرمي‌ها و بازيهاي سرگرم کننده از سوي ديگر زمينه سازندگي، رشد و تکامل، نوجوانان و جوانان صادر گرديد.
به روايت تاريخ در سرزمين ما به عنوان کشوري کهن که غناي فرهنگي بسياري دارد علاوه بر قدرت بدني و پرورش جسماني تربيت اخلاقي و روحاني نيز پايگاه ويژه‌اي داشته است . ايرانيان در عين حال که مانند ديگر ملل شرق پايبند به نظام اجتماعي خود بوده‌اند از روحيه آزادطلبي، احترام و توجه به ارزش هاي فردي و اجتماعي نيز برخوردار بودند. چنانچه در سخن گفتن صريح، در دوستي استوار و در ميهمان نوازي و بخشندگي سرآمد ديگران بودند و پاکيزگي را بزرگترين نعمت حيات مي‌دانستند .
در کتاب مقدس زرتشت فصل هاي طولاني در فوايد پاکي جسم و جان آمده و از خانواده به عنوان مقدس ترين سازمان اجتماعي ياد کرده و گفته شده است که فرزند داشتن اسباب بزرگي و آبرومندي است . همچنانکه تربيت و تعليم فرزندان اسباب افتخار و سربلندي است . ويل دورانت مولف کتاب تاريخ تمدن در باب اهميت فرزندان در ايران قديم مي‌گويد : يکي از اصول رايج آن زمان اين بود که مدرسه نزديک بازار نباشد تا دروغ و دشنام و تزوير که در لفظ عام جاري است مايه تباهي اخلاق کودکان نشود و ديگر اينکه آزادانديشي و آمادگي براي پذيرش انديشه هاي تازه چنان بود که در مقابل انديشه‌هاي بيگانگان از خود تعصب و واکنش هاي تند نشان نمي‌دادند و هر انديشه تازه‌اي را با حوصله دقت و علاقمندي مورد بررسي قرار مي‌دادند و با همين روحيات عالي، شيوه‌هاي تربيتي خاص را در مورد فرزندان خود اعمال مي‌کردند و ورزش آن روزها نيز اسب سواري و تير اندازي و شکاربود .
استرابون از روي مدارکي که در دست داشته مي‌نويسد کودکان تا به جواني برسند مراحل مختلف تربيتي و پرورشي را مي‌گذرانند که نخستين مرحله آن دوره تربيت خانوادگي بود ابتدا تربيت اخلاقي و دوره مدرسه را مي‌پيمود . تربيت اخلاقي روحي و معنوي او با آموزش فنون نبرد و فعاليت هاي بدني همراه بود و از طريق جوانان ايران به واسطه صداقت و در نتيجه تعاليم عالي که در کانون خانواده مدرسه و جامعه داشتند از هر گونه نقص اخلاقي مبرا بودند بعد از ظهور اسلام و تجلي آن در ايران پهلوانان نامي ايران آراسته به جميع کمالات و فضايل انساني و کارآمد در فنون ورزش با برگزاري ها و دلاوريهاي خود صفحات زريني را بر تاريخ اين سرزمين کهنسال نقش نمودند . تا عهد صفويه که سياست بر مبناي تشيع آميخته با تربيت ايراني قرار گرفت روحيه جوانمردي و عياري سنتي ايران با ملاک هاي اسلام در آميخته و شيوه‌اي نوين را پديد آورد .
در اين زمان نيز ورزشهايي چون چوگان، شمشيربازي، اسب سواري، تيراندازي، شکار و شنا و مخصوصا” کشتي پهلواني رواج داشت و جوانان ورزيده‌اي که مي‌توانستند نمايشگر قدرت و توانايي خود همراه با خصايل خوب انساني باشند خوش درخشيدند . اما در زمان قاجار نشانه‌هاي انحطاط اخلاقي در ورزش بروز کرد بخصوص که غرب زدگي به صورت يک پديده اجتماعي در تمامي ابعاد جامعه ايراني ريشه دواند و فرهنگ جديد اروپايي در قالب فلسفه نوين ، علوم، هنرها و تکنولوژي جديد تجلي يافت . با روي کار آمدن رضاخان قدمهايي در جهت قانوني کردن ورزش برداشته شد و قانون اجباري کردن ورزش در مدارس به تصويب رسيد که زمينه ساز تشکيل اولين انجمن ملي تربيت بدني شد . اما نفوذ تمدن غرب چنان شتابي گرفته بود که اين نخستين قدم نيز خط و نشان غربي داشت .
در سال 1320 تربيت بدني به دو بخش متمايز تفکيک شد يعني تربيت بدني آموزشگاهها به وزارت فرهنگ زمان ، ورزش دستجات آزاد و پيشاهنگي به انجمن ملي تربيت بدني واگذار شد، در گذر سالها در اين ساختار هميشه متغير، باز هم تغييراتي پيش آمد و در سه بخش مجزا ‌ يعني سازمان تربيت بدني و تفريحات سالم، کميته ملي المپيک و شوراي ورزش بانوان متمرکز شد . در شرايطي که وزارتخانه ها و سازمانهاي مختلف کشوري و لشگري مثل وزارت آموزش و پرورش، وزارت کار و امور اجتماعي، وزارت کشاورزي و تعاون روستايي و ارتش و شهرباني و ژاندارمري هر يک فعاليتهايي را در زمينه تربيت بدني و ورزش آغاز نموده بودند . در سال 1350 سازمان تربيت بدني با قرار گرفتن در بخش معاونت نخست وزيري شکل قانوني تر و مستقل تري به خود گرفت و از اين پس در استان ادارات کل تربيت بدني و هيئتهاي ورزشي عهده دار امور تربيت بدني و ورزش در مرکز سازمان تربيت بدني فدراسيونهاي ورزشي و کميته ملي المپيک ناظر بر فعاليتهاي ورزشي شدند . در سال 1353 به لحاظ برگزاري اين بازيها مجموعه ورزشي آزادي احداث شد و به تناسب گسترش روزافزون ورزش و بنا به ضرورت توجه به اصول علمي تربيت بدني و ورزش که در دنياي غرب به سرعت رو به تکامل و پيشرفت بود به تدريج مدارس و دانشکدههاي تربيت بدني شکل گرفتند و حضور مرتب تيم هاي ورزش در دوره هاي مختلف از جمله بازيهاي المپيک و موفقيتي که در برخي از رشته هاي ورزشي مثل کشتي و وزنه برداري نصيب قهرمانان ايران شد زمينه ساز گسترش علاقه مردم به ورزش گرديد . بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تربيت بدني و ورزش نيز مثل بسياري از زمينه هاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي، سياسي دستخوش تحول و دگرگوني شد و اخلاق و فرهنگ اسلامي معيار سنجش ها در تمامي زمينه ها ي تربيت بدني و ورزش قرار گرفت . در آغاز توجه به تعاليم اسلام، روايات و احاديثي از پيامبر اسلام (ص) و حضرت علي (ع) و ديگر ائمه اطهار و رهبران، انديشمندان و دانشمندان اسلامي چراغ فرا راه مسئولين ورزشي نهاد و با جستجو در متون علمي، فرهنگي، اسلامي زمينه‌هاي توسعه فرهنگ اسلامي در تربيت بدني و ورزش فرهم گرديد . با توجه به نظرات کلي اسلام در زمينه ورزش و نظر اجمالي انديشمندان اسلامي در مورد تربيت بدني اين برداشت حاصل شد که جسم عرض روح قرار دارد و نيازهاي جسماني و روحاني انسان بايستي يک جا مورد ارزيابي قرار گيرد با اين که : (کالبد انسان که جايگاه روح انسان است بايستي تقويت شود و از سلامتي کامل برخوردار گردد تا از اين طريق کمال انساني حاصل شود و فرد به کمال مطلوب برسد . غرض از

نوع فایل :word | تعداد صفحات :111

 

دانلود گزارش کارآموزی تربیت بدنی

اکی بازدید : 129 دوشنبه 12 تیر 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی در شرکت غذایی پیچک طراحی سیستم مالی صنعتی



گزارش کارآموزی در شرکت غذایی پیچک طراحی سیستم مالی صنعتی
دانلود کار آموزی در شرکت مواد غذایی

 

کاراموزی حسابداری شرکت مواد غذایی

سیستم مالی شرکت صنعتی مواد غذایی

فهرست مطالب
1- فصل اول: آشناي كلي با مكان كارآموزي1
1-1-تاريخچه 2
2-1-نمودار سازماني  4
3-1-شرح مختصري از مكان كارآموزي5
2- فصل دوم:ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته كارآموزي  6
1-2- اصول و مباني كلي حسابها  7
2-2-اصول و مباني كلي حسابهاي مالي 7
3-2- كليات توليد  8
4-2- اصول و عوامل قيمت تمام شده  10
5-2- عوامل قيمت تمام شده 11
1-5-2-مواد اوليه و بسته بندي اصلي12
2-5-2-سربار(هزينه هاي توليد) 12
6-2-ضايعات توليدي 14
7-2-مراكز هزينه15
1-7-2-مراكز هزينه(دواير) توليدي15
2-7-2-مراكز هزينه (دواير) تشكيلاتي  17
8-2-اصول و مباني كلي بودجه و استانداردها  18
9-2-محاسبه قيمت تمام شده استاندارد توليدات19
10-2-اصول و مباني كلي روشها  22
3-فصل سوم:آزمون آموخته ها و نتايج آشنايي با شركت صنايع غذايي پيچك23
1-3-فعاليت مالي24
1-1-3-دايره دريافت و پرداخت24
2-1-3-دايره صدور اسناد و دفترداري  26
2-3-شرايط اجراي نظام حسابداري مالي (صنعتي)26
3-3-حسابها27
4-3-روشها 27
5-3-توضيح فرم سند حسابداري28
6-3- تعريف عمليات مختلف مالي و انجام ثبت حسابداري و تعيين چگونگي شناسايي سود و بستن حسابها  28
7-3-تعيين كنترلهاي داخلي لازم در مراحل مختلف  30
1-7-3-نحوه كنترل داخلي 31
2-7-3-دريافتها  31
8-3-خلاصه اهم رويه هاي حسابداري  32
1-8-3-موجودي مواد و كالا 32
9-3-نسبتهاي مالي  32
1-9-3-نسبتهاي نقدينگي33
2-9-3-نسبتهاي سرمايه گذاري  33
3-9-3-نسبتهاي سودآوري 33
10-3-عملكرد مالي شركت35
1-10-3-سود و زيان 35
2-10-3-ترازنامه35
4-فصل چهارم:انتقادات و پيشنهادات 36
1-4-انتقادات و پيشنهادات 37
5-فصل پنجم:پيوست 39
1-5-فرم پيشرفت كارآموزي (فرم شماره 1 و2)
2-5-فرم پايان دوره كارآموزي
3-5-فرم شرح گزارش ماهانه
4-5-فرم نظرات و پيشنهادات
5-5-صورت هزينه تنخواه گردان
6-5-برگ پرداخت طي اسناد بهادار
7-5-عملكرد مالي شركت (سود و زيان، ترازنامه)
8-5-نسبتهاي مالي
9-5-نمودار مقدار واقعي فروش
10-5-فرم سند حسابداري
11-5-سر فصلهاي حسابداری

فصل اول
آشنايي كلي با مكان كارآموزي
فصل اول
1-1-تاريخچه فعاليت شركت
شركت پيچك در تاريخ 2/12/1348 به صورت شركت سهامي خاص تأسيس شده و طي شماره 13750 مورخ 2/12/1348 در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيده است.
شركت در تاريخ 13/12/1369 در بورس اوراق بهادار پذيرفته شده و در تاريخ 16/5/1372 به شركت سهامي عام تبديل شده است. مركز اصلي شركت در تهران، خيابان باقرخان، خيابان دكتر قريب شماره 137 و محل كارخانه در شهريار، قريه بردآباد واقع است.
فعاليت اصلي شركت
موضوع فعاليت شركت طبق ماده(3) اساسنامه عبارت از تهيه و توليد انواع مواد غذايي عمليات دامداري، كشاورزي، باغداري، ساخت انواع كنسرو، غذاهاي منجمد، ايجاد سردخانه جهت نگهداري فرآورده هاي فوق و ميوه تازه و واردات ماشين آلات، مواد اوليه مورد نياز شركت و صادرات است.
به موجب پروانه بهره برداري شماره 360509 مورخ 30/12/54 كه توسط وزارت صنايع صادر شده، بهره برداري از كارخانه شركت با ظرفيت 1800 تن در تاريخ 30/12/54 آغاز شده است.
وضعيت اشتغال
متوسط تعداد كاركنان دائم و موقت طي سال به شرح زير بوده است:
سال 1382  سال 1382
نفرنفر
كاركنان دائم  85  90
كاركنان موقت  35  18
120 108

مبناي تهيه صورتهاي مالي
صورتهاي مالي اساساً بر مبناي بهاي تمام شده تاريخي تهيه و در مواد مقتضي از ارزشهاي جاري نيز استفاده شده است.
3-1-شرح مختصري از مكان كارآموزي
مشخصات توليدي شركت:
توليدات شركت را محصولات غذايي و سبزيجات منجمد تشكيل مي دهد كه در بسته بنديهائي به صورت قوطي، شيشه و يا پلاستيك عرضه مي گردد. اين محصولات در حال حاضر شامل كنسرو (ماهي تن، خورشت قرمه سبزي، خورشت قيمه سيب زميني، لوبيا چيتي با گوشت و سس، لوبيا سبز و نخود فرنگي) كمپوت، خيارشور، سس مايونز و انواع سبزيجات منجمد(باقلا و لوبيا سبز، نخود فرنگي، پياز و باميه) مي باشد كه به صورت مرحله اي و انبوه توليد مي شوند.
اغلب محصولات به تبع مواد اوليه نياز در ساخت آنها در فصلهاي بخصوصي از سال توليد شده و طي سال به فروش مي رسند در نتيجه برنامه ريزي خريد مواد اوليه مورد نياز و عقد قراردادها در زمان مناسب و وجود سرمياه در گردش كافي، از عوامل مهمي است كه در ميزان توليد محصولات دخالت مؤثر دارند.
عمليات توليدي در پنج كارگاه توليدي «تن ماهي»، «كنسروهاي گوشتي»، «سبزيجات منجمد و كنسورهاي غير گوشتي»، «سس مايونز» و «همبرگر و كباب لوله اي» انجام مي شود.
فصل دوم:
ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته كارآموزي
1-2-اصول و مباي كلي حسابها
اصول و اهداف كلي حسابها، ايجاد امكان طبقه بندي و تفكيك حسابها به منظور جمع آوري و كنترل اطلاعات و ارقام مالي و تهيه و ارائه گزارشات و اعمال كنترلهاي داخلي مي باشد. حسابهاي شركت با خصوصيات سادگي، سهولت و انعطاف پذيري طراحي خواهند سد به نحوي كه بتوان علاوه بر محاسبات مربوط به تعيين قيمت تمام شده محصولات در مقاطع ضروري، قابليت كنترل بر مواد مصرفي و هزينه ها و مغايرت مربوطه را امكانپذير ساخت.
2-2-اصول و مباني كلي حسابهاي مالي
حسابهاي دارائيهاي ثابت شركت بر اساس نوع و يا داوير استفاده كننده تنظيم شده است. بر همين اساس وسائط نقليه بر مبناي نوع و ساير دارائيهاي ثابت بر اساس محل استقرار داوير استفاده كننده تفكيك گرديده اند. مظر به اينكه احتمال فقدان اطلاعات لازم در طبقه بندي دارايئاهاي ثابت مطابق حسابهاي تنظيمي در برخي از موارد وجود خواهد داشت لذا جهت هر يك از گروه دارائيها ثابت فوق كه اين احتمال وجود دارد يك حساب تحت عنوان «تفكيك نشده» ايجاد خواهد شد كه اين حساب تا هنگام تفكيك كامل آن گروه بر اساس طبقه بندي جديد مورد استفاده واقع ميگردد.

کاراموزی حسابداری شرکت مواد غذایی

از آنجائيكه سياست كلي و متداول شركت وصول مبلغ فروش قبل از صدور صورتحساب و تحويل كالا و نتيجتاً به صورت پيش ديافت ميباشد، ثبت حسابداري مربوطه از طريق حساب جاري مشتريان انجام ميپذيرد.
در مواردي نيز كه فروش اعتباري بوده و يا وصول مبلغ فروش پس از صدور صورتحساب مي باشد، ثبت حسابداري از طريق جاري مشتريان بعمل خواهد آمد. در پايان سال مالي مانده بدهكار هر يك از مشتريان به حساب بدهكاران تجاري و يا مانده بستنكاري آنها به حساب پيش دريافتها منتقل خواهد شد.
در صورت تشخيص مديريت و به منظور ايجاد امكان كنترل صحيح و منطقي بر موجوديهاي شركت برخي از گروههاي موجودي به دو بخش اقلام عمده و جزئي قابل تفكيك مي باشد. اقلام عمده از طريق ايجاد كارت حسابداري انبار كنترل و هزينه مصرف آنها به هنگام استفاده، در حسابهاي مربوط حسب مورد منظور خواهد شد. مصرف اقلام جزئي بر اساس بودجه در پايان هر ماه به حساب هزينه منظور شده و تعديلات لازم در پايان ماه و همچنين سال مالي س از شمارش عيني به عمل خواهد آمد. تفكيك موجوديهاي شركت به اقلام عمده و جزئي با استفاده از دستورالعملي كه به همين منظور تهيه مي گردد به عمل خواهد آمد.
در نظام پيشنهادي حساب صندوق حذف گرديده و پرداختهائي كه در حال حاضر توسط صندوق انجام مي گيرد از طريق حسابهاي تنخواه گردان مورد ثبت قرار خواهد گرفت. همچنين كليه دريافتها عيناً در همان روز يا روز بعد به حساب بانك واريز و در حساب جاري شركت ثبت ميشود

سیستم مالی شرکت صنعتی مواد غذایی

3-2-كليات توليد
محصولات توليدي شركت عبارت از انواع كنسروهاي گوشتي و غير گوشتي، فرآورده‌هاي گوشتي، سبزيجات منجمد، كمپوت، خيارشور و سس مايونز ميباشد كه در پنج كارگاه توليدي «تن ماهي»، «كنسروهاي گوشتي»، «همبرگر و كباب لوله اي»، «سبزيجات منجمد و كنسروهاي غير گوشتي» و «سس مايونز» كلاً تحت نظارت مديريت توليد انجام ميشود.
نحوه توليد محصولات به صورت انبوه بر اساس برنامه خريد و رسيد مواد اوليه ميباشد. شركت علاوه بر توليد محصولات جهت فروش، سفارشاتي نيز از بعضي ارگانهاي دولتي و ساير اشخاص حقيقي و حقوقي به منظور توليد محصولات كارمزدي با كيفيت اختصاصي دريافت مينمايد. انجام خدمات توليدي كارمزدي در اغلب موارد با دريافت مواد اوليه از جانب مشتريان صورت مي پذيرد.
برنامه توليد با توجه به عوامل زير توسط مديريت كارخانه براي مقاطع ساليانه تعيين و ابلاغ ميشود. لكن، طي سال با توجه به سهميه شركت از مواد اوليه و امكانات خريد مواد اوليه غير سهميه اي امكان تغييرات در مقدار توليدات پيش بيني شده وجود دارد.
1-ظرفيت توليد واقعي ماشين آلات
2-ميزان مواد اوليه و بسته بندي موجود و قابل دسترس با توجه به سهميه شركت و امكانات خريد
مواد اوليه و بسته يندي مورد مصرف كارگاههاي توليدي از انبارهاي مربوط روزانه درخواست و تحويل شده و محصولات توليدي پس از گذراندن دوره قرنطينه(محصولات با بسته بندي قوطي) و قبل از مرحله اتيكت زني به انبار محصول تحويل مي گردد. مرحلع اتيكت زني گرچه جزئي از مراحل تكميل توليد است ولي در حال حاضر توسط پرسنلي كه در اختيار انبار محصول قرار دارد انجام ميشود.
ضايعات ايجاد شده در كارگاه هاي شركت به دو دسته تقسيم مي شوند:ضايعات دست اول مربوط به ابتداي خط توليد بوده و اصطلاحاً ضايعات اول خط ناميده مي شوند. اين ضايعات شامل ضايعات ماهي، گوشت، قوطي، درب قوطي، شيشه، درب شيشه، پياز و سبزيجات خام و خيار ميباشد. تعدادي از اقلام ضايعاتي از جمله ضايعات ماهي و شيشه قابل فروش و بقيه ضايعات اول خط دور ريختني ميباشند. ضايعات دسته دوم مربوط به ضايعاتي است كه در طول خط توليد ايجاد مي شود كه در مراحل مختلف توليد امكان به وجود آمدن آنها ميرود اينگونه ضايعات در صورتيكه قابل برگشت به خط توليد باشند، مجدداً مورد استفاده قرار ميگيرند و در صورتيكه غير قابل استفاده باشند جزء ضايعات توليد محسوب مي گردند.

دانلود کامل گزارش کارآموزی در شرکت غذایی پیچک طراحی سیستم مالی صنعتی

اکی بازدید : 125 دوشنبه 12 تیر 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی حسابداری بانک صادرات

 

دانلود کار آموزی حسابداری بانک صادرات

 

خرید کاراموزی در بانک صادرات

پروژه کارورزی در یکی از بانکها

گزارش کارآموزی رشته حسابداری

کارورزی حسابداری در بانک صادرات

فهرست
مقدمه 1
بخش اول- کليّات
تاريخچه بانک صادارت 2
بانك صادرات ، بعد ازپيروزی انقلاب 3
گوشه ای از خدمات بانک صادرات 4
افتخارات بانک صادرات 5
طرح سپهر 6
بخش دوم – عمليات بانکی
منابع 10
مصارف 10
خدمات 10
اعتبار 11
سپرده 13
خدمات بانکی 14
عمليات اعتباری 15
عمليات مالی 16
نظام بانکی بدون ربا 16
سپرده قرض الحسنه 17
سپرده های مدت دار 17 انواع تسهيلات مالی 18
بخش سوم – حسابداری
اسناد محاسباتی 22
دفتر روزنامه 22
دفتر معين 23
دفتر کل 25
فصول اصلی 25
قرض الحسنه اعطائی 26
مضاربه 27
مشارکت مدنی 28
فروش اقساطی 31
اجاره به شرط تمليک 33
معاملات سلف 35
خريد دين 37
مطالبات سرسيد گذشته 39
مطالبات معوق 42
بستانکاران متفرقه 30
سپرده سرمايه گذاری کوتاه مدت 45
سپرده سرمايه گذاری بلند مدت 46
پيش پرداخت مشتريان 46
مضارعه 49
مساقات 49
حسابهای انتظامی 50
بخش چهارم –مکاتبات و بايگانی
مکاتبات 53
بايگانی 54

مقدمه:
اقتصاد کنونی جهان اقتصاد پولی است . اغلب  معاملات و مبادلات  با  پول صورت  می پذيرد  . پول در فعاليتهای اقتصادی نقش بسيار تعين کننده ای دارد .بدون استفاده از آن هزاران معامله گوناگون بازرگانی ، که هر روز شاهد انجام آنها هستيم ، غير ممکن است.
پاره ای  از اين معاملات  که  امکان پذير هستند  در صورت  نبودن پول ،  با دشواری و تاخير فراوان صورت خواهد گرفت.
بنابر اين ، حذف پول و به دنبال آن به کنار گذاشتن حرفه بانکداری از جوامع بشری غير ممکن به نظر ميرسد. زيرا در زندگی اقتصادی امروزی بانکها وظايف مهمی را بر عهده گرفته اند.
مثلا  بانکهای  تجاری بر خلاف  ساير موسسات مالی  که فقط می توانند  موجودی های نقدی خود را قرض دهند، قادرند پول جديد ايجاد کنند و تا چند برابر موجودی های نقدی خود بر ميزان قدرت خريد جامعه بيفزايند.
به طورکلی ميتوان گفت که امروزه حرفه بانکداری ، تامين مالی ساير حرفه ها و کسب کارها  را  بر عهده دارد . بدين گونه ، بانک و بانکداری در تمامی جنبه های زندگی اقتصادی جوامع ريشه دوانده است.
با وجود اين ، اگر نظام بانکی از کنترل خارج شود خلق و خوی استثماری و تجاوزگر پيدا خواهد کرد . در اينجا اين سوال مطرح است که آيا حذف خلق و خوی استثمارگر و ظالمانه نظام بانکی ادامه دارد؟
آری . در چهارچوب بانکداری اسلامی بدون ربا، می توان به سوال فوق پاسخ مثبت داد . و باتحقق اين آرزو است که ابزارهای پولی می توانند بالا رفتن سطح زندگی بشری و کرامت او را نويد دهند .
تاريخچه بانک صادرات ايران:
پانزدهم شهريور سال1331 موسسه ای اقتصادی به نام شرکت سهامی بانک با سرمايه 20 ميليون ريال که 50 درصد آن پرداخت شده بود در اداره ثبت شرکتها و مالکيتهای صنعتی تهران به ثبت رسيد. اين شرکت بعدها بانک صادرات و معادن نام گرفت. اين بانک در 22 آبان همان سال و با سيزده نفر در طبقه دوم يک ساختمان در کوچه دولت معروف به کوچه مرغيها به طور رسمی شروع به کار کرد . شروعی که حتی در خوشبينانه ترين حالت در عرصه رقابت با بانکهای قديمی و مقتدر دولتی ، موفقيت ويکه تازی را دشوار می نمود.
اهداف اجرائی اين بانک خصوصی در سالهای اوليه تشکيل عبارت بود از :
دادن وام و سرمايه گذاری در فعاليتهای اقتصادی از قبيل صنايع و استخراج معادن و توسعه کشاورزی و جلب سرمايه های داخلی و پس اندازهای هر چند کوچک ، ايجاد شبکه وسيع بانکی در سراسر کشور و ارائه تسهيلات بانکی بهتر به مردم.
گسترش شعب:
تاسيس بانک صادرات ايران در نخستين گام ، ارمغان گرانبهائی برای بانکداری ايران بود ، چرا که برای اولين بار بانکداری و مراجعه به بانک را برای عموم مردم فراهم و تسهيل نمود . در آن زمان بانکها به صورت ادارات دولتی با مردم رفتار می کردند ، ولی بانک صادرات ايران با بهترين برخوردها و ايجاد شعب و ايجاد شعب در مکان هائی بسيار دور افتاده کار خود را آغاز کرد.
اين شرايط و تفکر باعث شد که پس از يک سال و دو ماه دومين شعبه بانک صادرات و معادن در تاريخ دهم دیماه 1332در خيابان قزوين تهران با نام سينا آغاز به کار کند و با سياست ارائه خدمات بيشتر به مردم در اقصی نقاط کشور ، روند رو به گسترش شعب خود را حتی در خارج از مرزهای جغرافيايی ادامه دهد . ضمن اينکه اولين شعبه خارج از کشور در سال 1340 شمسی در شهر هامبورگ آلمان رسما افتتاح شد و بلا فاصله در همان سال به موازات افتتاح شعب متعدد در داخل کشور شعب پاريس ، لندن و بيروت نيز تأسيس و آغاز به کار کرد .
به طوريکه در حال حاضر با بيش از 3250 شعبه در داخل کشور و 24 شعبه در نقاط مهم اقتصادی جهان به انجام عمليات مختلف بانکی مشغول است .
تجديد فعاليت با نام جديد:
در سال1342 کلمه معادن از بانک حذف شد و بانک صادرات ايران با نامی جديد در عرصه رقابت با 34 بانک ديگر ظاهر شد . با توجه به تعدد بانکها در آن مقطع و به منظور کسب موفقيت و برتری ، تعصب ، جديت ،ابتکار عمل و شعار حق با مشتری است ، سرلوحه خط مشي های بانک صادرات ايران قرار گرفت . در اين بين بانک صادرات ايران با بهره گيری از تلاش فزاينده مديران و تعصب سازمانی کارکنان خود توانست تنها بانک خصوصی باشد که از اغلب بانکهای دولتی و خصوصی پيشی بگيرد و نام خود را در صدر بانکهای کشور قرار دهد .
بانک صادرات ايران و نوآوری :
بانک صادرات ايران به مقتضای زمان و در همان ابتدای فعاليت ، نوآوری را سرلوحه امور خود قرار داد. افتتاح حسابهايی همچون پس انداز نوزاد ، پس انداز در گردش ، پس انداز محصل ، نوروز ، اندوخته فردا ، ذخيره پاداش ماهيانه ، سکه های طلاو…… که عمدتاً محصول فکر و ابدعات مديران و کارکنان بانک بود . در کنار افزايش روز افزون سرعت موجب گرديد که جايگاه اين بانک نسبت به رقبا متمايز و مورد توجه گسترده عموم مردم کشور قرار گيرد . در اين چهار چوب بانک صادرات ايران به عنوان نخستين بانک ايرانی از دستگاههای رايانه برای افزايش مستمر سرعت در عمليات بانکی بهره جست . تحت چنين فعاليتهايی بود که روز به روز بر اعتبار نام بانک صادرات ايران افزوده شد و مديران بانک با استفاده از جلب اعتماد مردم ، فعاليتهای بانک را بيش از پيش گسترش دادند .

پروژه کارورزی در یکی از بانکها

بانک صادرات ايران در بعد از پيروزی انقلاب اسلامی :
در خرداد ماه سال 1358 ، با تصويب لايحه ای نظام بانکی کشور ملی اعلام شد . پس از آن و پس از تشکيل چندين مجمع عمومی ، به موجب تصميمی که در سال 1358 اتخاذ شد . تغيراتی در ساختار شبکه بانکی کشورکه در آن زمان شامل 35 بانک بود ايجاد شد . با سازماندهی جديد بانکهای ملت ، تجارت ، مسکن ، صنعت ومعدن از تشکيل چند بانک بزرگ و کوچک تاسيس شدند و بانک صادرات ايران در هر استان به نام همان استان خوانده شد. هدف از تاسيس بانکهای استان ، اجرای سياست عدم تمرکز در تامين مالی وام های منطقه ای و و پاسخگويی به نياز های خاص هر استان بود . پس از آن و با توجه به تغيرات ايجاد شده در ساختار اقتصادی کشور ، در تاريخ 14 ديماه سال 1369 مقرر شد که بانک صادرات ايران مجدداً همچون گذشته به صورت يکپارچه فعاليتهای خود را سازماندهی کند و با استفاده از تجارب گذشته از طريق يکسان سازی عمليات بانکی خود توانايی بيشتری را برای ارائه خدمات مطلوب بانکی و تحقق به شعار خدمت به مردم کسب نمايد .
بانک صادرات ايران در خدمت مردم:
بانک صادرات ايران در حال حاضر با پشتوانه بيش از نيم قرن تجربه ارائه خدمات نوين با صدور انواع چکهای بانکی و چکهای در گردش برای ايجاد امنيّت بيشتر و آسودگی خاطر مشتريان در حمل و نقل پول نقد ، ارسال حوالجات بين شهری ، به منظور ايجاد تسهيلات لازم برای رشد فرهنگ مبادلات مالی غير نقدی در جهت کمک به آحاد جامعه شعار خدمت به مردم را پيگيری می کند . سرعت عمل در ارسال حوالجات ، چکها و بروات مشتريان به دور افتاده ترين نقاط کشور و باجديدترين و پيشرفته ترين تجهيزات و امکانات رايانه ای به منظور ايجاد سهولت در معاملات تجاری و مراودات مالی روزمره از جمله ويژگی های شبکه بانک صادرات ايران به شمار می رود .
افتتاح انواع حساب های ارزی و ريالی ، جاری ، سپرده سرمايه گذاری بلند مدت وکوتاه مدت ، قرض الحسنه پس انداز ، سپرده سرمايه گذاری کوتاه مدت ويژه و اعطای تسهيلات مالی در بخش های مختلف اقتصادی ، بخشی از خدمات و فعاليت های اين شبکه بانکی است . بانک صادرات ايران با استفاده از فن آوريهای روز و با تجهيز به سيستم همزمان رايانه ای(سپهر)، تلفن بانک ، تند دريافت ،e-mai، SMSو…….. تلاش دارد همگام با صنعت بانکداری نوين در جهت تحقق شعار رضايت مشتری قدم بردارد .
گوشه ای از خدمات بانک صادرات ايران:
1) امکان دريافت صورتحساب از طريق نمابر
2) امکان اطلاع از آخرين ميزان موجودی در هر لحظه از طريق تلفن گويا
3) امکان دريافت صورتحساب در مقاطع  زمانی مشخص (حد اکثر 2 ماه)
4)وصول چکهای انتقالی عهده شعب تهران و واريز چک های مسافرتی شعب ساير بانکهای هر شهرستان در همان روز به حساب مشتريان
5) وصول چکهای عهده شعب اين بانک(درون شهری و برون شهری )در همان روز و واريز آن به حساب از طريق نمابر
6)  افتتاح حساب جاری برای اشخاص حقيقی و حقوقی
7)امکان تمديد قرارداد سپرده بلند مدت در سرسيد بدون مراجعه به بانک و بهره مندی از سود آن برای دارندگان حساب سپرده سرمايه گذاری بلند مدت
8) امکان انتقال تمام يا قسمتی از سپرده بلند مدت و منافع آن به غير
9) برخورداری از سود سپرده بلند مدت پس از برداشت قسمتی از آن بدون ابطال قرارداد و تغير در نرخ سود
10)افتتاح انواع سپرده های سرمايه گذاری بلند مدت با پرداخت سود سپرده ها به طور ماهيانه
11) امکان واريز سود علی الحساب سپرده های سرمايه گذاری بلند مدت به صورت ماهانه به حسابهای معرفی شده توسط سپرده گذار
12)افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ويژه با دو درصد بيشتر از سود سپرده های کوتاه مدت عادی
13)انتشار چکهای در گردش با مبالغ دويست هزار تا پنج ميليون ريال به منظور تسهيل رد مبادله روزانه
14)توسعه خدمات سيستم onlineبه کليه شعب
15)صدور انواع ضمانتنامه
16)برخورداری از سود روز شمار برای انواع سپرده گذاريها
17)صدور انواع کارتهای اعتباری(سبز کارت ، سيمين کارت و زرين کارت )
افتخارات بانک صادرات ايران
نتيجه تلاش فراگير و خستگی ناپذير کارکنان شبکه بانک صادرات ايران به عنوان بزرگترين شبکه بانکی کشور و خاورميانه منجر به کسب افتخارات گوناگونی گرديده است که مواردی از آن عبارتند از :
انتخابهای اول مجله بانکر در سنوات مختلف ، بين سيستم بانکی کشور
مجهز ترين بانک برای رقابت در عرصه بين المللی
رتبه اول در تعداد حساب جاری
رتبه اول در تعداد حساب قرض الحسنه پس انداز
رتبه اول در منابع حساب قرض الحسنه پس انداز
رتبه اول در اعطای بيشترين تعداد جايزه به حسابهای قرض الحسنه پس انداز
رتبه اول در تعداد شعبه در کشور و خاورميانه
رتبه اول در ميزان مبادلات نقدی و غير نقدی و انتقال چک ، سفته و حوالجات و وجوه نقدی در سطح شعب خود و بين بانکها
رتبه اول در به کارگيری و بيشترين تعداد نيروی انسانی متعهد ، کارآمد ، صديق و خدمتگزار
از جمله اهداف آتی اين بانک در زمينه ارائه خدمات بيمه ای است که در اين زمينه طرحهای گسترده ای در دست برسی ميباشد که با سهل ترين روش در شعب اين بانک به مرحله اجراء گذاشته خواهد شد . يکی ديگر از خدمات نوين اين بانک استفاده از سيستم کارت می باشد که اين سيستم با انواع حسابها امکان برداشت يا واريز وجه توسط دستگاههای قابل ارتباط همانند ATM-POS-PINPADبرای دارندگان فراهم نموده است.

گزارش کارآموزی رشته حسابداری

خدمات آتی اين بانک تقاضای خريد يا فروش سهام شرکتهای پذيرفته شده در بورس برای متقاضيان خريد سهام و يا فروشندگان سهام از طريق شعب اين بانک است . مشتريان با مراجعه به شعب از مشاوره رايگان نمايندگان کارگزار بانک صادرات مستقر در شعب بهره مند و با کمک فکری آنها سهام مورد نظر خود را انتخاب و پس از واريز مبلغ اسمی سهم مورد نظر به بانک ، منتظر اعلام بانک جهت دريافت سهام خريداری شده می باشند . همچنين به منظور فروش سهام ، شعب اين بانک پس از اخذ اصل سهام و ساير مدارک ذکر شده در بخشنامه از فروشنده ، اقدام به ارسال مدارک ذکر شده در بخشنامه از فروشنده ، اقدام به ارسال مدارک و اصل سهام به واحد کارگزاری بورس نموده تا پس از فروش ، وجه سهام فروخته شده به فروشنده تحويل گردد.
طرح جامع سپهر:
سپهر سيستم(سيستم پرداخت همزمان رايانه ای)نويددهنده عرضه خدمات بانکی جديد و متنوعی است که امروزه در بانکداری نوين دنيا ارائه می گردد و با بهره گيری از پيشرفته ترين امکانات مخابراتی ماهواره ای و جديد ترين فن آوری رايانه ای قادر است خدمات رايانه ای ارزشمندی را همزمان در بزرگترين شبکه بانکی کشور به مشتريان ارائه نمايد که يقيناً گام بلندی در راستای بالندگی و شکوفائی نظام بانکی کشور محسوب می گردد . اين تلاش ، سهم قابل ملاحظه ای در توسعه اقتصادی کشور خواهد داشت . طرح جامع سپهر سعی دارد در آينده کليه عمليات بانکی را به صورت onlineبه مشتريان در هر لحظه صرفنظر از شعبه افتتاح کننده حساب ، به صورت يکسان و دقيق ارائه دهد .
در طرح جامع سپهر کليه عملکرد نقل و انتقال حسابها بلافاصله بطور يکنواخت و يکسان در شعب تحت پوشش يا پايانه های ديگر بانکهای عضو از خدمات بانکی مورد نياز بهره مند می شوند . در اين طرح تمهيدات وسيعی برای محافظت از اطلاعات و کليه فعاليتهای بانکی فراهم شده است و اطلاعات حساب مشتريان محترم بر روی رايانه های عظيم و مدرن مرکزی بانک که به همين منظور تهيه و راه اندازی شده اند . ثبت و ضبط می شوند.
محصولات سپهر
در اين طرح علاوه بر خدمات (قرض الحسنه جاری سپهر)( قرض الحسنه پس انداز سپهر)
(کارت اعتباری سپهر)در آينده، ساير خدمات بانکی نظير(سپرده های مدت دار) ، (تسهيلات بانکی ) ، (پرداخت قبوض خدمات شهری)و ……. از طريق گوناگون (مانند ATM،تلفن ،موبايل و……)نيز به مشتريان گرامی ارائه می شود .
ا بهره گيری از قابليت انعطاف پذيری، گستردگی ، سرعت ، دقت و امنيّت ، در آينده کليه خدمات بانکی بانک صادرات ايران منحصراً در قالب سيستم سپهر به مشتريان ارائه خواهد شد.

خرید کاراموزی در بانک صادرات

کارورزی حسابداری در بانک صادرات

 

دانلود کار آموزی حسابداری بانک صادرات

اکی بازدید : 102 یکشنبه 11 تیر 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی نحوه پرداخت انواع وام به پرسنل و چگونگی اعمال حساب آنها

 

دانلود کار آموزی نحوه پرداخت وام به پرسنل

 

گزارش کارورزی نحوه پرداخت انواع وام به پرسنل و چگونگی اعمال حساب آنها

دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری

خرید گزارش کارورزی رشته حسابداری

گزارش کارورزی رشته حسابداری

گزارش کارآموزی رشته حسابداری

چگونگی اعمال حساب انواع وام

دانلود کاراموزی حسابداری وام بانک

فهرست مطالب
چکيده 1
فصل  اول
تاريخچه فعاليت سازمان اتکاء :6
معاونت مالي:6
مديريت حسابداري مرکز 6
فعاليت اصلي مديريت حسابداري مرکز 6
مبناي تهيه صورتهاي مالي 8
موجودي جنسي:8
داراي ثابت مشهود 8
محصولات توليدي 8
چارت سازماني:10
فصل  دوم
دايره وام:13
وظايف دايره وام 13
سيکل پرداخت وام در سازمان اتکا13
شرايط عمومي براي کليه وامها14
مراحل ثبت حسابداري وامها (عمومي)15
فصل  سوم
نحوه پرداخت وام خريد و احداث مسکن 17
مقررات کلي وام 17
شرايط وام گيرندگان 19
عنوان صفحه
مدت باز پرداخت وام 19
روش اجرا21
سند حسابداري
نحوه پرداخت وام خودرو 26
اهداف وام خودرو 26
منظور از وام خودرو 28
مقررات کلي وام خودرو 30
ارزيابي و نظارت 32
شرايط وام گيرنده 32
سند حسابداري
نحوه پرداخت وام تلفن همراه (وام ويژه)35
علت پرداخت وام تلفن همراه 35
مقررات کلي وام تلفن همراه 35
شرايط وام گيرندگان 37
سند حسابداري
نحوه پرداخت وام رفاه 40
چگونگي پرداخت 40
مقررات کلي وام رفاه 41
شرايط وام گيرنده 42
سند حسابداري
مقررات کلي وام وديعه مسکن ازدواج 44
شرايط وام گيرندگان 46
سند حسابداري
نحوه پرداخت وام مسکن ازدواج 48
مقررات کلي وام 48
شرايط وام گيرنده 49
سند حسابداري
مدارک لازم 49
نحوه پرداخت وام ليزيپنگ خودرو 50
شرايط اختصاصي وام ليزينگ 50
سند حسابداري
منابع و مآخذ 60
پيوستها
چکيده
امروزه در اکثر سازمانها و شرکتهاي دولتي و غير دولتي براي رفاه حال کارمندان و حل مشکل نقدينگي آنها، ايجاد انگيزه کاري و حفظ نيروي کارآمد و جذب نيروهاي متخصص تسهيلاتي مانند وام براي آنها در نظر مي گيرند که هر شخص با توجه به نياز خود نسبت به اخذ آن که انواع مختلفي در هر سازمان و شرکت دولتي و غير دولتي دارد اقدام مي نمايد که شامل وام خريد و احداث مسکن، وام خودرو، وام تلفن همراه، وام ازدواج و وديعه مسکن، وام رفاه، وام ليزينگ خودرو و وام ازدواج مي باشد که هر يک از اين نوع وام ها شرايط خاص و مدارک و مستندات مربوط و ميزان حداقل و حداکثر مبلغ و مدت زمان پرداخت و ساير شرايط را دارا مي باشد البته شايان ذکر است که نحوه استرداد هر يک از انواع وامها به کارمندان، به ميزان مبلغ دريافتي آنها از سازمان يا شرکت بستگي دارد يعني بايد 3/1 جمع حقوق و مزايا قبل از کسورات براي کارمند باقي بماند براي روشن شدن اين مطلب وام مسکن که 000/ 000/ 30 ريال است اگر فرد وام مسکن درخواست کند بهره وام را اول حساب ميکنند که 000/ 050/ 3 ريال ميشود (هر قسط آن هم 000/ 550 ريال (1+مدت) × نرخ ×اصل وام تقسيم بر 400/2 و اگر پرداختي بعد از کسورات 000/500/1 ريال باشد ميزان هر قسط از ميزان مبلغ پرداختي بعد از کسورات 000/500/1 ريال باشد ميزان هر قسط از ميزان مبلغ پرداختي بعد از کسورات کمتر ميشود که مبلغ ان 000/950 ريال است در صورتي که اگر جمع حقوق و مزايا قبل از کسورات را در 3 تقسيم کنيم مبلغ آن ميشود 333/833
ملاحظه ميشود که فرد توانايي پرداخت وام را  دارد ولي اگر اين ميزان بيشتر شود به جاي اينکه به فرد 000/000/30 ريال وام بدهند مبلغ کمتري وام به وي مي دهند به ميزاني که بعد از محاسبات مربوطه 3/1 حقوق فرد باقي بماند و اين مورد در تمامي وامها صدق مي کند به غير از وام رفاه به علت اينکه مبلغ وام رفاه (000/000/4ريال) مبلغ ناچيزي در سازمان محسوب ميشود و داراي اين شرايط نمي باشد وام رفاه وامي است که به دفعات مکرر بنا به درخواست کارمند و در صورتي که وام قبلي اش را کاملاً تصيفه کرده باشد ارائه ميشود ولي در مورد وامهاي ديگر به اين صورت نيست يعني فقط يک بار به کارمند داده ميشود و به علت سقف ريالي بالا حتماً بايد فرد کارمند ضامن داشته باشد نکات ديگري که وامهاي با سقف ريالي بالا دارند اين است که در مورد وام مسکن و وام مسکن ازدواج فردي که مسکن ندارد حق استفاده از اين وام را دارد حتي اگر در خانه سازماني سکونت داشته باشد بايد تعهد دهد که خانه سازماني را بعد از خانه دار شدن تحويل و در وام مسکن ازدواج فردي که قصد ازدواج دارد وام به آن تعلق مي گيرد و يا در وام ازدواج هم همين طور فردي که قصد ازدواج دارد و ازدواج اولش است يعني به فردي که در شرف ازدواج دوم است وام ازدواج و حتي وام وديعه مسکن ازدواج تعلق نمي‌گيرد نکته اي که حائز اهميت است اين است که وام ازدواج به زن و شوهري که هر دوي آنها در سازمان کارمند هستند به هر دوي آنها وام تعلق مي گيرد اما وام وديعه مسکن ازدواج و وام خودرو و وام مسکن و وام ليزينگ فقط به يک نفر آنها تعلق مي گيرد
در مورد ثبت وام‌هاي مذکور سازمان اتکا، از سيستم همکاران سيستم استفاده مي‌کند و مانند همه سازمانهاي ديگر حساب کل، معين و تفضيلي در سند حسابداري استفاده مي‌کند و به دليل اينکه شرکتهاي روغن و شرکت مزرعه نمونه و شرکت نساجي فخر و شرکت فروشگاهها که از شرکتهاي تابعه سازمان مي باشند سازمان در ثبت هاي مربوطه از حساب في ما بين استفاده مي کند سقف ريالي وامها در سازمان اتکا به شرح زير است:
1- وام خريد و احداث مسکن 000/000/10 ريال که مدت باز پرداخت وام بنا به درخواست کارمند (براي مثال اگر کارمند 000/000/10ريال کمتر وام درخواست کره و يا بيشتر ) فرق مي کند که همه ماهه از حقوق وام گيرنده کسر مي شود
2- وام خودرو 000/000/40ريال که باز پرداخت آن 80 ماه مي باشد که ماهانه از حقوق وام گيرنده کسر ميشود
3- وام تلفن همراه 000/000/6 ريال که مدت باز پرداخت آن 12 ماهه ميباشد که ماهانه از حقوق وام گيرنده کسر مي شود
4- وام رفاه 000/000/4 ريال و مدت باز پرداخت وام حداکثر 36 ماهه است و هيچ گونه کارمزد از اين وام کسر نمي شود (ماهانه از حقوق کارمند کسر ميشود)
5- وام وديعه مسکن ازدواج 000/000/10 ريال و چنانچه متقاضي وام وديعه مسکن ازدواج به هر نحوي از تسهيلات تامين سازمان استفاده کرده باشند و يا اينکه خود يا هر دو در هنگام تقاضاي وام داراي مسکن شخصي باشند فقط از 000/000/5 وام ازدواج بهره‌مند مي شوند و مدت باز پرداخت وام وديعه مسکن ازدواج 60 ماه ميباشد که از حقوق کارمند کسر مي شود در ضمن به کارکنان مجرد رسمي پيماني 000/000/5 ريال وام ازدواج و 000/000/5 ريال وام وديعه مسکن ازدواج پرداخت ميشود و به کارکنان مجرد رسمي يا پيماني حداکثر مبلغ 000/000/5 ريال وام ازدواج و به کارکنان موقت و روز فرد و فصل وام تعلق نمي گيرد
وام ليزينگ خودرو 000/000/60 و مدت باز پرداخت 60 ماه مي باشد که ميزان بهره مندي وام 50% ارزش خودروي درخواستي با نرخ 19% بانکي محاسبه و به حساب بدهي آنان منظور مي شود و باقي مانده به حساب سازمان واريز ميشود
در مورد کليه وامها از متقاضي بايد به ميزان 5/1 برابر وام دريافتي چک يا سفته در وجه سازمان دريافت شود ونکته اي که مد نظر است اين است که کارمند نبايد در مراحل رهايي از خدمت باشد در صورتي که در مراحل رهايي از خدمت باشد بايد مابقي وام را يکجا تسويه کند
فصل اول
تاريخچه فعاليت سازمان اتکا
تاريخچه فعاليت سازمان اتکاء :
سازمان اتکا در سال 1334 در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسيده برابر مفاد 114 اساسنامه فعاليت سازمان اتکا عبارت اند از تامين وسايل زندگي و تقليل هزينه هاي معيشت عامله پرسنل کارمند ميباشد سازمان داراي 5 واحد توليدي و صنعتي با 21 مرکز بازرگاني در استانها با بيش از 300 فروشگاه و واحد توزيع و 5 طرح دامي و زراعي و اداره مرکزي که به صورت واحد مستقل سازمان دهي اداره ميشود که يکي از واحد هاي ستادي مديريت حسابداري مرکز زير مجموعه معاونت مالي سازمان ميباشد
معاونت مالي:
يکي از معاونت هاي سازمان اتکا مي باشد که در آن عمليات مالي اعم از دريافت، برداشت، ثبت حسابداري، عمليات بانکي، ارزي، سرمايه گذاري، تهيه تراز سيستمها و  را در بر مي گيرد معاونت مالي شامل 3 مديريت ميباشد
1- مديريت حسابداري کل
2- مديريت حسابداري مرکز
3- مديريت حسابداري منابع مالي
مديريت حسابداري مرکز

خرید گزارش کارورزی رشته حسابداری

يکي از قسمتهاي معاونت مالي بنام مديريت حسابداري مرکز که عمدتاً کار اين مديريت شامل 3 دايره برداشت، دريافت (مالي ، بودجه) ، دايره دفترداري و وام و دايره مميزي اسناد ميباشد
فعاليت اصلي مديريت حسابداري مرکز
الف) انجام کليه عمليات اداري و مالي مربوط به دريافت و برداشت وجوه تخصيص داده شده براي پرداختهاي پرسنلي و تنخواه مورد نياز معاونتها و مديريت هاي کشاورزي
ب) پرداختهاي مربوط به خريد يا ايجاد پروژه هاي سرمايه اي ستاد در صورت لزوم
ج) نگهداري حساب دارائي هاي ثابت ستاد مرکزي و کنترل دوره اي دارائي ها و نظارت بر جا به جائي نقل و انتقال آنها
د) پرداخت حقوق و مزايا پرسنل ستادي اعم از کارکنان بيمه اي –شرکتي- قراردادي ( اضافه کاري و کارانه پرسنل رسمي)
هـ) تهيه و نگهداري سوابق حسابداري در قالب مقررات و دستورالعمل ها و روشهاي مصوب ابلاغي و رفع مغايرتها و تسويه حسابهاي نهايي با اشخاص حقيقي و حقوقي کارکنان
ز) برآورد بودجه جاري ستاد مرکزي سازمان در قالب دستورالعمل هاي اجرايي
س) تهيه گزارشات مالي و تحليلي و نوبه اي از عملکرد ستاد و مديريت و ارائه آن به معاونت مالي
ش) ارائه ساير خدمات مالي و خدمات مشورتي و در صورت ارجاع از طرف معاونت مالي
مبناي تهيه صورتهاي مالي
صورتهاي مالي اساساً بر مبناي بهاي تمام شده تاريخي تهيه ميشود
موجودي جنسي:

دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری

گزارش کارورزی رشته حسابداری

موجودي جنسي اغلب شامل لوازم و ابزار مصرفي اداري بوده و به بهاي تمام شده ثبت مي گردد و بهاي تمام شده موجودي پايان سال بر اساس روش اولين صادره از اولين وارده تعيين مي گردد
داراي ثابت مشهود
ارايي ثابت مشهود بر مبناي بهاي تمام شده در حسابها ثبت ميشود مخارج بهسازي و تعميرات اساسي که باعث افزايش قابل ملاحظه در ظرفيت عمر مفيد دارائي هاي ثابت يا بهبود اساسي در کيفيت بازدهي آنها مي گردد و به عنوان مخارج سرمايه اي محسوب و طي عمر مفيد باقي مانده دارائي هاي مربوط مستهلک مي گردد استهلاک دارائي هاي ثابت با توجه به عمر مفيد برآوردي دارائي هاي مربوط و با در نظر گرفتن آيين نامه استهلاک موضوع ماده 151 قانون ماليات هاي مستقيم مصوب اسفند 1366 و بر اساس نرخها و روشهاي زير محاسبه ميشود

 

گزارش کارورزی نحوه پرداخت انواع وام به پرسنل و چگونگی اعمال حساب آنها

گزارش کارآموزی رشته حسابداری

 

دانلود کار آموزی نحوه پرداخت وام به پرسنل

اکی بازدید : 99 دوشنبه 05 تیر 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی در شرکت غذایی پیچک طراحی سیستم مالی صنعتی

دانلود کار آموزی در شرکت مواد غذایی

 

کاراموزی حسابداری شرکت مواد غذایی

سیستم مالی شرکت صنعتی مواد غذایی

فهرست مطالب
1- فصل اول: آشناي كلي با مكان كارآموزي1
1-1-تاريخچه 2
2-1-نمودار سازماني  4
3-1-شرح مختصري از مكان كارآموزي5
2- فصل دوم:ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته كارآموزي  6
1-2- اصول و مباني كلي حسابها  7
2-2-اصول و مباني كلي حسابهاي مالي 7
3-2- كليات توليد  8
4-2- اصول و عوامل قيمت تمام شده  10
5-2- عوامل قيمت تمام شده 11
1-5-2-مواد اوليه و بسته بندي اصلي12
2-5-2-سربار(هزينه هاي توليد) 12
6-2-ضايعات توليدي 14
7-2-مراكز هزينه15
1-7-2-مراكز هزينه(دواير) توليدي15
2-7-2-مراكز هزينه (دواير) تشكيلاتي  17
8-2-اصول و مباني كلي بودجه و استانداردها  18
9-2-محاسبه قيمت تمام شده استاندارد توليدات19
10-2-اصول و مباني كلي روشها  22
3-فصل سوم:آزمون آموخته ها و نتايج آشنايي با شركت صنايع غذايي پيچك23
1-3-فعاليت مالي24
1-1-3-دايره دريافت و پرداخت24
2-1-3-دايره صدور اسناد و دفترداري  26
2-3-شرايط اجراي نظام حسابداري مالي (صنعتي)26
3-3-حسابها27
4-3-روشها 27
5-3-توضيح فرم سند حسابداري28
6-3- تعريف عمليات مختلف مالي و انجام ثبت حسابداري و تعيين چگونگي شناسايي سود و بستن حسابها  28
7-3-تعيين كنترلهاي داخلي لازم در مراحل مختلف  30
1-7-3-نحوه كنترل داخلي 31
2-7-3-دريافتها  31
8-3-خلاصه اهم رويه هاي حسابداري  32
1-8-3-موجودي مواد و كالا 32
9-3-نسبتهاي مالي  32
1-9-3-نسبتهاي نقدينگي33
2-9-3-نسبتهاي سرمايه گذاري  33
3-9-3-نسبتهاي سودآوري 33
10-3-عملكرد مالي شركت35
1-10-3-سود و زيان 35
2-10-3-ترازنامه35
4-فصل چهارم:انتقادات و پيشنهادات 36
1-4-انتقادات و پيشنهادات 37
5-فصل پنجم:پيوست 39
1-5-فرم پيشرفت كارآموزي (فرم شماره 1 و2)
2-5-فرم پايان دوره كارآموزي
3-5-فرم شرح گزارش ماهانه
4-5-فرم نظرات و پيشنهادات
5-5-صورت هزينه تنخواه گردان
6-5-برگ پرداخت طي اسناد بهادار
7-5-عملكرد مالي شركت (سود و زيان، ترازنامه)
8-5-نسبتهاي مالي
9-5-نمودار مقدار واقعي فروش
10-5-فرم سند حسابداري
11-5-سر فصلهاي حسابداری

فصل اول
آشنايي كلي با مكان كارآموزي
فصل اول
1-1-تاريخچه فعاليت شركت
شركت پيچك در تاريخ 2/12/1348 به صورت شركت سهامي خاص تأسيس شده و طي شماره 13750 مورخ 2/12/1348 در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيده است.
شركت در تاريخ 13/12/1369 در بورس اوراق بهادار پذيرفته شده و در تاريخ 16/5/1372 به شركت سهامي عام تبديل شده است. مركز اصلي شركت در تهران، خيابان باقرخان، خيابان دكتر قريب شماره 137 و محل كارخانه در شهريار، قريه بردآباد واقع است.
فعاليت اصلي شركت
موضوع فعاليت شركت طبق ماده(3) اساسنامه عبارت از تهيه و توليد انواع مواد غذايي عمليات دامداري، كشاورزي، باغداري، ساخت انواع كنسرو، غذاهاي منجمد، ايجاد سردخانه جهت نگهداري فرآورده هاي فوق و ميوه تازه و واردات ماشين آلات، مواد اوليه مورد نياز شركت و صادرات است.
به موجب پروانه بهره برداري شماره 360509 مورخ 30/12/54 كه توسط وزارت صنايع صادر شده، بهره برداري از كارخانه شركت با ظرفيت 1800 تن در تاريخ 30/12/54 آغاز شده است.
وضعيت اشتغال
متوسط تعداد كاركنان دائم و موقت طي سال به شرح زير بوده است:
سال 1382  سال 1382
نفرنفر
كاركنان دائم  85  90
كاركنان موقت  35  18
120 108

مبناي تهيه صورتهاي مالي
صورتهاي مالي اساساً بر مبناي بهاي تمام شده تاريخي تهيه و در مواد مقتضي از ارزشهاي جاري نيز استفاده شده است.
3-1-شرح مختصري از مكان كارآموزي
مشخصات توليدي شركت:
توليدات شركت را محصولات غذايي و سبزيجات منجمد تشكيل مي دهد كه در بسته بنديهائي به صورت قوطي، شيشه و يا پلاستيك عرضه مي گردد. اين محصولات در حال حاضر شامل كنسرو (ماهي تن، خورشت قرمه سبزي، خورشت قيمه سيب زميني، لوبيا چيتي با گوشت و سس، لوبيا سبز و نخود فرنگي) كمپوت، خيارشور، سس مايونز و انواع سبزيجات منجمد(باقلا و لوبيا سبز، نخود فرنگي، پياز و باميه) مي باشد كه به صورت مرحله اي و انبوه توليد مي شوند.
اغلب محصولات به تبع مواد اوليه نياز در ساخت آنها در فصلهاي بخصوصي از سال توليد شده و طي سال به فروش مي رسند در نتيجه برنامه ريزي خريد مواد اوليه مورد نياز و عقد قراردادها در زمان مناسب و وجود سرمياه در گردش كافي، از عوامل مهمي است كه در ميزان توليد محصولات دخالت مؤثر دارند.
عمليات توليدي در پنج كارگاه توليدي «تن ماهي»، «كنسروهاي گوشتي»، «سبزيجات منجمد و كنسورهاي غير گوشتي»، «سس مايونز» و «همبرگر و كباب لوله اي» انجام مي شود.
فصل دوم:
ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته كارآموزي
1-2-اصول و مباي كلي حسابها
اصول و اهداف كلي حسابها، ايجاد امكان طبقه بندي و تفكيك حسابها به منظور جمع آوري و كنترل اطلاعات و ارقام مالي و تهيه و ارائه گزارشات و اعمال كنترلهاي داخلي مي باشد. حسابهاي شركت با خصوصيات سادگي، سهولت و انعطاف پذيري طراحي خواهند سد به نحوي كه بتوان علاوه بر محاسبات مربوط به تعيين قيمت تمام شده محصولات در مقاطع ضروري، قابليت كنترل بر مواد مصرفي و هزينه ها و مغايرت مربوطه را امكانپذير ساخت.
2-2-اصول و مباني كلي حسابهاي مالي
حسابهاي دارائيهاي ثابت شركت بر اساس نوع و يا داوير استفاده كننده تنظيم شده است. بر همين اساس وسائط نقليه بر مبناي نوع و ساير دارائيهاي ثابت بر اساس محل استقرار داوير استفاده كننده تفكيك گرديده اند. مظر به اينكه احتمال فقدان اطلاعات لازم در طبقه بندي دارايئاهاي ثابت مطابق حسابهاي تنظيمي در برخي از موارد وجود خواهد داشت لذا جهت هر يك از گروه دارائيها ثابت فوق كه اين احتمال وجود دارد يك حساب تحت عنوان «تفكيك نشده» ايجاد خواهد شد كه اين حساب تا هنگام تفكيك كامل آن گروه بر اساس طبقه بندي جديد مورد استفاده واقع ميگردد.

کاراموزی حسابداری شرکت مواد غذایی

از آنجائيكه سياست كلي و متداول شركت وصول مبلغ فروش قبل از صدور صورتحساب و تحويل كالا و نتيجتاً به صورت پيش ديافت ميباشد، ثبت حسابداري مربوطه از طريق حساب جاري مشتريان انجام ميپذيرد.
در مواردي نيز كه فروش اعتباري بوده و يا وصول مبلغ فروش پس از صدور صورتحساب مي باشد، ثبت حسابداري از طريق جاري مشتريان بعمل خواهد آمد. در پايان سال مالي مانده بدهكار هر يك از مشتريان به حساب بدهكاران تجاري و يا مانده بستنكاري آنها به حساب پيش دريافتها منتقل خواهد شد.
در صورت تشخيص مديريت و به منظور ايجاد امكان كنترل صحيح و منطقي بر موجوديهاي شركت برخي از گروههاي موجودي به دو بخش اقلام عمده و جزئي قابل تفكيك مي باشد. اقلام عمده از طريق ايجاد كارت حسابداري انبار كنترل و هزينه مصرف آنها به هنگام استفاده، در حسابهاي مربوط حسب مورد منظور خواهد شد. مصرف اقلام جزئي بر اساس بودجه در پايان هر ماه به حساب هزينه منظور شده و تعديلات لازم در پايان ماه و همچنين سال مالي س از شمارش عيني به عمل خواهد آمد. تفكيك موجوديهاي شركت به اقلام عمده و جزئي با استفاده از دستورالعملي كه به همين منظور تهيه مي گردد به عمل خواهد آمد.
در نظام پيشنهادي حساب صندوق حذف گرديده و پرداختهائي كه در حال حاضر توسط صندوق انجام مي گيرد از طريق حسابهاي تنخواه گردان مورد ثبت قرار خواهد گرفت. همچنين كليه دريافتها عيناً در همان روز يا روز بعد به حساب بانك واريز و در حساب جاري شركت ثبت ميشود

سیستم مالی شرکت صنعتی مواد غذایی

3-2-كليات توليد
محصولات توليدي شركت عبارت از انواع كنسروهاي گوشتي و غير گوشتي، فرآورده‌هاي گوشتي، سبزيجات منجمد، كمپوت، خيارشور و سس مايونز ميباشد كه در پنج كارگاه توليدي «تن ماهي»، «كنسروهاي گوشتي»، «همبرگر و كباب لوله اي»، «سبزيجات منجمد و كنسروهاي غير گوشتي» و «سس مايونز» كلاً تحت نظارت مديريت توليد انجام ميشود.
نحوه توليد محصولات به صورت انبوه بر اساس برنامه خريد و رسيد مواد اوليه ميباشد. شركت علاوه بر توليد محصولات جهت فروش، سفارشاتي نيز از بعضي ارگانهاي دولتي و ساير اشخاص حقيقي و حقوقي به منظور توليد محصولات كارمزدي با كيفيت اختصاصي دريافت مينمايد. انجام خدمات توليدي كارمزدي در اغلب موارد با دريافت مواد اوليه از جانب مشتريان صورت مي پذيرد.
برنامه توليد با توجه به عوامل زير توسط مديريت كارخانه براي مقاطع ساليانه تعيين و ابلاغ ميشود. لكن، طي سال با توجه به سهميه شركت از مواد اوليه و امكانات خريد مواد اوليه غير سهميه اي امكان تغييرات در مقدار توليدات پيش بيني شده وجود دارد.
1-ظرفيت توليد واقعي ماشين آلات
2-ميزان مواد اوليه و بسته بندي موجود و قابل دسترس با توجه به سهميه شركت و امكانات خريد
مواد اوليه و بسته يندي مورد مصرف كارگاههاي توليدي از انبارهاي مربوط روزانه درخواست و تحويل شده و محصولات توليدي پس از گذراندن دوره قرنطينه(محصولات با بسته بندي قوطي) و قبل از مرحله اتيكت زني به انبار محصول تحويل مي گردد. مرحلع اتيكت زني گرچه جزئي از مراحل تكميل توليد است ولي در حال حاضر توسط پرسنلي كه در اختيار انبار محصول قرار دارد انجام ميشود.
ضايعات ايجاد شده در كارگاه هاي شركت به دو دسته تقسيم مي شوند:ضايعات دست اول مربوط به ابتداي خط توليد بوده و اصطلاحاً ضايعات اول خط ناميده مي شوند. اين ضايعات شامل ضايعات ماهي، گوشت، قوطي، درب قوطي، شيشه، درب شيشه، پياز و سبزيجات خام و خيار ميباشد. تعدادي از اقلام ضايعاتي از جمله ضايعات ماهي و شيشه قابل فروش و بقيه ضايعات اول خط دور ريختني ميباشند. ضايعات دسته دوم مربوط به ضايعاتي است كه در طول خط توليد ايجاد مي شود كه در مراحل مختلف توليد امكان به وجود آمدن آنها ميرود اينگونه ضايعات در صورتيكه قابل برگشت به خط توليد باشند، مجدداً مورد استفاده قرار ميگيرند و در صورتيكه غير قابل استفاده باشند جزء ضايعات توليد محسوب مي گردند.

پروژه کارورزی رشته حسابداری

کارآموزی در شرکت پیچک

دانلود کار آموزی در شرکت مواد غذایی

اکی بازدید : 120 یکشنبه 04 تیر 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی حسابداری مرکز محابرات استان فارس



گزارش کارآموزی حسابداری مرکز محابرات استان فارس
دانلود کاراموزی در مخابرات

 

خرید کارآموزی در اداره مخابرات

کارورزی حسابداری شرکت مخابرات

طرح کارآموزی در مخابرات استان فارس

فهرست مطالب
پيشگفتار 1
مقدمه 2
فصل اول( آشنايي كلي با مكان كارآموزي )
بخش اول :کلیات 4
تعریف مخابرات 5
تاریخچه مخابرات ایران 5
تشکیلا ت کنونی :6
تاریخچه مخابرات در استان فارس 7
نوع شرکت8
شخصیت حقوقی 8
مدت شرکت 8
موضوع فعالیت های شرکت 8
اساسنامه شرکت 8
استفاده کنندگان صورت های مالی 9
وضعیت اشتغال شرکت 9
ارتباط مالی مراکز شرکت های مخابرات با توابع10
ارکان شرکت 10
مجمع عمومی شرکت 10
زمان تشکیل مجمع عمومی عادی11
زمان تشکیل مجمع عمومی فوق العاده 11
وظايفو اختيارات مجمع عمومي عادي 12
وظایف و اختیارات مجمع عمومی فوق العاده 13
هیات مدیره شرکت 13
نحوه تشکیل جلسات هیأت مدیره 13
وظايفو اختيارات هيأت مديره14
وظايف واختيارات رئيس هيأت مديره و مديرعامل 15
بازرسان(حسابرس) 15
وظايف بازرسان 16
گزارش حسابرسان16
هدف ها و راه بردهای شرکت17
اهداف سال مورد گزارش 18
ذخایر شرکت 19
تغییر روش استهلاک20
نرخ استهلاک گیری دارایی ها21
صورت های مالی اسا سی22
عناصر تشکیل دهنده صورت حساب سود وزیان 25
یادداشت های همراه صورت های مالی اساسی29
بخش دوم :نمودارهای شرکت30
بخش سوم :چارت های سازمانی 36
بخش چهارم :آشنایی با وظایف بخش های مالی شرکت 44
قسمتهای مختلف حسابداری شرکت مخابرات45
وظایف و مسئولیتها 46
وظايف انباردار: 49
واحد هزینه های سرمایه ای 50
رويه های واحد خزانه داری 50
چارت رويه های واحد خزانه و پرداخت 53
واحد هزینه های جاری54
حقوق و فوق العاده ها 55
مزایای متفرقه حقوق و دستمزد 56
واحد دارايي ها 60
واحد ترازنامه 61
واحد بايگاني62
واحد خسارت : 62
واحد اصلاح و نگهداری حسابها62
معین حسابهاو اسناد پرداختنی غیر تجاری 65
واحدبودجه67
فصل دوم( عملیات حسابداری شرکت )
بخش اول :حسابداری شرکت 71
اداره در یافت ها72
ثبت نام تلفن72
دائری تلفن72
استرداد وجوه تلفن72
تها تر کردن تلفن 73
تبدیل تلفن ویژه به عادی 73
صدوری ( لیست درامد) 73
وصولیمشترکین مراکز کم ظرفیت74
وصولی مشترکین شیراز 74
در آمد های شرکت75
درآمد های اختصاصی75
اداره پرداخت ها 77
واحد انبار ها 77
انواع انبارها 77
واحد سرمایه ای80
واحد جاری 82
ثبت پرداخت سپرده ها و کسورات طرح های جاری و سرمایه ای 82
طرح های جاری 84
سایرهزینه های شرکت85
اداره تمرکز حسابها 85
خروج دارایی ثابت از جریان استفاده86
سرقت دارایی 89
ضمانت نامه ها89
ضبط ضمانت نامه90
پیش پرداخت91
حسابهای شهرستان91
بخش دوم :صورت های مالی شرکت و تائیده مدیران 94
تائیدیه مدیران شرکت98
فصل سوم(نتايج و پيشنهادات )
خلاصه و نتیجه گیری 101
کلام آخر 103
انتقادات و پیشنهادات104

گزارش کارآموزی رشته حسابداری

پيشگفتار
ین پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در درمرکز مخابرات استان فارس  به مدت 240 ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است. ودر پايان از زحمات مسئولين درمرکز مخابرات استان فارس كمال تشكر رادارم .
مقدمه:
اگر به تاريخ بنگريم و زندگی جوامع انسانی را مطالعه كنيم نيك می بينيم يكی از مهمترين فرازهای زندگی بشری  موضوع ارتباط و چگونگی ايجاد آن بوده است اين موضوع برای مردم جوامع به ويژه حاكمان و دولت ها از اهميت خاصی برخوردار بوده است در گذشته پيام از طريق پيك های تيزرو و نوشتن در الواح ، مبادله می شد و يا در زمانهای دورتر كه پيام به صورت فوری بود با آتش افروختن دركوره ویاازراه انداختن دود در روز روشن و دمیدن در شیپورهای بزرگ با ديگر طايفه ها و قبائل همسايه ارتباط بر قرار می کردند اين ها همه حكايت از اهميت وجود ارتباط و اطلاع رساني دارد كه به عنوان يكي از جمله نيازهای اساسی جوامع انسانی به شمار می رود بشر چون نياز داشته كه بتواند پيام را به موقع ارسال نمايد هميشه در تلاش بوده است تا بتواند ابزار و تجهيزات پيام رسانی راتوسعه و تكميل نمايد تا روش برقراری ارتباط و پيام رسانی آسانتر و راحت تر شوداين است كه روز به روز توانست در جهت نيل به خواسته اش که  همانا پيشرفت در ابزارهای ارتباطات و اطلاع رسانی بود تندتر حركت كند تا اينكه توانست ابزارهای نوين را جايگزين وسايل قبلی خود نمايد.

پروژه کار آموزی مرکز مخابرات

امروزه شاهد اين تحولات چشمگير و حيرت آور ارتباطات مخابراتی در جوامع جهانی هستيم وجود ارتباطات اينترنت ، ماهواره و بسياری از امكانات مدرن مخابراتی همه از پيشرفت های تكنولوژی و فن آوريهای مخابراتی خبر می دهند.
در تهیه این پروژه سعی براین است که هنر جویان عزیز با مطالعه آن بتوانند با  مخابرات استان فارس و نحوه عملیات حسابداری آن و همچنین وظایف  قسمت های مختلف مالی این شرکت اشنا شوند.
فصل اول
( آشنايي كلي با مكان كارآموزي )
بخش اول :
کلیات
تعریف مخابرات
مقصود از مخابرات، انتقال و ارسال علائم و نوشته ها و تصاویر و صداها و هر گونه اطلاعات دیگر به وسیله سیم یا بی سیم ویا نور ویا هر رویه الکترو مغناطیسی می باشد.
تاریخچه مخابرات ایران
وزارت پست و تلگراف و تلفن یکی از سازمانها ی بسیارگسترده خدماتی ، فنی و تحقیقاتی و تولیدی دولت ایران است که از ادغام وزارت پست ،وزارت تلگراف و شرکت تلفن ایران به وجودامده است. این وزارتخانه با بهره گیری از نیروی دست و اندیشه هزار متخصص، کارشناس ، مهندس ، کارمند و کارگر با استفاده از دستگاه های پیچیده مکانیکی ، الکتریکی و الکترونیکی، وظایف بسیار مهم و حساسی را در قالب سازمان و تشکیلات منظم ، در جهت رسیدن به هدف های کمی و کیفی بر عهده دارد.
وزارت تلگراف در سال 1255 خورشیدی تاسیس شد ونخستین وزیر آن علی قلی خان هدایت ملقب به مخبر الدوله بود و وزارت پست در زمان نا صر الدین شاه به سال 1258 خورشیدی تاسیس و مسئولیت آن به امین الملک سپرده شد . سی یال بعد در سال 1288 وزارت پست با وزارت تلگراف یکی شد.
شرکت تلفن ایران در سال 1284 خورشیدی تاسیس شد و تا سال 1308 با سرمایه و مدیریت شرکت خصوصی اداره می شد و وزارت فواید عامد بر آن نظارت داشت . در این سال امور تلفن به موجب تصویب نامه هیات وزیران به وزارت پست وتلگراف
وا گذار شد و وزارت پست وتلگراف و تلفن  تا سیس شد .  پس از تشکیل وزارت پست و تلگراف و تلفن و توجه بیشتر به امور ارتباطات ، مراکز  پستی و تلگرافی  به تدریج افزایش یافت .
تشکیلا ت کنونی :
در سالهای اخیر فعالیتها ، وظایف و مسئولیتعای وزارت پست و تلگراف و تلفن بسیار زیاد شده به طوری که خدمات گسترده آن در روستاهای بسیار کم جمعیت کشور نیز راه یافته است .
اکنون وزارت پست و تلگراف و تلفن دارای هفت شاخه معاونت ، شش دفتر و چندین مرکز و شرکت دولتی  است .
معاونان وزیر در هفت شاخه مدیریت عبارتند از : معاون اداری و مالی ، معاون امور مخابراتی ، معاون امور پستی ، معاون طرح و برنامه ، معاون امور بین الملل، معاون حقوقی وامور مجلس و معاون آموزش، تکنولوژی و تمور شرکتها. شش دفتر وزارتی عبارتند از :
دفتر وزیر ،دفتر روابط عمومی ، دفتر ارزشیابی و بازرسی ، دفتر حراست ، دفتر گزینش و دفتر هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری .
شرکتها ، سازمانها ، مراکز ، موسسات آموزشی و کارخانه جات وا بسته:
الف ) شرکتهاومراکز:
1.شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
2.شرکت مخابرات ایران
3.شرکت پست بانک
4.شرکت فدلات هواپیمایی پیام
5.مرکزسنجش ازراه دورایران
6.اداره کل ارتباطات رادیویی
ب)موسسات ومراکزآموزشی:
1.دانشکده مخابراتی
2.مرکزتحقیقات مخابرات ایران
3.مرکزآموزش شرکت پست
ج)کارخانه جات ومراکزتولیدی وابسته:
1.شرکت کارخانه جات مخابراتی ایران
2.شرکت صنایع ارتباط راه دور
3.شرکت کابلهای شهید قندی
4.شرکت طرح وتوسعه تلفن ایران
تاریخچه مخابرات در استان فارس

پروژه کار آموزی مرکز مخابرات

تاریخ ارتباطات مخابراتی در استان فارس، به حدود یکصد سال پیش می رسد . در آن زمان ،خط تلگرافی بین تهران و بندر بوشهر توسط کمپانی هند شرقی کشیده شده بود. که از مسیر برازجان ، کازرون ، شیراز می گذشت و به تهران می رسید .  در سال 1313 اولین مرکز تلفن مغناطیسی با 80 شماره تلفن در شهر شیراز نصب و راه اندازی شد این تلفن که از نوع سیستم مغناطیسی بود، ارتباط داخلی مشترکین را فراهم می نمود و تا سال 1338 به هزار و صد شماره رسید . با زیاد شدن شماره تلفن ها اولین اداره تلفن خودکارشهری شیراز با نصب اولیه 3000 شماره تلفن شروع به کار نمود .کل شماره های منصوبه در استان فارس تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی چهل و هفت هزار شماره بود، که 25000 شماره در شهر شیراز و مابقی در شهرهای جهرم و آباده مشغول به کار بود. با پیروزی انقلاب اسلامی تحولات عظیمی در سیستمهای مخابراتی صورت گرفت و رشد چشمگیری در توسعه ارتباطات حاصل شد یکی از تحولات بسیار مهم که در سیستم های مخابراتی صورت گرفت تبدیل اداره مخابرات استانها به شرکت مخابرات استانها بود که این امردر اجرای  قانون اصلاح ماده 7 قانون تاسیسات  شرکت مخابرات ایران مصوب6/12/1372 وبراساس اساسنامه واحد شرکت های سهامی مخابرات استان های کشورصورت گرفت تا بر اساس،اساسنامه و مقررات مربوط به شرکت های دولتی اداره گردند . شرکت مخابرات فارس نیز در اجرای همین بند طی جلسه ای مورخ اول بهمن1374توسط کمسیون مشترک امور اداری و استخدامی و امور پست و تلگراف وتلفن تصویب و در تاریخ 4/11/1374به تأیید شورای نگهبان رسید و فعالیت های این شرکت از تاریخ اول فروردین ماه 1375اغاز گردید.
نوع شرکت
شرکت مخابرات یک شرکت خدماتی می باشد و در حال حاضر 6مدیریت مخابرات شهرستان و 17 اداره مخابرات را زیر پوشش خود دارد که مستقیما زیر نظر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل مخابرات استان انجام وظیفه نموده ودر امور توسعه ،نگهداری ، مالی و روستایی با معاونت ها و مدیران مربوط هماهنگ و در ارتباط می باشند.

کارورزی حسابداری شرکت مخابرات

شخصیت حقوقی
شرکت دارای شخصیت حقوقی واستقلال مالی است و وابسته به شرکت مخابرات ایران است.
مدت شرکت
مدت شرکت از تاریخ تاسیس نامحدود است.
موضوع فعالیت های شرکت
طبق ماده 15 اساسنامه :موضوع فعالیت های شرکت عبارت است از تأسیس و توسعه شبکه و تأسیسات مخابرات و نگهداری و بهره برداری از ان درقالب تحقق اهداف و برنامه های وزارت ارتباطات و فن اوری اطلاعات و شرکت های مخابرات ایران و انجام وظایف و اختیارات مقرر در قانون تأسیس شرکت مخابرات ایران در حوزه استان فارس و همچنین اجرای تکالیف شرکت مخابرات ایران در مواردی که تفویض اختیارگردیده است می باشد.
اساسنامه شرکت
اساسنامه شرکت های سهامی مخابرات استان های کشور در تاریخ 1/11/1374 به تصویب کمسیون مشترک امور اداری و استخدامی ،امور پست و تلگراف و نیز مجلس شورای اسلامی رسیده است  و در تاریخ 4/11/74مورد تأیید شورای نگهبان واقع شده است . همچنین در تاریخ 8/11/74توسط رئیس مجلس شورای اسلامی برای رئیس جمهور ی ارسال ودر تاریخ 11/11/1374 جهت اجرا به وزارت پست و تلگراف و تلفن ابلاغ گردیده است.
استفاده کنندگان صورت های مالی
1- هیأت مدیره شرکت
2- مجمع عمومی شرکت
3- وزارت اقتصاد ودارایی
وضعیت اشتغال شرکت

خرید کارآموزی در اداره مخابرات


   
دانلود کامل گزارش کارآموزی حسابداری مرکز محابرات استان فارس

اکی بازدید : 172 شنبه 03 تیر 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی سیستم حسابداری شهرداری



گزارش کارآموزی سیستم حسابداری شهرداری

نگرشی بر سیستم حسابداری منطقه11

دانلود کارآموزی حسابداری شهرداری

پروژه کارورزی در شهرداری تهران

طرح کاراموزی در شهرداری منطقه 11

خرید گزارش کارآموزی در شهرداری

گزارش کارآموزی رشته حسابداری

فهرست مطالب
1-فصل اول
1-1مقدمه 1
2-فصل دوم
1-2-تاريخچه شهرداري 3
2-2-تاريخچه منطقه 11 5
3-2-قواعد كليه  5
4-2-وظايف شهرداري 7
5-2-نمودار سازماني شهرداري 13
6-2-شرح وظايف شهرداري و معاونين شهردار 14
7-2-نحوه انتخاب شهردار و معاونين شهردار 15
8-2-مقررات استخدامي شهرداري 17
9-2-مقررات جزائي 17
10-2-تعداد پرسنل شهرداري منطقه 11 18
11-2-فعاليت هاي جاري شهرداري 19
12-2-اهداف و فعاليت هاي آتي  20
-مساحت منطقه 11 20
-محدوده جغرافيايي منطقه 11 21
-ميادين منطقه 21
-مناطق همجوار 21
-جمعيت ساكن درمنطقه 21
-تعداد نواحي 22
-تعداد محله 22
-ميانگين سني جمعيت منطقه  22
-تعداد خانوار  22
-رشدجمعيت  23
-ميزان با سوادي و بي سوادي جمعيت 23
3-فصل سوم
1-3-شرح وظايف معاونت مالي و اداري شهرداري  24
2-3-نمودار سازماني معاون مالي و اداري شهرداري  25
3-3-شرح وظايف اداره حسابداري  26
4-3-نمودار سازماني اداره حسابداري شهرداري  29
5-3-سيستم حسابداري  30
6-3-عملكرد اطلاعاتي  31
7-3-عملكرد كنترلي  31
8-3-عملكرد خدماتي 32
9-3-عوامل سيستم حسابداري  32
10-3-طرز كار سيستم حسابداري  34
11-3-ورودي سيستم حسابداري  35
12-3-پردازش اطلاعات  37
13-3-خروجي يا محصول سيستم حسابداري  42
14-3-استفاده كنندگان از اطلاعات مالي  44
15-3-استفاده كنندگان برون سازماني  45
16-3-ساير استفاده كنندگان 49
17-3- استفاده كنندگان درون سازماني  52
18-3-نمونه ثبت ها جهت استفاده در آموزش حسابداري تعهدي و ارزش نقدي53
19-3-ثبت هاي هزينه، انبار و اموال  54
20-3-ثبت هاي مربوط به پروژه ها، سرمايه گذاري ها و مشاركت  56
21-3-ثبت هاي درآمد با توضيحات  57
22-3-نگرشي بر سيستم حسابداري كامپيوتري شهرداري  66
-منوي اصلي وزير مجموعه ها 67
-مشاهده دستور دريافت  67
-مشاهده سند بهادار  72
-تنظيم سند 73
-حدف سند 75
-دريافت اسناد از درآمد 77
-استرداد اسناد به مؤدي 78
فصل چهارم
-4-شرح فعاليت هاي كارآموز  80
طبقه بندي حسابها 83
حسابهاي معين  102
گروه و حسابهاي تفضيلي  106
حسابهاي تفضيلي درآمدي  111
حسابهاي تفضيلي هزينه اي  115
عنوان گروه هاي اصلي و فرعي (طبقه حساب) 118
ترازنامه  119
نتايج عملكرد (صورت درآمد و هزينه) 120
حسابهاي آماري و ترازنامه افتتاحيه و اختتاميه  121
پيوست و ضمائم
منابع و مآخذ:اداره آموزش شهرداريدايره انفورماتيك
روابط عمومي شهرداري
كتاب مجموع قوانين و مقررات شهرداري –تدوين جهانگير منصوره
مجله همگامان، نشريه
مباني واصول حسابداري،انتشارات سازمان حسابرسي
مقدمه:
پر واضح است كه اداره نمودن شهر بزرگ و پر جازبه اي مانند تهران نيازمند مديريت بسيار قوي و برنامه ريزي هاي كوتاه مدت و بلند مدت مي باشد اجراي هر يك از اين برنامه ها و ايجاد اشتغال و فرصت هاي برابر آموزشي، شغلي و  براي شهروندان در سطح كلان شهري همچون تهران مستلزم صرف هزينه هايي هنگفت از جانب دولت است دولت براي اينكه بتواند در كوتاهترين زمان ممكن به اهداف مورد نظر خود دست يابد بودجه پيش بيني شده براي اداره شهر را بين مناطق 22 گانه تهران تسهيم مي‌كند اين تسهيم به تناسب جمعيت، مساحت، مراكز مهم اقتصادي –سياسي، ميانگين سني و  صورت مي گيرد به عنوان مثال در منطقه اي كه ميانگين سني كمتر (پايين تر) از مناطق ديگر است نياز به فضاهاي آموزشي، تفريحي محسوس تر است و با توجه به انيكه دولت خود را ملزم به تأمين نيازهاي شهروندان مي داند بنابراين بودجه اختصاص يافته به اين منطقه در بخش عمراني- آموزشي بيشتر از ساير مناطق خواهد بود با توجه به اهميتي كه دولت براي انجام هر چه بهتر و دقيق تر امور شهري قائل است مسئوليت هاي خود را كه مربوط به اداره اين امور است به شهرداري ها كه جزء مؤسسات دولتي محسوب مي گردد واگذار نموده است لازم به يادآوري است ا اين كه هر يك از مناطق 22 گانه تهران توسط شهرداري مختص به منطقه خود اداره مي شود اما كلاً زير مجموعه اي از سازمان شهرداري مركزي كل تهران محسوب مي شوند و از سياست گذاري هاي كلان، در سطح شهر و در نهايت كل كشور تبعيت مي‌كنند چنانچه ذكر شد هر ساله اعتبار خاصي براي هر منطقه تخصيص مي يابد كه اين اعتبار به تدريج و مرحله به مرحله در طي سال در اختيار شهرداري ها قرار مي گيرد شهرداري ها نيز همچون ساير سازمانهاي دولتي ضمن ارائه گزارشات دوره اي در زمينه ميزان پيشبرد طرح هاي عمراني، پروژه هاي اقتصادي، سرمايه گذاري هاي شركت هاي تابعه (دولتي) و نحوه انجام امور محوله خود بايد اطلاعاتي راجع به نحوه استفاده از منابع مالي و اعتبارات تخصيص يافته خود را به طور مشروح طبقه بندي شده و در قالب گزارشات مالي كه توسط حسابداران تهيه و مورد تأييد حسابرسان است در اختيار دولت قرار دهد اين اطلاعات ارزشمند مالي علاوه بر نظارت دولت بر امور بيت المال، دولت و مسئولين را در تصميم گيري ها، برنامه ريزي ها و سياست گذاريهاي آتي ياري مي‌كند آنچنان كه ذكر شده تهيه اين اطلاعات مالي به عهده حسابداراني است كه در دايره حسابداري شهرداري ها، تحت نظر معاونت امور مالي به فعاليت مي پردازند در اين گزارش سعي بر اين است كه كلياتي از مراحل و نحوه تنظيم اين اطلاعات مطرح گردد
اميد است مورد توجه واقع گردد
با تشكر
فصل دوم:
تاريخچه منطقه 11 (معرفي و شناخت اجمالي منطقه):
منطقه 11 شهرداري تهران از بخشهاي كلان شهر تهران است سابقه شكل گيري بافتهاي  مسكوني به اولين تجديد حيات تهران در دهه 1280 هجري قمري باز مي گردد و مقارن با آن سالهاست و به پيكره سنتي شهر تهران مربوط مي شود
بدون شك رونق، توسعه و شكل گيري ساختارهاي اصلي منطقه مربوط به دوران پهلوي اول است بين سالهاي 1304 تا 1320 كه به تدريج اين عناصر يا در محدوده كنوني منطقه 11 ويا در جوار آن است (عناصري چون راه آهن، دانشگاه، پادگان، بيمارستان و پارك شهر) به طور كلي تا سال 1342 بخشهاي مهمي از منطقه 11 از مناطق مرفه نشين و پر رونق تهران محسوب مي شود اما همزمان به لحاظ موقعيت مركزي منطقه فعاليت هاي كارگاهي و بازارهاي تخصصي در بخشهاي شمالي منطقه رونق يافته است
قواعد كليه:
1-مقصود اصلي از تأسيس بلديه حفظ منافع شهرها و ايفاي حوائج اهالي شهر نشينان است
2-  امور راجع بلدبه از قرار تفصيل است اولاً اداره كردن آنكه اهالي شهر آنچه براي حفظ اصلاح امور بلدبه موجب قانون ميدهد ثانياً اداره كردن اموال منقوله و غير منقوله و سرمايه هائيكه متعلق به شهر است ثالثاً مراقبت در عدم قحطي آذوقه شهر به وسائل ممكنه، رابعاً ساختن و پاك نگه داشتن كوچه ها و ميدان ها و خيابانها از پياده رو و كالسكه رو و باغهاي عمومي و مجاري مياه و زير آبها و پلها و معابر و غيره و همچنان روشن كردن شهر و تقسيم آبهاي شهري و مراقبت در تنقيه قنوات و پاكيزگي حمام ها و خامساً مراقبت در رفع تكدي و تأسيس دارالمساكين و دارالمجز مريض خانه ها و امثال آن سادساً معاونت در اقدامات حفظ الصحه و حفظ دواب و حشم و تأسيس دواخانه ها و امثال آن سابعاً مواظبت در اينكه معابر شهري موافق نقشه معيني باشد و اقدامات مقتضيه بر ضد حريق و ساير بليات سماوي و ارضي بعمل آيد و ثامناً بيمه ابنيه اين متعلق به شهر از حريق تاسعاً معاونت در تكثير معارف و مساعدت در داير نمودن كتابخانه ها و قرائت خانها و موزه ها و حفظ مرمت مساجد و مدارس و ابنيه عتيقه، عاشراً مساعدت با دولت در ساختن بازارها و نمايش گاههاي تجاري و كليه مراقبت رواج حرفت و تجارت شهر و داير نمودن محل تشخيص اسعار و معاملات عمومي
-دايره اقدامات بلديه مختص به حدود شهر و اراضي متعلقه به شهر است
4-  انجمن و اداره بلديه مي تواند به اسم شهر بيع و شراع و هر گونه معاملات نمايد و به جاهاي لازم شكايت كند و در محاكمه عدليه اقامه دعوا نمايد و مدعي اليه واقع شهود
5-  اراضي كوچه ها و ميدان ها و پياده روها و معابر رودخانه ها و سواحل رودخانه ها و زيرآبهاو غيره هر چند كه متعلق به شهر است اقامه دعوا نمايد و مدعي اليه واقع شود
6-وجوهي كه اهل شهر براي مصارف بلديه ميدهند بايد به حكم قانون باشد
7-حاكم شهر بايد مراقبت نمايد كه اقدامات بلديه مخالف با اين نظامنامه نباشد
8-اداره بلديه حق دارد كه مهر معيني با اسم شهر داشته باشد
وظايف شهرداي:
وظايف شهرداري به شرح ذيل است
1-ايجاد خيابانها و كوچه ها و ميدانها و باغ هاي عمومي و مجاري آب و توسعه معابر در حدود قوانين موضوعه
2-  تنظيف و نگاهداري و تسطيح و معاب و انهار عمومي و مجاري آبها و فاضلاب و تنقيه قنوات مربوط به شهر و تأمين آب و روشنايي به وسائل ممكنه
3-  مراقبت و اهتمام كامل در نصب برگه قيمت بر روي اجناس و اجراي تصميمات انجمن به ارزاني و فراواني خواروبار و مواد مورد احتياج عمومي و جلوگيري از فروش اجناس فاسد و معدوم نمودن آنها
4-  مراقبت در امور بهداشت ساكنين شهر و تشريك مساعي با مؤسسات وزارت بهداشت در آبله كوبي و تلقيح واكنس و غيره براي جلوگيري از امراض ساريه
5-جلوگيري از گدايي و واداشتن گدايان به كار و توسعه آموزش عمومي و غيره
6-  اجراي تعليمات اجباري و تأسيس مؤسسات فرهنگي و بهداشتي و تعاوني مانند بنگاه حمايت مادران و نوانخانه و پرورشگاه و درمانگاه و بيمارستان و  و همچنين كمك به اين قبيل مؤسسات و مساعدت مالي به انجمن تربيت بدني و پيشاهنگي و كمك به انجمن هاي خانه و مدرسه و اردوي كار
7- حفظ و اداره كردن دارائي منقول و غير منقول شهرداري و اقامه دعوي بر اشخاص و دفاع از دعاوي اشخاص عليه شهرداري
8-  برآورد و تنظيم بودجه و متمم بوجه واصلاح بودجه و تفريغ بودجه شهرداري و تنظيم پيشنهاد برنامه ساختماني و اجراي آن پس از تصويب انجمن شهر يك نسخه از بودجه مصوب و برنامه ساختماني به وسيله فرمانداري يا بخشداري به وزارت كشور ارسال مي شود
9-  انجام معاملات شهرداري اعم از خريد و فروش اموال منقول و غير منقول و مقاطعه و اجاره و استيجاره پس از تصويب انجمن شهر با رعايت صلاح و صرفه و مقررات آيين نامه مالي شهرداريها
10-  اهداء وقبول اعانات و هدايا به نام شهر با تصويب انجمن اعانات پرداختي به شهرداري يا مؤسسات خيريه از طرف وزارت دارايي جزء هزينه قابل قبول اعانه دهندگان پذيرفته مي شود و اعانه دهنده نسبت به  مبلغ اعانه اي كه داده است از ماليات درآمد معاف مي باشد
11-  نظارت و مراقبت در صحت اوزان و مقياس ها
12-  تهيه آمار مربوطه به شهر مواليد و متوفيات
13-  ايجاد غسالخانه ها و گورستان و تهيه وسائل حمل اموات و مراقبت در انتظام امور آنها
14-  اتخاذ تدابير مؤثر و اقدام لازم براي حفظ شهر از خطر سيل و همچنين رفع خطر  از بناها و ديوارهاي شكسته و خطرناك واقع در معابر عمومي و كوچه ها و اماكن عمومي و دالان هاي عمومي، خصوصي و پر كردن و پوشاندن چاهها و  چاله هاي واقع در معابر و جلوگيري از گذاشتن هر نوع اشياء در بالكن ها و ايوان هاي مشرف و مجاور به معابر عمومي كه افتادن آنها موجب خطر براي عابرين است و جلوگيري از ناودان ها و دودكش هاي ساختمان ها كه باعث زحمت و خسارت ساكنين شهر باشد
15-  جلوگيري از شيوع امراض ساريه انساني و حيواني و اعلام اين گونه بيماري ها و به وزارت بهداري و دامپزشكي و شهرداري هاي مجاور هنگام بروز آنها و دور نگاهداشتن بيماران قبلاً به امراض ساريه و معالجه و دفع حيواناتي كه مبتلا به امراض ساريه بوده و يا در شهر بلاصاحب و مضر هستند
16-  تهيه مقررات صنفي و پيشنهاد آن به انجمن شهر و مراقبت در امور صحي اصناف و پيشه وران
17-  پيشنهاد اصلاح نقشه شهر در صورت لزوم تعيين قيمت عادلانه اراضي ابنيه متعلق به اشخاص كه مورد احتياج شهر باشد بر طبق قانون توسعه معابر و تأمين محل پرداخت آن و ايجاد و توسعه معابر و خيابانها و ميدانها و باغ هاي عمومي و تهيه اراضي مورد احتياج براي لوله كشي و فاضلاب اعم از داخل و يا خارج از شهر و همچنين تهيه اراضي لازم براي ساختمان مخزن و نصب دستگاه تصفيه و آبگيري متعلقات آنها بر طبق قانون توسعه معابر
18-  تهيه و تعيين ميدانهاي عمومي براي خريد و فروش ارزاق و توقف و سائط نقليه و غيره
19-  تهيه و تدوين آيين نامه براي فراواني و مرغوبيت و حسن اداره فروش گوشت و نان شهر و اجراي آن پس از تصويب انجمن شهر
20-  جلوگيري از ايجاد و تأسيس كليه اماكن كه به نحوي از انحاء موجب بروز مزاحمات براي ساكنين يا مخالف اصول بهداشت در شهر هاست شهرداري مكلف است از تأسيس كارخانه ها، كارگاه ها، گاراژهاي عمومي و تعميرگاهها و دكان ها و همچنين مراكزي كه مواد محترقه مي سازند و اصطبل چارپايان و مراكز دامداري و به طور كلي تمام مشاغل و كسب هايي كه ايجاد مزاحمت و سروصدا كنند يا توليد دود يا عفونت يا تجمع حشرات و جانوران نمايد جلوگيري كند و در تخريب كوره هاي آجر و گچ و آهك پزي و خزينه گرمابه هاي عمومي كه مخالف بهداشت است اقدام نمايد و با نظارت و مراقبت در وضع دودكش هاي اماكن و كارخانه  و وسائط نقليه كه كاركردن آنها دود ايجاد مي‌كند از آلوده شدن هواي شهر جلوگيري نمايد.

طرح کاراموزی در شهرداری منطقه 11

پروژه کارورزی در شهرداری تهران

خرید گزارش کارآموزی در شهرداری

 

دانلود کامل گزارش کارآموزی سیستم حسابداری شهرداری

اکی بازدید : 144 شنبه 03 تیر 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی شرکت فرآورده لبنی

دانلود کاراموزی در شرکت فرآورده لبنی

 

مقدمه:
به نام خالق هستي كه شير را نوشيدني گوارا گردانيد تا اهل ايمان را عبرتي از قدرت لايزال او باشد و بهشتيان را به نهرهاي آن وعده داد تا لذت رضوان خويش را كامل گرداند.
اگرچه اين نوشيدني حيات بخش، منبع غني از تركيبات مورد نياز بدن بوده ودانشمندان هر روز ابعاد تازه اي از اسرار اين غذاي كامل را كشف و به جوامع ارائه مي دهند متاسفانه به دليل عدم آگاهي مصرف سرانه آن در ايران حدود نصف استانداردهاي مطلوب مي باشد.
کلیات در رابطه با شرکت :
كارخانه فرآورده هاي لبني كلات( لبنوش) سهامي خاص يكي از مراكز توليد مهم ترين مواد غذايي در كشور مي باشد. اين كارخانه و ساير كارخانجات توليد كننده محصولات لبني در استان خراسان زير نظر مستقيم شركت تعاوني توليد كنندگان فرآورده هاي لبني پاستوريزه خراسان قرار دارد. شركت تعاوني توليد كنندگان محصولات لبني در سال 71 با همكاري جهاد كشاورزي و اداره كل تعاون استان خراسان جهت ارائه خدمت به واحد هاي فرآوري لبنيات پاستوريزه و تامين نياز آن ها و فروش توليداتشان تشكيل گرديد و هم  اكنون 45 كارخانه را در استان خراسان تحت پوشش خود دارد.
نحوه جمع آوری اطلاعات کارکرد ماهانه
الف)حساب های ترازنامه ای
دارایی های جاری : بدهی های جاری:
موجودی نزد بانک ها(سپه،رفاه،کشاورزی)
صندوق اسناد پرداختنی
تنخواه گردان
چک های دریافتنی حساب های پرداختنی
اسناد دریافتنی(مشتریان)
حساب های دریافتنی چک های پرداختنی
ذخیره مطالبات مشکوک الوصول
ملزوماتحقوق و دستمزد پرداختنی
مواد اولیه
تعدیل موجودی ها  سایر اقلام پرداختنی
کالای در جریان ساخت
کالای ساخته شده  مالیات بر در امد پرداختنی
یش پرداخت خرید مواد اولیه
پیش پرداخت خرید لیبلسایر بدهی های جاری
پیش پرداخت بیمه
ادامه فهرست حسابهای ترازنامه ای
سایر پیش پرداختهابدهی های بلند مدت:
دارایی غیر جاری:
زمینوام بلند مدت پرداختنی
ساختمان و تاسیسات
استهلاک انباشته ساختمان
ماشین الات حقوق صاحبان سرمایه:
استهلاک انباشته ماشین آلات
وسائط نقلیه  سرمایه
استهلاک وسائط نقلیه
اثاثه و منصوبات اداری  سود و زیان انباشته
سرقفلی
امتیازات و علائم تجاری اندوخته قانونی
فهرست حساب های سود و زیانی:
فروش ها:
درآمد حاصل از فروش ماست خامه ای
درآمد حاصل از فروش کره پاستوریزه
درآمد حاصل از فروش پنیر اولیه
درآمد حاصل از فروش خامه صبحانه
درآمد حاصل از فروش پنیر پیتزا
درآمد حاصل ازفروش پنیر پتزا تند
درآمد حاصل از فروش خامه قنادی شیرین شده
درآمد حاصل از فروش رکوتا
درآمد حاصل از فروش دوغ پاستوریزه کوچک
درآمد حاصل از فروش دوغ پاستوریزه بزرگ
درآمد حاصل از فروش پنیرسفید صبحانه
درآمد حاصل از فروش کشک پاستوریزه
برگشت از فروش و تخفیفات
تخفیفات نقدی فروش
تخفیفات ناشی از آسیب دیدگی

بهای تمام شده کالای فروخته شده:
بهای تمام شده کالای فروخته  شده(شامل  ماست خامه ای، خامه  قنادی،  پنیر صبحانه،پنیر پیتزا،دوغ پاستوریزه کوچک و بزرگ،کشک مایع،خامه صبحانه، کره پاستوریزه، پنیر اولیه)
سربار جذب شده کارخانه ، انحرافات مواد  ،انحرافات دستمزد ،انحرافات سربار،اضافه یا کسر جذب سربار،خرید مواد اولیه(شیر ،شکر،…) کار آموزی در شرکت مواد غذایی هزینه دستمزد مستقیم پرسنلکنترل سربار کارخانه  شامل حقوق و دستمزد غیر مستقیم ، مواد  غیر مستقیم (  نمک ، فلفل ، سیترات، اسانس،سیترات سدیم تجاری، کلر، اسید سولفوریک، برموزول، کارتن، مایع پنیر،افشره کاکوتی ، پلاستیک، گلاب، کارتن 3 لایهسفید ،مارگارین، بطری 5/1 لیتری ،شیشه، درب شیشه، درب بطری، مواد  شوینده، مواد شیمیایی، لیبل، شیر خشک)
هزینه ایاب و ذهاب ، هزینه آزمایش و آزمایشگاه، هزینه حمل و نقل به داخل ،اضافه کاری ،دستمزد ایام مرخصی ،اوقات تلف شده،بیمه،سوخت و روشنایی، تلفن و e – mile، ابزار آلات، ضایعات ،هزینه  نظافت  کارخانه، استهلاک  ماشین آلات ، استهلاکساختمان کارخانه،تعمیرات و نگه داری ماشین آلات و تجهیزات تعمیرات ساختمان و محوطه
هزینه ها
هزینها به 2 قسمت هزینه های اداری تشکیلاتی و توزیع و فروش تقسیم میشود هزینه های توزیع و فروش:
هزینه حقوق(سرپرستان، فروشندگان ،رانندگان)،هزینه حمل به خارج، ملزومات، سوخت وسائط نقلیه، استهلاک وسائط نقلیه،پست،آگهی و تبلیغات،سررسید، هزینه تعمیرات وسائط نقلیه، هزینه بیمه ثالث وسائط نقلیه
هزینه های اداری:
هزینه بهره،کارمزد بانکی، هزینه بیمه مطالبات بانکی، هزینه حقوق پرسنل اداری ، بیمه پرسنل اداری، تلفن، تمدید و صدور پروانه، هزینه مسافرت، هزینه پذیرایی، هزینه آبدارخانه هزینه استهلاک اثاثه اداری، هزینه پست اداری، خدمات حسابداری،
سایر درآمد ها:
درآمدهای  متفرقه ، درآمد  جریمه ، درآمدهای غیر مترقبه ، درآمد حاصل از  فروش های جزء
کسور در آمد:مالیات بر درآمد
سیستم حسابداری صنعتی کارخانه:
حسابداری صنعتی کارخانهشامل 4 بخش مهم و اساسی است:  حسابداری مواد،حسابداری حقوق و دستمزد، حسابداری سربار کارخانه ، حسابداری انبار(به علت اینکه کالای در جریان ساخت مرتبا به انبار منتقل شده و برای مرحله بعد بر میگردد.)
این کارخانه بر مبنای هزینه یابی مرحله ای قیمت تمام شده تمام محصولات را محاسبه می کند.همچنین دارای پیش بینی هایی برایهزینه های بودجه ای می باشد که درآخر هر سیکل انحرافات محاسبه شده و دلایل آنها نیز بررسی میگردد.
سیستم هزینه یابی مرحله ای به این صورت می باشد که ابتدا هزینههای انجام شده را گردآوری نموده و هزینه هایرا به واحد های تولیدی تسهیم می نمایند. هزینه ها به وقوع زمان گرد آوری شده ولی تا زمانی که عملیات ساخت به پایان نرسیده محاسبه قیمت تمتام شده با مشکلاتی مواجه است از این رو برای بدست آوردن قیمت تمام شده از گزارش هزینه تولید و معادل آحاد محصولات تولید شده استفاده می شود .
بهای تمام شده یک واحد کالای ساخته شده در اکثر کارخانجات از طریق تقسیم جمع هزینه های تولیدی بر مقدار محصولات ساخته شده طی یک دوره محاسبه میشود.محصولات کارخانه طی چند مرحله تولیدمی شوندوبعضی از محصولات ماده خام دایره ای دیگر به شمار می روند.
از نقطه نظر مدیریت داشتن ارقام کلی در مورد هزینه ها نمی تواند جهت اعمال  کنترل موثر واقع شود بنابر این در این مرکز بهای تمام شده یک واحد کالای  ساخته می شود .

پروژه کارآموزی تولید فرآورده لبنی

هزینه های واقع شده در هر دایره را به حساب بهای کالای در جریان ساخت همان دایره بدهکار می کنند ،کالای در جریان ساخت برای تعیین بهای تمام شده کالای تولید شده به صورت معادل آحاد تکمیل شده بیان می شود.برای بدست آوردن بهای  تمام شده از گزارش هزینه تولید  استفاده می شود .ضایعات این کارخانه معمولا غیر عادی و غیر قابل فروش است و ارزشی ندارد مانند به هدر رفتن شیر خام هنگام عملیات پاستوریزاسیون شیر؛این ضایعات معمولا به بهای تمام شده محصولات سالم اضافه می شود و ثبت آن به طریق زیر انجام میگردد:
ضایعات غیر عادی
کالای در جریان ساخت
برای بدست آوردن مواد مصرفی از گزارش مصرف مواد و صورت دریافت شیر خام در ماه استفاده میشودو ثبت خرید مواد به صورت زیر می باشد:
کنترل مواد(شیر)
حسابهای پرداختنی/چکهای پرداختنی/صندوق/بانک
وقتی از شیر برای تولید محصولی مثلا پنیر سفید استفاده می شود ثبت زیر صورت می گیرد کالای در جریان ساخت خرید کارورزی در کارگاه فراورده لبنی (پنیر سفید) کنترل مواد(شیر) هر یک از اقلام مواد خریده شده اعم از مستقیم و غیر مستقیم به تفکیک در کارتهای مواد به ثبت می رسند.جمع اقلام مندرج در کارت های مواد باید با مانده حساب مواد در دفتر کل مطابقت داشته باشد.
ثبت هزینه ها در دفاتر براساس مدارک اولیه صورت می گیرد که باید بررسی و تاییدگردیده و پس ازصدور سند مربوطه در دفاترروزنامه وکل ثبت شود. دفاترشامل دفاتر کارخانه فقط میباشد و کلیه حساب های مالی نیز در همین دفاتر کارخانه ثبت می شود .مثلا همانطور که بیان شد حساب های صندوق ،دریافتنی ها ،پرداختنی ها ،بانک،تنخواه گردان در کارخانه نگه داری می شود.حقوق و دستمزد کارکنان تولید نیز از طریق دفاتر کارخانه ثبت میشود.
بدهی های مربوط به مالیات بر درآمد ،وام پرداختنی بلند مدت و سایر بدهی ها(بیمه)در دفاتر کارخانه ثبت میشود.

 

فهرست
مقدمه  1
کلیات دررابطه باشرکت 1
1- نحوه جمع آوری اطلاعات کارکرد ماهانه
1-1 حسابهای ترازنامه ای2
2-1 فهرست حسابهای سود وزیانی  4
3-1 بهای تمام شده کالای فروخته شده 5
4-1 سیستم حسابداری صنعتی کارخانه  7
5-1 حساب کسر واضافات مواد10
2- سیستم حقوق ودستمزد شرکت 17
3- چگونگی محاسبه حقوق ونحوه پرداخت آن18
1-3 دستمزد اوقات تلف شده20
2-3 ذخیره دستمزد ایام مرخصی 21
3-3 پرداخت مساعده25
4- کنترل های لازم برای کارکردها وپرداخت حقوق26

اکی بازدید : 93 جمعه 02 تیر 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی در بانک رفاه



گزارش کارآموزی در بانک رفاه
دانلود گزارش کارآموزی حسابداری بانک رفاه

دانلود کاراموزی در بانک

پروژه کارورزی در بانک رفاه

خرید گزارش کارآموزی در بانکها

طرح کارورزی حسابداری در بانک

گزارش کارآموزی رشته حسابداری

فهرست مطالب
تاريخچة بانكداري در ايران  2
تاريخچة بانك رفاه كارگران  3
معرفي بانك رفاه كارگران  3
بانك استقراضي ايران  5
چارت سازماني  6
موقعيت و آدرس بانك  6
تسهيلات ارضي و صادراتي بانك رفاه  7
تسهيلات قبل از صدور كالا 7
مبلغ تسهيلات  8
مدت بازپرداخت تسهيلات  8
نرخ تسهيلات  9
وثايق  9
نحوة اعطاي تسهيلات 10
اعمال نظارت بانك  10
ارائة مدارك مربوط به صادرات انجام شده 10
بازپرداخت  11
تسهيلات بعد از صدور كالا 12
مبلغ تسهيلات  12
مدت بازپرداخت تسهيلات  13
نرخ تسهيلاتي پرداختي  13
وثايق قابل قبول براي اعطاي تسهيلات  13
نحوة اعطاي تسهيلات 14
اعمال نظارت بانك 14
بازپرداخت  14
تسهيلات ارزي 15
نوع تسهيلات 15
سقف فردي تسهيلات 15
كارمزد تعهد 16
نرخ سود تسهيلات  16
دورة بازپرداخت  16
عقد قرارداد وثايق 16
انواع خدمات ريالي و ارزي بانك رفاه 17
انواع سپرده هاي بانكي 20
حساب قرض الحسنه پس انداز 20
قرض الحسنه پس انداز عادي 21
قرض الحسنه پس انداز ويژه  21
حساب قرض الحسنه جاري  21
مزاياي حساب جاري همراه براي مشتريان در شعب مجهز به اين سيستم  22
حساب جاري دومنظوره  22
ساب سپرده سرمايه گذاري مدت دار 23
حساب سپردة سرمايه گذاري كوتاه مدت عادي  23
حساب سپردة كوتاه مدت ويژه  23
حساب سپرده سرمايه گذاري بلندمدت 24
سپردة سرمايه گذاري مدت‌دار قابل تقسيم  24
شرايط تعيين سپرده هاي سرمايه گذاري بلندمدت  24
انواع تسهيلات بانك رفاه  25
ساير خدمت بانك رفاه  28
انواع واحدهاي مربوط به حسابداري  36
حسابرسي  36
انواع حسابرسان 37
وظايف سازمان حسابرسي  38
حسابداري دولتي 39
خصوصيات حسابداري دولتي  39
اصول كلي حسابداري دولتي  40
حسابداري بودجه  42
تهيه و تنظيم بودجه در بانك  43
مسئول بودجه در بانك  44
حسابداري مالي  44
حسابداري مديريت  46
انواع حسابهاي مورد استفاده  50
هزينه ها  51
حسابهاي انتظامي  53
تنخواه گردان  54
سپرده  55
حساب بستانكاران  56
حواله (عهدة شعبه ها) 57
سرمايه  58
دارائي جاري  58
دارائي ثابت  58
نقطة سر به سر  58
نقش حسابداران در برنامه ريزي و ارزيابي نتايج  58
برنامه هاي جاري و در دست اقدام  61
انواع گزارشات تهيه شده در حسابداري  62
انواع دفاتر مورداستفاده در حسابداري  72
ثبت عمليات مربوط به تنخواه گردان  74
ثبت عمليات مربوط به سپرده  76
بستن حساب سپرده  78
كاربرد سرفصل هاي حسابهاي انتظامي 78
بستن حسابها در پايان سال  80
حسابهاي سنواتي  81
فرم هاي مورد استفاده در حسابداري  82
پيشنهادات و انتقادات  85
فرمها
پيوستها

فصل اول
آشنايي با مكان كارآموزي
تاريخچة بانكداري در ايران
بانك شاهي ايران
صرافان ايراني در مقام مقابله و رقابت با عمليات بانك جديد شرق برخاستند كه اولين بانك بود و مركزش در لندن و حوزة عملياتي آن مناطق جنوبي آسيا بود اين بانك در سال 1266 شمسي (1888 ميلادي) در محل بانك تجاري( بازرگاني سابق) شروع به فعاليت كرد و براي جلب رضايت مشتريان و شروع فعاليت به حسابهاي جاري 5/2% به حساب سپرده‌هاي ثابت به مدت 6 ماه 4% و يكسال 6% منفعت مي‌داد بانك با اين اقدام خود 12% از نرخ بهره را كاهش داد و براي اولين بار اقدام به انتشار نوعي پول كاغذي به صورت حواله خزانه براي مبلغ 5قران به بالا و قابل پرداخت در وجه حامل نمود و در سال 1269 در مقابل دريافت 20000 ليرة‌ انگليسي كليه شعب و اثاثة بانك را به بانك شاهي واگذار نمود ولي قبل از آنكه نتيجة قطعي و نهايي اين رقابت حاصل شود حريف زورمند جاي بانك شرق را گرفت و اين حريف بانك شاهي ايران بود كه مبتكر آن پاول‌جوليوس دوريتر در مقابل پرداخت 40000 ليرة‌ امتياز عظيمي براي مدت 70 سال براي كشيدن راه‌آهن، حق انحصاري كليه معادن جز ( طلا،‌ نقره، سنگ‌هاي قيمتي)، تأسيس بانك و غيره را بدست آورد 25 ژوئيه 1872 برابر 10 مرداد 1215 شمسي اين امتياز بعدها لغو شد و امتياز ديگري كه اساس آن تأسيس بانك شاهي ايران بود به مدت 60 سال تأسيس گرديد يكي از عمليات عمده اين بانك حق انحصاري نشر اسكناس بود اين بانك بر طبق قرارداد تا بهمن سال 1327 شمسي فعاليت مي‌كرد
تاريخچة بانك رفاه كارگران
بانك رفاه در خرداد ماه سال 1339 به ثبت رسيد و در سال 1339 با پنج شعبه شروع به كار كرد از جمله شعبه مركزي، شعبه راه‌آهن،‌ شعبه دخانيات، شعبه تبريز و شعبه قائم‌شهر بعدها شعبه‌هاي ديگر نيز گسترش پيدا كردند و در حال حاضر تعداد آنها از مرز 1350 شعبه مي‌گذرد طرف حسابهاي بانك رفاه در درجة اول سازمان تأمين اجتماعي مي‌باشد كه اين سازمان سرماية‌ اولية را در اين بانك گذاشتند و قرار بستند كه حقوق، وامهاي بازنشستگان و كاركنان كه بيمة تأمين اجتماعي مي‌باشند از طرف اين بانك پرداخت شود و سپس شركتها و وزارت بهداشت و درمان و سازمان علوم پزشكي از سپرده‌گذاران اصلي و بعد نيز مشتريان عادي
معرفي بانك رفاه كارگران
بانك رفاه يكي از شش بانك تجاري كشور است كه از 40 سال قبل به ارائة خدمات بانكي اشتغال ورزيده و اينك با استفاده از فن‌آوريهاي نوين به ارائة خدمات وسيع در همة زمينه‌هاي بانكي به عموم هم‌ميهنان مبادرت مي‌نمايد بانك رفاه با برخورداري از اعتماد و سپرده‌هاي مردم و توانايي‌هاي بالاي خود، در اجراي سياست كلان اقتصادي دولت جمهوري اسلامي ايران بخصوص در بخش صادرات كالاهاي غيرنفتي و توليدات صنعتي و كشاورزي خدمات ارزشمندي را ارائه مي‌دهد بانك رفاه با تدوين يك برنامة 5 سالة عملياتي در چارچوب برنامة سوم اقتصادي دولت علاوه بر رشد و توسعه سازماني افزايش منابع و مصارف خود را با نرخ رشد قابل توجهي پيش‌بيني كرده است اين بانك داراي يك شركت كارگزاري در بورس تهران بوده و يكي از بانكهاي مهمي است كه عضو هيأت مديره بورس مي‌باشد لذا با داشتن توانايي‌ها و امكانات لازم از طريق شركت كارگزاري و هم از طريق شعب خود به ارائه خدمات داد و ستد سهام به مردم اقدام مي‌نمايد بانك رفاه بدليل ايفاي به موقع تعهدات ارزي از نظر بانك‌هاي معتبر بين‌المللي يكي از خوشنام‌ترين بانكهاي تجاري محسوب مي‌گردد كه با بيش از 70 كارگزار منتخب از بانكهاي تراز اول دنيا نيازهاي مشتريان خود را در عمليات بانكي بين‌المللي را مرتفع مي‌سازد
بانك رفاه مي‌كوشد با استفاده از تجربيات پايوران ارشد خود و دستاوردهاي علمي جهاني و بهرمندي از خدمات جوانان تحصيل كرده و نوانديش و آموزشهاي مدوام هماهنگ با گسترش شبكه شعب، به نحو مطلوبي در خدمت مشتريان بانك و آحاد سرافراز ايران قرار گيرد
بانك رفاه به جهت عملكرد مطلوب و ارائه خدمات مناسب به مشتريان موفق شد در سال 1378 لوح تقدير رياست محترم جمهوري دريافت كند و اين لوح گرانقدر را در كارنامة موفقيتهاي خود ثبت و ضبط نمايد اين بانك در پروژه‌هاي عمراني كشور منجمله راه‌سازي، آب و فاضلاب و راه‌اندازي صنعت و خدمات سهم و نقش ارزنده‌اي ايفا كرده و در جهت شكوفايي اقتصادي كشور تسهيلات صادراتي، توليدي و كشاورزي به واحدهاي فعال در اين بخشها اعطا نموده است
بانك رفاه در بخش نشر كتاب و صنعت چاپ نيز فعاليتهاي چشم‌گيري داشته است بطوري كه با حضور شاخص خود و ارائه خدمات وسيع بانكي در دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب در سال 1378 موفق به كسب جايزه لوح بلورين نمايشگاه گرديده است بانك رفاه پس از چهارده ماه تلاش در آذرماه 1379 موفق به اخذ گواهينامه ايزو گرديد
بانك استقراضي ايران
پس واگذاري امتياز تأسيس بانك شاهنشاهي ايران به رويتر يكي از اتباع دولت روسيه به نام ژاك برليا پيشنهاد تأسيس بانك استقراضي ايران را داد در سال 1269 شمسي با اين شخص موافقت گرديد كه انجمن استقراضي ايران به مدت 75 سال با حق انحصاري طرح عمومي داده شود و از پرداخت هرگونه مالياتي معاف گرديد جز آنكه 10% عوايد حاصله را به خزانه دولت بپردازد بعدها انجمن استقراضي ايران تبديل به بانك استقراضي ايران گرديد
بانك مزبور برخلاف بانك شاهي قسمتهاي شمالي ايران حوزه فعاليت خود قرار داده بود و كمتر به امور بانكي در جنوب مي‌پرداخت در تاريخ 22 مرداد سال 1301 شمسي اين بانك به دولت ايران واگذار شد
چارت سازماني
هر شعبه با توجه به معيارهاي مشخصي طبقه‌بندي مي‌شود اما چيزي كه در همة شعبات مشترك است نمودار سازماني مشخصي است كه با رئيس شعبه، معاونت شعبه و حداقل يك تحويل‌دار آغاز مي‌گردد رئيس شعبه به عنوان مسئول شعبه نظارت بركار ساير كاركنان را به عهده دارد در عين حال كه در انجام امور شعبه فعاليت مي‌كند معاونت شعبه كه شخص دوم شعبه محسوب مي‌شود عموماً مسئول تسهيلات و حسابدار شعبه نيز مي‌باشد تحويل‌دار شعبه كه امور مربوط به دريافتها پرداخت نقدي انجام مي‌دهد و مستقيماً با تراول و وجه نقد در ارتباط مي‌باشد
موقعيت و آدرس بانك
بانك رفاه شعبه سه راه انديشه واقع در جاده ملارد سه راه انديشه مي‌باشد كه داراي يك رئيس شعبه يك معاون و دو صندوق‌دار و يك تحويل‌دار مي‌باشد و سرپرستي بانك
رفاه واقع در ابتداي سه‌باندي رجائي‌شهر كرج مي‌باشد
تسهيلات ارزي و صادراتي بانك رفاه
بانك رفاه به عنواني يكي از شش بانك تجاري كشور با استفاده از فن‌آوريهاي نوين در راستاي سياست توسعة صادرات غيرنفتي و صدور خدمات فني و مهندسي دولت جمهوري اسلامي ايران در قالب دو بخش صادراتي و ارزي تسهيلات مالي به صادركنندگان پرداخت مي‌نمايد تسهيلات مذكور به شرح زير به صادركنندگاني كه به صدور كالا و خدمات مبادرت مي‌ورزند اعطا مي‌گردد
1-   بخش صادرات
1-1- تسهيلات قبل از صدور كالا
1-2-تسهيلات بعد از صدور كالا
1-3- اعطاي اعتبار به كشورهاي خريدار يا خريداران كالاهاي صادراتي، خدمات فني و مهندسي از كشور در چارچوب مصوبات يا موافقت‌نامه‌هاي تجاري
1-1- تسهيلات قبل از صدور كالا
تسهيلات قبل از صدور كالا به آن دسته از صادركنندگاني كه جهت خريد، جمع‌آوري، بسته‌بندي و يا تهية مواد اوليه و ساير هزينه‌هاي قبل از صدور كالا نياز به تأمين مالي داشته باشد اعطا مي‌گردد
مبلغ تسهيلات
مبلغ تسهيلات پرداختي متناسب خواهد بود با
مبلغ اعتبار اسنادي صادراتي ارائه شده به بانك(حداكثر تا 90%‌ مبلغ اعتبار اسنادي) مبلغ قرارداد منعقده با خريدار كالا در خارج از كشور( حداكثر تا 60% مبلغ قرارداد) مبلغ مشاركت بانك در طرح‌هاي توليدي صادراتي پس از انجام بررسي‌هاي مالي، اقتصادي و فني و برآورد دقيق نيازهاي مالي طرح توسط بانك(حداكثر تا 90% مبلغ سرمايه‌گذاري)

دانلود کامل گزارش کارآموزی در بانک رفاه

اکی بازدید : 128 پنجشنبه 01 تیر 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی در دانشگاه



گزارش کارآموزی در دانشگاه

دانلود کارآموزی رشته حسابداری

خرید کارآموزی حسابداری دانشگاه

گزارش کارآموزی حسابداری در دانشگاه

طرح کارورزی حسابداری دولتی

از آنجايي كه بودجه شاهرگ اصلي دولت است، دولت تمام فعاليت‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي مالي اعم از كسب درآمد و پرداخت هزينه‌هاي خود را در چارچوب قانون بودجه طي يك سال مالي انجام مي‌دهد. ادارة صحيح امورمالي دولت، نقش به سزايي در بهسازي نظام اقتصادي و اداري يا مديريت بخش دولتي دارد. با استقرار سيستم حسابداري مناسب و كارآمد مي‌توان اطلاعات صحيح و قابل اعتمادي را جهت تصميم‌گيري‌هاي منطقي براي برنامه‌ريزي‌هاي آينده اعمال نمود.

فرمت فایل ورد با قابلیت ویرایش متن

تعداد صفحات :60

مقدمه:

در چند دهه اخير گسترش روش‌ها و تكنيك‌هاي جديد حسابداري درتمامي رشته‌ها و كاربرد آن به صورت كار‌آمد مرهون نوآوري و تحولات بسياري در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي و بازرگاني بوده است، به گونه‌اي كه اين تحولات عظيم منجر به تغيير سيستم حسابداري از سنتي به پيشرفته گرديد. حسابداران دولتي نيز از اين امر مستثني نبوده و توانسته‌اند با بهره‌گيري از روش‌هاي جديد، گام مثبتي درجهت صحيح و به هنگام نمودن اطلاعات و ارقام مربوط به عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي و رفع ناهماهنگي‌هاي قوانين و مقررات با نيازهاي جامعه در سازمان‌ها بردارند.

از آنجايي كه بودجه شاهرگ اصلي دولت است، دولت تمام فعاليت‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي مالي اعم از كسب درآمد و پرداخت هزينه‌هاي خود را در چارچوب قانون بودجه طي يك سال مالي انجام مي‌دهد. ادارة صحيح امورمالي دولت، نقش به سزايي در بهسازي نظام اقتصادي و اداري يا مديريت بخش دولتي دارد. با استقرار سيستم حسابداري مناسب و كارآمد مي‌توان اطلاعات صحيح و قابل اعتمادي را جهت تصميم‌گيري‌هاي منطقي براي برنامه‌ريزي‌هاي آينده اعمال نمود.

با توجه به اهميت بودجه و ارقام آن، امور مالي هر سازمان از مهم‌ترين بخش‌هاي هر دستگاه اجرايي است كه آن را مي‌توان حتي قلب سازمان ناميده يكي از الزاماتي كه براي خوب تپيدن اين قلب لازم است، آگاهي حسابداران از قوانين و مقررات مالي و مسلط بودن بر ثبت‌هاي مالي و بودجه‌اي مي‌باشد. خداوند بزرگ‌راسپاس مي‌گويم كه‌مرا در اين امر ياري نمود تا شمه‌اي از آنچه را كه در مكتب استادان بزرگوار از راه تحصيل آموخته يا درخدمت مديران آزموده به تجربه اندوخته‌ام، به عنوان ره‌آوري مختصر به پيشگاه خوانندگان عزيز تقديم دارم.

فهرست:

مقدمه:

فصل اول:

نام دانشگاه

آشنايي با دانشگاه شهيد چمران

شهر دانشگاهي

نقشه دانشگاه شهيد چمران

فصل دوم:

پيشينه تاريخي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي

الف:  سازمان برنامه و بودجه

ب:سازمان امور اداري و استخدامي

تشكيل سازمان مديريت و برنامه‌ريزي

پيشينه

ساختار تشكيلاتي

الف:  معاونت‌ها

ب:شوراها و هيأت‌هاي وابسته

:سازمان‌ها، مراكز و واحدهاي وابسته

اهداف و وظايف سازمان مديريت و برنامه‌ريزي

سازمان برنامه و بودجه دانشگاه

نمودار تشكيلاتي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي

فصل سوم:

امور مالي

دبيرخانه
اداره دريافت و پرداخت

1-2-صدور سند

2-2-حسابداري بازنشستگان و مستمري

3-2-درآمدهاي اختصاص دانشگاه

4-2-سپرده پيمانكاران شركت‌ها

5-2-صدور چك

صورت مغايرت بانكي

اداره رسيدگي
اداره اعتبارات

تعريف اعتبار

تأمين اعتبار

اعتبارات امور مالي

اداره دفترداري و تنظيم حساب‌ها

گردش سند در امور مالي

ثبت‌‌هاي حسابداري اعتبارات هزينه‌اي

اداره دفترداري و تنظيم حساب ها

گردش سند در امور مالي

ثبت حسابداري اعتبارات هزينه اي

 

دانلود کامل گزارش کارآموزی در دانشگاه

اکی بازدید : 90 پنجشنبه 01 تیر 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی شرکت هنگام طراحان نواندیش

دانلود کاراموزی در شرکت تبلیغاتی

پيشينه تبليغات تجاري در ايران سالهاي 1327 تا 334
در اين قسمت به مرور مهمترين خرید کارورزی رشته حسابداری وقايع تبليغات تجاري بين سالهاي 13277 تا 1334 مي‌پردازيم.
پيشرفت هاي حرفه تبليغات در اين دوره شش ساله بي نهايت ناچيز بود و بيلان اين پيشرفت به شرح زير عنوان شده است:
تهيه اسلايد و نمايش آن كه خصوصاً در سينماها اوج گرفت. در طرحهاي اسلايد كه در ابتدا  فقط متن تبليغاتي را تشكيل مي داد تصاوير ساده نيز وارد شد. نقاش هاي مؤسسات تبليغاتي طرح اسلايد را روي كاغذ سفيد با مركب نقاشي مي‌كردند و عكاسخانه‌اي كه در خيابان سپه نزديك چهارراه حسن آباد قرار داشت اين طرحها را روي شيشه‌هاي مربع به سايز 6×6 سانتيمتر چاپ مي‌كرد و چنانچه مشتري اسلايد رنگي سفارش مي‌داد پس از چاپ طرح روي شيشه، نقاش مؤسسه تبليغاتي شروع به رنگ آميزي مي‌كرد. اين شيشه در محل نمايش اسلايد كه جداگانه در اطاق نمايش سينما نصب شده بود قرار مي‌گرفت و قبل از شروع فيلم سينمايي کار آموزی حسابداری در شرکت تبلیغاتی روي پرده سينما منعكس مي شد. در اين دوره جز اين تكنيك ساده تكنيك ديگري معمول نبود. ”
از سال 1332 تا مدتها بعد تنها تغييري كه در نمايش اسلايدهاي سينمايي به چشم مي‌خورد ، ناطق كردن نمايش اسلايدها بود. بدين ترتيب كه گفتاري بين 15 تا 20 ثانيه براي هر اسلايد روي نوار ضبط مي‌گرديد و متصدي نمايش همزمان با پخش گفتار هر اسلايد، نمايش همان اسلايد را نيز شروع مي‌كرد.
طرح هاي تبليغاتي در روزنامه ها و مجلات
در فاصله بين سالهاي 1327 تا 1334 تغييرات قابل توجهي در طرح‌هاي تبليغاتي و در نشريات صورت گرفت. در اين فاصله شركتهاي وارداتي بزرگي شروع به كار كردند و شركتهاي مختلط ايراني و اروپايي و آمريكايي در تهران يكي پس از ديگري تاسيس شدند. فرودگاه مهرآباد داراي تجهيزات مخصوص يك فرودگاه بين‌المللي شد و شركتهاي بزرگ هواپيمايي فعاليت‌هاي پرواز از فراز ايران و استفاده از فرودگاه مهرآباد را آغاز نمودند و همزمان براي جلب مسافرين ايراني تبليغات وسيعي را اجرا كردند.
در اين دوره هنوز فعاليتهاي توليدي چندان رونق نيافته بود و واردات ، حرفه‌ اصلي بازرگانان ايراني را تشكيل مي‌داد. شركتهاي توليدكننده خارجي براي تصاحب بازار ايران بودجه‌هاي قابل ملاحظه‌اي را مستقيماً از طريق مؤسسات تبليغاتي بين المللي يا توسط نماينده‌هاي محلي صرف تبليغات مي‌كردند، تبليغات تجاري در اين دوره رنگ خارجي داشت و پروژه کارآفرینی شرکت تبلیغاتی جز در چند مورد محدود هيچ فكر و طرح ملي و ايراني ديده نمي‌شد. بدين جهت حرفه تبليغات حرفه‌اي آسان و بدون نياز به اطلاعات فني لازم بود. هركس مي‌توانست با در دست داشتن يك يا چند آگهي دهنده، مؤسسه تبليغاتي داير كند و نيز مي‌توانست از دستمزدي كه بطور كارمزد و به آساني به دست مي‌آورد به اين حرفه توسعه دهد.
در اين دوره چند مؤسسه تبليغاتي با سابقه كه قبلاً به وجود آمده بودند توسعه يافتند و در حدود 50 مؤسسه تبليغاتي جديد نيز پا به عرصه وجود گذاردند. همچنين در اين دوران جرايد بزرگ‌تري رسانه تبليغات قرار گرفتند و به از آنجاكه شرکت هنگام طراحان نو اندیش فيلمهاي كوتاه مدت سياه و سفيد يا رنگي ممكن و با صرفه نبود و امكان خرج بودجه‌هاي بيشتر در سينماها وجود نداشت بدين جهت حدود 700 درصد بودجه طرح‌هاي تبليغاتي در جرايد و بخصوص در روزنامه‌هاي اطلاعات و كيهان خرج مي‌شد.

فهرست
پيشينه تبليغات تجاري در ايران
طرح هاي تبليغاتي در روزنامه ها و مجلات
بررسي‌‌هاي تبليغاتي در كشور
وسائل تبليغاتي ديگر
بررسي مشاغل صنعت تبليغات و ويژگيهاي آنها
فرم واطلاعات اساسنامه شرکت
فرم صورتجلسه
طبقه بندی شرکت از لحاظ  حسابداری
چرخه حسابداری
تجزیه و تحلیل و ثبت معاملات
دفاتر حسابداری
سند حسابداری
ثبت فعالیتهای مالی در سند حسابداری
ترازآمایشی
اصلاحات
انواع حسابها
گزارشهای مالی میان دوره ای
نحوه ارائه اطلاعات در صورتهای مالی
ویژگیهای صورتهای مالی
اجزای صورتهای مالی
یادداشتهای توضیحی صورتهای مالی
صورتهای  عملکرد مالی
صورت جریان وجوه نقد
انعطاف پذیری مالی
شنایی با سیستم حسابداری همکاران سیستم

اکی بازدید : 155 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی حسابداری در شهرداری



گزارش کارآموزی حسابداری در شهرداری

دانلود کارآموزی در شهرداری

گزارش کارورزی رشته حسابداری

پروژه کاراموزی در شهرداری

خرید کارآموزی رشته حسابداری

طرح کارورزی در شهرداری

بطور کلی در دنیای امروز که رقابت از ارکان اصلی تجارب به شمار می رود . حسابداری دارای نقش حیاتی است . مدیران به منظور تصمیم گیری های صحیح و مناسب و کنترلهای دقیق و موثر به عملیات نیاز به اطلاعات قابل اطمینان و به موقع مالی دارند . صاحبان سرمایه موسسات ، موسسات اعتباری ، رقبا ، دولت و … علاقهمندند که از کم و کیف نتایج فعالیتهای مالی موسسات مورد نظر خود با اطلاع باشند وای اطلاعات تنها از طریق یک سیستم حسابداری دقیق و کامل قابل ارائه است . از این رو باید متخصصین در زمینه حسابداری ترتیب گردند.

فهرست مطالب
فصل اول :  آشنایی کلی با شهرداری
نمودار سازمانی شهرداری1
پیشگفتار2
مقدمه تاریخچه3
شرح وظایف شهردار4
مدیر اداری مالی5
نمونه وظایف و مسئولیتها6
مسئول خدمات اداری مالی7
وظایف و مسئولیتها7
مسئول خدمات مالی8
شهر سازی : عملکرد9
خدمات شهری10
وظایف و مسئولیت11
کارشناس روابط عمومی12
نمونه وظایف و مسئولیتها12
فصل دوم : امور مالی شهرداری
چارت امور مالی14
امور مالی15
بخشی از آیین نامه ی مالی شهرداری15
بودجه16
درآمد ها17
لیست حقوق و دستمزد18
روشهای کنترل : چرخه ی حقوق و دستمزد19
حسابدار23
وظایف و مسئولیتها23
وظایف مسئولیتهای : کارپرداز24
مبادله ی حسابداری25
فصل سوم : فعالیتهای تخصصی
بستانکاران26
صورت مغایرتها27
تابلو درآمد ها27
هزینه های عمرانی (پیمانکار)29
صورت وضعیت پیمانکاران29
علی الحساب پرداختی29
سپرده : (یا استرداد موقت )30
اصلاح بودجه31
تنخواه گردان (کارپرداز)34
صورت جلسه تحویل چک34
مناقصه39
کارشناس روابط عمومی39
نمونه وظایف و مسئولیتها40
چرخه ی فروش درآمد ها و دریافت ها41
ارسال کالا/ ارائه خدمات43
صدورصورت حساب44

روش های کنترل چرخه ی دارایی های ثابت47
درخواست خرید ایجاد و دارایی های ثابت47
خرید ایجاد دارایی های ثابت و ثبت آن48
نتیجه گیری و پیشنهادات ….. 49

چکیده
بطور کلی در دنیای امروز که رقابت از ارکان اصلی تجارب به شمار می رود . حسابداری دارای نقش حیاتی است . مدیران به منظور تصمیم گیری های صحیح و مناسب و کنترلهای دقیق و موثر به عملیات نیاز به اطلاعات قابل اطمینان و به موقع مالی دارند . صاحبان سرمایه موسسات ، موسسات اعتباری ، رقبا ، دولت و … علاقهمندند که از کم و کیف نتایج فعالیتهای مالی موسسات مورد نظر خود با اطلاع باشند وای اطلاعات تنها از طریق یک سیستم حسابداری دقیق و کامل قابل ارائه است . از این رو باید متخصصین در زمینه حسابداری ترتیب گردند. تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار استفاده کنندگان از آنها قرار دهند داشتن اطلاعات حسابداری و توانایی کار با اطلاعات مالی علاوه بر این که برای دانشجویان رشته حسابداری ضروری است . مورد نیاز کلیه دانشجویان رشته مشابه نیز می باشد .

مقدمه تاریخچه
(1) بعد چارت سازمانی و شرح وظایف
در هر محل که جمعیت آن حداقل به 5 هزار نفر بالغ باشد شهرداری تأسیس می گردد .
تبصره (1) : در هر نقطه که از نظر موقعیت و اهمیت تشکیل شهرداری ضرورت داشته باشد ولو جمعیت آن به 5 هزار نفر بالغ نشود . وزارت کشورمی تواند در آن دستور تشکیل انجمن شهر داری بدهد و چنانچه پس از تشکیل شهرداری در نقاط مزبور ضمن عمل معلوم شود عوارض وصولی تکافوی هزینه شهرداری را نمی نمایند و با در نظر گرفتن وضع اقتصادی و مالی محل برای اداره امور شهر داری و درآمد جدیدی نمی توان تهیه نمود وزارت مجاز است شهرداری این قیبل نقاط واضل نماید.
شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اصفهان به عنوان یک شبکه توزیع با هدف تهیه و تأمین و توزیع و فروش کالاهای اساسی با همت و تلاش جمعی کارگران و مساعدت شهردار محترم بخش در سال 1352 تاسیس گردید، از جمله مساعدت های شهردار در آۀن زمان می توان به اختصاص قطعه زمینی در مجاورت پارکینگ مسجد جامع به عنوان ساختمان شرکت اشاره نمود
مقررات شهرداری : هر شهرداری دارای بودجه است که پس ار تصویب انجمن شهر پیشنهادی نماید و انجمن نیز باید قبل از اسفند ماه هر سال بعد از انجمن تسلیم و انجمن باید تا آخر خردادماه آن را رسیدگی و تصویب کند و همچنین شهر داری موظف است نسخه ای از بودجه و تفریغ بودجه واحد اکثر تا 15 روز بعد از تصویب به وسیله ی فرماندار به وزارت کشور ارسال دارد.
شهرداری مکلف است هر شش ماه یک بار منتهی تا پانزده هم ما بعد به صورت جامعی از درآمد و هزینه شهرداری را که به تصویب انجمن شهر رسیده برای اطلاع عموم منتشر و سه نسخه از آن را به وزارت کشور ارسال نمایند و همچنین شهردار مکلف است هر 6 ماه یک دفعه آمار کلیه ی عملیات انجام شده از قیبل خیابان سازی ، ساختمان عمارات و سایر امور اجتماعی و بهداشتی و اماکن آن را برای اطلاع عموم منتشر نمود. نسخه ای از آن را به وزارت کشور بفرستد.
کلیه عوارض و درآمد هر شهر داری منحصراً به مصرف همان شهر خواهد رسید و در نقاطی که به موجب تبصره ماده (1) این قانون جمعاً یک شهرداری تشکیل می شود تقسیم هزینه به نسبت درآمد هر که از محل ها می باشند.
شرح وظایف شهردار :
حوزه شهردار:
– برنامه ریزی واحد های حوزه شهردار جهت ایجاد و برقراری نظم و ترتیب وهماهنگی انجام بین واحد ها
– انجام امور مربوطه به حراست اموال ، ساختمان ، ماشن آلات ، تأسیسات شهرداری طبق دستور العملهای ابلاغی
– رسیدگی و تحقق درباره ی پرونده ی تحقیقاتی که ضمن اجرای فعالیتهای فنی ، شهری ، دارای مالی و نظایر آن از طرف کارکنان شهرداری و یا اشخاص دیگر صورت می گیرد و تعیین و تشخیص نوع تخلف و حدود و مسئولیت آن تهیه گزارش ضمن اظهار نظر برای اتخاذ تصمیم از طرف مقامات .
– انجام مطالعات و برسی های لازم در زمینه های مختلف اجتماعی – فرهنگی و هنری در جهت ارائه طرحهای مورد نیاز برای توسعه ی فرهنگی
– اقدام به ثبت اراضی و املاک متعلق به شهرداری در دفاتر رسمی ثبت مالکیت شهرداری بر کلیه املاک و مستحدثات متعلق به شهرداری برای مقررات و تنظیم دفاتر خاص املاک .
– پیگیری و تنظیم نوع دفاعی و ارائه آن به دعاوی و مراجع قانونی زیر بط و دفاع از حق وحقوق شهرداری در مراجع مذکور
– برنامه ریزی به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی آماری جامع به روزوکارآمد شهرداری و سازمانهای وابسته .
– انجام سایر وظایف محوله
مدیر اداری مالی :
این رشته در برگیرنده ی طبقات مشاغلی است که متعدیان آنها تحت نظارت کلی وظایف ، سرپرستی ، تعیین خط مشی ، ایجاد هماهنگی و نظارت بر امور اداره مالی را در یک وزارتخانه یا موسسه و یا سازمان دولتی عهده دار می باشند و یا در زمینه ی امور عمومی مشتمل بر خدمات عمومی ، کارپردازی ، تدارکات و انبار ، دفتر و با بایگانی تأسیسات انتظامات نقلیه و … سرپرستی و نظارت بر فعالیتهای مربوط را در یک حوزه مدیریت بعهده دارند .
نمونه وظایف و مسئولیتها :
– نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحد های تحت سرپرستی .
– صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحد ها .
سازماندهی فعالیتهایی مربوط و تقسیم کار تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحد های تحت سرپرستی

گزارش کارورزی رشته حسابداری

پروژه کاراموزی در شهرداری

خرید کارآموزی رشته حسابداری

طرح کارورزی در شهرداری

دانلود کارآموزی در شهرداری



دانلود کامل گزارش کارآموزی حسابداری در شهرداری

اکی بازدید : 161 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی حسابداری مدیریت بیمارستان



گزارش کارآموزی حسابداری مدیریت بیمارستان شهید رجایی کرج

دانلود کارآموزی حسابداری بیمارستان

گزارش کارآموزی در بیمارستان

دانلود کارورزی رشته حسابداری

پروژه کاراموزی در بیمارستان

خرید گزارش کارموزی حسابداری بیمارستان

کاراموزی در بیمارستان شهید رجایی

فهرست

مقدمه   3

تشكر4

فصل اول7

تاريخچه8

بخش ها9

كلينيك هاي تخصصي11

شركتها و سازمانهاي طرف قرارداد با بيمارستان12

نيروي انساني13

چارت سازماني14

شرح وظايف امور مالي15

شرح وظايف امور اداري18

فصل دوم20

بخش اول اصول حسابداري21

مراحل به بارآمدن هزينه21

تنظيم اسناد حسابداري23

نمونه سند هزينه فرم 124

توضيحات سند هزينه فرم225

نمونه مثال هاي سند هزينه

توضيحات34

نمونه مثال هاي روكش سند35

ثبت دفتر روزنا مه43

انتقال به دفاتر كل 47

بخش دوم طرح كارانه ي پزشكان57

طرح كارانه ي پزشكان57

نمونه مثالي از طرح كارانه59

توضيحات طرح63

بخش سوم حقوق و دستمزد69

توضيحات حكم كارگزيني69

نمونه مثال هايي از حقوق و دستمزد70

فصل سوم 77

نمونه ي كلي يك سند هزينه 78

سند حسابداري مربوط به سند صفحه ي 3179

سند حسابداري طرح كارانه ي پزشكان در مهر 84 مربوط به مثال صفحه 59 80

سند حسابداري پرداخت حقوق پرسنل در آبان 138582

ضمايم

تاريخچه
يمارستان شهيد محمد علي ‌رجايي با اهدا‌‌ي زمين وبنا توسط مرحوم يدالله دهستاني وبا مالكيت دولتي از سال 1345درحصارك كرج به صورت درمانگاه شروع به كارنموده است از سال 1361 با دايرنمودن بخش داخلي و اورژانس با تعداد 100 تخت به  فعاليت خود ادامه داده است ، زير بناي بيمارستان در ابتدا ،1374 متر مربع بوده ، كه با گسترش فضاي فيزيكي‌در سالهاي 66 و 77 هم اكنون مساحت كل زمين بيمارستان 7750 متر مربع و زير بناي 6000 متر مربع ميباشد

درحال حاضر با ايجاد تمهيداتي پروژه هاي سي تي اسكن ،گاما اسكن ( پزشكي هسته‌اي ) جراحي قلب بازوآنژيوگرافي وفيزيوتراپي‌درحال راه اندازي مي باشدكه با مساعدت افراد خيردرقالب شركتهاي خاور ميانه و… صورت خواهد گرفت

بخش ها

بيمارستان شهيد رجايي با 192 تخت مصوب و 133 تخت فعال داراي بخش هاي داخلي زنان و مردان (داخلي عفوني و داخلي مغز و اعصاب ) ، بخش هاي ويژه ( سي تي يووپست سي سي يو و آي سي يو ) بخش دياليز و بخش فوريت هاي پزشكي بوده و آماده ي ارائه ي خدمات به مراجعين محترم مي باشد

بخش هاي  داخلي

بخش هاي داخلي زنان و مردان با داشتن 62 تخت فعال دردوبخش مجزا با به‌كارگيري متخصصين سرشناس وخوشنام درگرايش هاي داخلي ، عفوني‌، داخلي مغزواعصاب ، راديولوژي ، گوارش ، نفرولوژي، وپرستاران ما‌هرو ورزيده باداشتن امكانات وتجهيزات پزشكي وغيرپزشكي به مراجعين سرويس دهي نموده وبه منظور بهبودكيفي وضعيت ساختماني وتجهيزاتي به صورت‌روزانه ، ماهيانه و ساليانه تحت نظارت وبازرسي سوپروايزران بيمارستان بوده است وطبق برنامه ريزي واجراي مناسب صورت مي گيرد

بخش هاي سي سي يوو پست سي سي يو

بيمارستان شهيد رجايي با داشتن‌دو بخش سي سي يو و دو بخش پست سي سي يو واتاق پيسينگ به‌عنوان بزرگترين بلوك غرب استان تهران پذيراي بيماران عزيز بوده و با به كارگيري پزشكان وپرستاران دلسوزوآخرين دستاورهاي‌ تجهيزات پزشكي‌درراستاي ارائه ي خدمات مربوط فعاليت مي كند

بخش آي سي يو

بيمارستان شهيد رجايي در سطح شهرستان كرج به عنوان تنها مركز درماني داراي بخش آي سي يو داخلي مي باشد

بخش دياليز

اي بخش با به كارگيري پزشك فوق تخصص نفرولوژي و پرستاران آموزش ديده در قالب چهار شيفت كاري درتمام ايام هفته نسبت به ارائه ي سرويس به بيماران دياليزي اقدام مي نمايند

دانلود گزارش کارآموزی در بیمارستنان دانلود گزارش کارآموزی مدیریت گزارش کارآموزی رشته حسابداری مقاله گزارش کارآموزی حسابداری بیمارستان دانلود گزارش کارآموزی مدیریت در بیمارستان گزارش کارآموزی حسابداری بیمارستان گزارش کارورزی حسابداری و مدیریت یک بیمارستان

 

گزارش کارآموزی در بیمارستان

دانلود کارورزی رشته حسابداری

پروژه کاراموزی در بیمارستان

خرید گزارش کارموزی حسابداری بیمارستان

کاراموزی در بیمارستان شهید رجایی



دانلود کامل گزارش کارآموزی حسابداری مدیریت بیمارستان

اکی بازدید : 108 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی حسابداری دولتی



گزارش کارآموزی حسابداری دولتی
دانلود کارآموزی رشته حسابداری

پروژه کارورزی رشته حسابداری

خرید کارورزی حسابداری

پروژه کاراموزی حسابداری

از آنجايي كه بودجه شاهرگ اصلي دولت است، دولت تمام فعاليت‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي مالي اعم از كسب درآمد و پرداخت هزينه‌هاي خود را در چارچوب قانون بودجه طي يك سال مالي انجام مي‌دهد. ادارة صحيح امورمالي دولت، نقش به سزايي در بهسازي نظام اقتصادي و اداري يا مديريت بخش دولتي دارد. با استقرار سيستم حسابداري مناسب و كارآمد مي‌توان اطلاعات صحيح و قابل اعتمادي را جهت تصميم‌گيري‌هاي منطقي براي برنامه‌ريزي‌هاي آينده اعمال نمود.

فرمت فایل ورد با قابلیت ویرایش متن

تعداد صفحات :60

مقدمه:

در چند دهه اخير گسترش روش‌ها و تكنيك‌هاي جديد حسابداري درتمامي رشته‌ها و كاربرد آن به صورت كار‌آمد مرهون نوآوري و تحولات بسياري در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي و بازرگاني بوده است، به گونه‌اي كه اين تحولات عظيم منجر به تغيير سيستم حسابداري از سنتي به پيشرفته گرديد. حسابداران دولتي نيز از اين امر مستثني نبوده و توانسته‌اند با بهره‌گيري از روش‌هاي جديد، گام مثبتي درجهت صحيح و به هنگام نمودن اطلاعات و ارقام مربوط به عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي و رفع ناهماهنگي‌هاي قوانين و مقررات با نيازهاي جامعه در سازمان‌ها بردارند.

از آنجايي كه بودجه شاهرگ اصلي دولت است، دولت تمام فعاليت‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي مالي اعم از كسب درآمد و پرداخت هزينه‌هاي خود را در چارچوب قانون بودجه طي يك سال مالي انجام مي‌دهد. ادارة صحيح امورمالي دولت، نقش به سزايي در بهسازي نظام اقتصادي و اداري يا مديريت بخش دولتي دارد. با استقرار سيستم حسابداري مناسب و كارآمد مي‌توان اطلاعات صحيح و قابل اعتمادي را جهت تصميم‌گيري‌هاي منطقي براي برنامه‌ريزي‌هاي آينده اعمال نمود.

با توجه به اهميت بودجه و ارقام آن، امور مالي هر سازمان از مهم‌ترين بخش‌هاي هر دستگاه اجرايي است كه آن را مي‌توان حتي قلب سازمان ناميده يكي از الزاماتي كه براي خوب تپيدن اين قلب لازم است، آگاهي حسابداران از قوانين و مقررات مالي و مسلط بودن بر ثبت‌هاي مالي و بودجه‌اي مي‌باشد. خداوند بزرگ‌راسپاس مي‌گويم كه‌مرا در اين امر ياري نمود تا شمه‌اي از آنچه را كه در مكتب استادان بزرگوار از راه تحصيل آموخته يا درخدمت مديران آزموده به تجربه اندوخته‌ام، به عنوان ره‌آوري مختصر به پيشگاه خوانندگان عزيز تقديم دارم.

فهرست

مقدمه

فصل اول

نام دانشگاه

آشنايي با دانشگاه شهيد چمران

شهر دانشگاهي

نقشه دانشگاه شهيد چمران

فصل دوم

پيشينه تاريخي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي

الف:  سازمان برنامه و بودجه

ب:   سازمان امور اداري و استخدامي

تشكيل سازمان مديريت و برنامه‌ريزي

پيشينه

ساختار تشكيلاتي

الف:  معاونت‌ها

ب:   شوراها و هيأت‌هاي وابسته

ج:   سازمان‌ها، مراكز و واحدهاي وابسته

اهداف و وظايف سازمان مديريت و برنامه‌ريزي

سازمان برنامه و بودجه دانشگاه

نمودار تشكيلاتي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي

فصل سوم:

امور مالي

دبيرخانه
اداره دريافت و پرداخت

1-2-صدور سند

2-2-حسابداري بازنشستگان و مستمري

3-2-درآمدهاي اختصاص دانشگاه

4-2-سپرده پيمانكاران شركت‌ها

5-2-صدور چك

صورت مغايرت بانكي

اداره رسيدگي
اداره اعتبارات

تعريف اعتبار

تأمين اعتبار

اعتبارات امور مالي

اداره دفترداري و تنظيم حساب‌ها

گردش سند در امور مالي

ثبت‌‌هاي حسابداري اعتبارات هزينه‌اي

اداره دفترداري و تنظيم حساب ها

گردش سند در امور مالي

ثبت حسابداري اعتبارات هزينه اي

گزارش کارآموزی حسابداری دولتی

پروژه کارورزی رشته حسابداری

خرید کارورزی حسابداری

پروژه کاراموزی حسابداری

   

دانلود کامل گزارش کارآموزی حسابداری دولتی

اکی بازدید : 88 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کار آموزی حسابداری در کارخانه عطر بیک

دانلود کاراموزی در کارخانه عطر بیک

آشنایی با شرکت عطر بیک

شركت عطر بيك از سال 1381 شروعبه فعاليت توليدي نمود و از اين سال به بعد گامي موثر در جهت تقاضاي كشور به همراه داشته است.
شركت عطر بيك تحت نظر ليسانس بيك فرانسه بوده و روابط سازماني پروژه کارآموزی رشته حسابداری اين شركت به شركت بيك فرانسه باز مي گردد.
كارخانه عطر بيك واقع در جاده آبعلي مي باشد و داراي دو دفتر اداري مي‌باشد كه يكي شركت بيك يار به عنوان دفتر مركزي و ديگري شركت بيك مي‌باشد.
شركت بيك يار واقع در خيابان ولي عصر – پارك وي مي باشد و شركت بيك واقع در ميدان وي عصر – خيابان ولي عصر مي باشد.

در مورد شرکت عطر بیک

شرح وظايف ونحوه عملكرد واحد مالي شركت سرمايه گذاري توسعه بازار تجارت
براي درك بهتر وترسيم روشي قابل لمس از عملكرد واحد مالي، وظايف اين واحد رادر 2 فصل مجزا بررسي وتبيين مي نمائيم
فصل اول را اختصاص ميدهيم به واحدهائي كه درگيري مستقيم وتنگاتنگي با عمليات اجرائي(پخش محصولات و مواد بهداشتی)دارندو در فصل دوم به وظايف ساير واحدها مي پردازيم.
فصل اول :چرخه عمليات پخش محصولات و ماد کارورزی حسابداری کارگاه تولید عطر بهداشتی ونحوه  نگهداري وثبت در حسابهاي ماليشركت سرمايه گذاري توسعه بازار تجارت كه ازاين به بعد ازآن تحت عنوان شركت ياد مي شود .
جهت دسته بندي ودرك بهتر ،كل عمليات پخش شركت رادر 4 بخش به شكل زير خلاصه وشرح جامعي از وظايف هر بخش رادرذيل مي آوريم :
الف-حسابداري حسابهاي پرداختني (خريد)
ب – حسابداري انبار (نگهداري موجودي )
ج – حسابداري فروش
د – حسابداري دريافت (وصول )
بخش اول :حسابداري حسابهاي پرداختني (خريد)
همانطور كه از نام اين بخش معلوم است دركل وظيفه نگهداري وثبت تمامي حسابهايي كه شركت تعهد پرداخت آنها را عهده دار مي باشد به عهده حسابداري خريد است كه در راس آن خريد محصولات و مواد بهداشتی ويا هرگونه اجناس ديگري كه در حيطه فعاليت اقتصادي شركت است .
1-كالاهائي كه از توليد كنندگان جهت پخش خريداري ميشود طي فاكتور ارسالي از طرف توليد كننده جهت ثبت در حسابهاي مالي به واحد بازرگاني دفتر مركزي ارسال مي گردد.
مديريت بازرگاني( يا به عبارتي در چارت تشكيلاتي شركت مديريت فروش)موظف است پس از ضميمه كردن رسيد انبار مربوط به فاكتور هاكه حاكي از دريافت جنس توسط انبار مركزي ويا انبار مراكز توزيع (درصورتي كه جنس مستقيما از كارخانه به انبار مراكز ارسال شود)مي باشد ،فاكتور ها راجهت ثبت با اخذ رسيد طي صورت خلاصه اي به واحد مالي ارائه نمايد.

اکی بازدید : 71 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی شرکت پست برای رشته حسابداری

دانلود کاراموزی در شرکت پست

 

فهرست مطالب
مقدمه خرید کارورزی در شرکت پست
تاریخچة پست تعریف پست کلمة‌پست
عملیات مهم پست کلیات
ارکان شرکت کارآموزی رشته حسابداری
مجمع عمومی تشکیل می شود از نمایندگان سهام دولت که عبارتند از
وظایف و اختیارات هیأت مدیره
قسمت سوم – بازرسان
امور مالی (ترازنامه و حساب سود و زیان)
تعریف حسابداری
مراحل حسابداری در شرکت پست
نمونه هایی از صورتهای مالی شرکت
امین اموال وظایف امین اموال دفتر اموال درآمد
بخش اول – درآمد نقدی
بخش دوم – درآمد نسیه
بخش سوم – جمع آوری وجوه وتنظیم مدارک
بخش چهارم – پیش دریافتها
بخش پنجم – اوراق بهادار
قیمت تمام شده خدمات و مرسولات پستی
حقوق و فوق العاده شغل در سیستم نظام هماهنگ پرداخت
فوق العاده ها
حقوق و مزایای کارکنان
اضافه کاری
فوق العاده اضافه کاری
نوبت کاری
پاداش
مرخصی استحقاقی
محاسبه حقوق و مز ایا
دول معافیت مالیاتی حقوق بگیران

مقدمه
حسابداري يكي از کار آموزی حسابداری شرکت پست  علومي است كه همه روزه اكثر افراد با آن سرو كار دارند و برخي به صورت تخصصي و برخي به صورت تجربي از آن استفاده مي كنند. حسابداري اين امكان را به ما مي دهد كه ميزان سوددهي وهزينهها را به صورت علمي و دلخواه تغيير دهيم. اطلاعات مربوط به اين رشته مورد استفاده عموم مردم از مديران صنايع ، سرمايه گذاران ،‌ تجار و اصناف تا استفاده كنندگان محصولات و خدمات مي باشد و باعث مي شود تا اعداد و ارقام نامفهوم و گيج كننده به صورت اطلاعات جالب توجه و قابل نتيجه گيري در دسترس قرار گيرد.
فراگيري اين فن به صورت تخصصي، نه تنها به صورت يك حرفه مطرح مي‌شود بلكه در زندگي خصوصي و شخصي نيز كارساز مي باشد. به طور مثال نحوه صحيح بودجه بندي، تقسيم هزينه، تعيين قيمت تمام شده، روش هاي پيمانكاري، معاملات  اوراق بهادار، تعيين استهلاك دارايي ها، انواع سرمايه گذاري ، حسابداري با توجه به تورم و… از بحث هاي ارائه شده در اين گروه مي‌باشد. حسابداري جديد در اميران قدمتي پنجاه ساله دارد. ابتدا حسابداري در موسسات خارجي كه در ايران كار مي گردند از قبيل شركت نفت و پس در بانكها و ساير شركتها و موسسات گسترش يافت. بعد از جنگ جاني دوم بدليل تماس بيشتر ايران با كشورهاي توسعه يافته اهميت حسابداري به عنوان يك حرفه ضروري در جامعه احساس شر و امروزه با پيشرفت روزافزون صنعت و تجارت و بدليل تنوع و پيچيدگي حسابهاي سازمانهاي مختلف اقتصادي و همچنين لزوم اعمال پروژه کارآموزی در اداره پست مديريت برتر و نياز مديران به استفاده از اطلاعات مالي مفيد سازمان خود موجب گرديده كه  حسابداري به صورت يك فن نوين به عنوان ابزاري قدرتمند در سيستم اقتصادي بكار گرفته شود. در پايان شايد بتوان حسابداري را به عنوان پايه اصلي صنعت ، توليد و ادامة‌خدمات معرفي كرد . چرا كه بدون وجود حسابداري و ثبت دقيق و نتيجه گيري صحيح از اطلاعات ، پايه اصلي شركت كه همان سرمايه و نقدينگي است به لرزه درآمده و چه بسا كه شركت را به انحلال بكشاند.

اکی بازدید : 73 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی حسابداری شرکت آب و فاضلاب

دانلود کاراموزی در شرکت آب و فاضلاب

اهداف تشكيل سازمان آب و فاضلاب امورمالي سازمان آب و فاضلاب سرفصلهاي هزينه تشكيلاتي اداره كل  مثال مربوط به پرداخت هزينه توسط تنخواه گردان فصل دوم سيستم حسابداري درآمدها
حقوق ودستمزد  مفهوم استخدام عمومي حقوق ودستمزد سازمان آب وفاضلاب حسابداري طرح نحوه محا سبه استهلاك دارائي هاي ثابت جريان کارآموزی رشته حسابداری عمليات هنگام تحصيل دارايي ها نحوه كد گذاري وتعريف استقرار وتحويل گيرنده دارايي  صورت برداري پايان سال دارايي هاي ثابت
نحوه كد گذارايي اموال جزئي  اهداف تشکيل سازمان آب وفاضلاب سالمسازي اب مورد استفاده مردم درشهرهها تسويه كردن اب مورد استفاده مردم امورمالي سازمان آب وفاضلاب استان‌ گلستان بخش اول آن بخش حسابداري جاري و بخش دوم را بخش حسابداري طرح‌ تشكيل مي‌دهد كه براساس وظايف هريك ازآن به دوبخش به اين دو قسمت تقسيم‌ بندي شده است .
الف ـ بخش حسابداري جاري دراين بخش ازحسابداري آن قسمت ازكارها وهزينه‌ها حسابداري مي‌شوندكه منافع آني ندارند واين هزينه‌ها معمولاً به طورمتداول وهميشگي وجوددارند . مثل هزينه‌هاي حقوق ، اياب‌وذهاب . درهزينه‌هاي تشكيلاتي هم دربخش جاري حسابداري مي‌شوندكه اين بخش‌به دوقسمت زيرتقسيم مي‌شوندكه عبارتند از
بخش حسابداري قراردادها  بخش حسابداري امورات جاري .بخش حسابداري قراردادها
دراين بخش حسابداري مربوط به قراردادهايي است كه سازمان آب و فاضلاب استان با طرف‌ قرارداد خود قرارداد مي‌بندد . كه به صورت زير قرارداد مي‌بندد . اول هرسال در طي مناقصاتي كه سازمان آب و فاضلاب براي انجام بعضي ازكارهاي خود برگزار مي‌كند . هرشخص ياشركتي كه در اين مناقصات كمترين قيمت را پيشنهاد كند در مناقصه برنده مي‌شود. مثلاً يكي ازمناقصاتي كه سازمان آب وفاضلاب استان هر ساله برگزار مي‌كند مناقصه براي حفر چاهاست كه طبق شرايط اعلام‌ شده هر شخصي كه كمترين منابع را پيشنهاد كند با او قرارداد بسته مي‌شود .
نمونه‌اي از قراداد حفر چاه كه بين دو طرف بسته مي‌شود به صورت زيرمي‌ باشد

اکی بازدید : 66 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی مجموعه گزارشات جلسات دادگاههای حقوقی و جزایی دوره کارآموزی وکالت

 

موضوع گزارش کارآموزی مجموعه گزارشات جلسات دادگاههای حقوقی و جزایی دوره کارآموزی وکالت

 

مجموعه گزارشات جلسات دادگاههای حقوقی و جزایی دوره کارآموزی وکالت
گزارش کارورزی مجموعه گزارشات جلسات دادگاههای حقوقی و جزایی دوره کارآموزی وکالت
گزارش کارآموزی مجموعه گزارشات جلسات دادگاههای حقوقی و جزایی دوره کارآموزی وکالت
پروژه کارآموزی گزارشهای جلسات دادگاه
دانلود گزارش کارآموزی درباره رشته حقوق
 

رديف‌                                                     موضوع‌ گزارش‌

     گزارش‌ اول‌              تصادف‌ رانندگي‌ منجر به‌ جرح‌ غيرعمد و ايراد

                                             (كيفري‌)بدني‌ غيرعمدي‌

   2      گزارش‌ دوم‌     مطالبه‌ حق‌ بيمه‌ و وجه‌ نقد                                   6

              (حقوقي‌)

   3      گزارش‌ سوم‌     تخريب‌ عمدي‌ – تعدي‌ و تمرد عليه‌ مأمورين‌ دولتي‌ – 10

              (كيفري‌)        مشاركت‌ در ضرب‌ و جرح‌ عمدي‌ – تيراندازي‌ و…

   4     گزارش‌ چهارم‌   صدور يك‌ فقره‌ چك‌ بلامحل‌ به‌ مبلغ‌ 50 ميليون‌ ريال‌ 16

              (كيفري‌)

   5      گزارش‌ پنجم‌     تقاضاي‌ رسيدگي‌ و خلع‌ يد و قلع‌ و قمع‌ مستحدثات‌ و 21

              (حقوقي‌)        اجرت‌ المثل‌ ايام‌ تصرف‌

   6     گزارش‌ ششم‌    رانندگي‌ بدون‌ پروانه‌ با قايق‌ – صيد غيرمجاز ميگو   27

              (كيفري‌)

   7      گزارش‌ هفتم‌     حمل‌ مشروبات‌ الكلي‌ و حمل‌ و نگهداري‌ مواد مخدر و 31

              (كيفري‌)        پرداخت‌ رشوه‌ به‌ مأمورين‌ انتظامي‌

   8     گزارش‌ هشتم‌    صدور گواهي‌ عدم‌ امكان‌ سازش‌ جهت‌ اجراي‌ طلاق 36

              (حقوقي‌)        توافقي‌

           شماره‌ گزارش‌                               موضوع‌ گزارش‌‌

9         گزارش‌ نهم‌      به‌ كارگيري‌ تبعه‌ بيگانه‌ فاقد پروانه‌ كار                  41

              (كيفري‌)

  10     گزارش‌ دهم‌     جعل‌ و استفاده‌ از سند مجعول‌                             46

              (كيفري‌)

  11   گزارش‌ يازدهم‌   تقاضاي‌ الزام‌ خوانده‌ به‌ تمكين‌ عام‌ و خاص‌ و بازگشت‌    51

              (حقوقي‌)        به‌ منزل‌ مشترك‌

  12  گزارش‌ دوازدهم‌  حضانت‌ فرزندان‌                                              56

              (حقوقي‌)        (آرمان‌ 13 ساله‌، آرمين‌ 10 ساله‌)

  13   گزارش‌ سيزدهم‌  شرب‌ خمر – ايجاد مزاحمت‌ – تخريب‌                    61

              (كيفري‌)

  14  گزارش‌ چهاردهم‌  فرزند خواندگي‌                                                65

              (حقوقي‌)

  15   گزارش‌ پانزدهم‌   تخليه‌ و تحويل‌ عين‌ مستأجره‌ بلحاظ‌ انقضاي‌ مدت‌    70

              (حقوقي‌)

  16  گزارش‌ شانزدهم‌  سرقت‌ منزل‌ و مغازه‌                                         74

              (كيفري‌)

           شماره‌ گزارش‌                               موضوع‌ گزارش‌

                     17           گزارش‌ هفدهم‌ ثبت‌ واقعه‌ ازدواج‌                          79

              (حقوقي‌)

  18   گزارش‌ هجدهم‌   تقاضاي‌ رسيدگي‌ و صدور حكم‌ حجر                    83

              (حقوقي‌)

  19   گزارش‌ نوزدهم‌   خيانت‌ در امانت‌ – سرقت‌                                    87

              (كيفري‌)

  20    گزارش‌ بيستم‌    تحصيل‌ مال‌ از طريق‌ نامشروع‌                             92

              (كيفري‌)

  21  گزارش‌ بيست‌ويكم‌   الزام‌ خواندگان‌ به‌ حضور در دفترخانه‌ و انتقال‌ سند 98

              (حقوقي‌)        رسمي‌ يك‌ دستگاه‌ خودرو پرايد

  22  گزارش‌ بيست‌ودوم‌  تهديد، ايجاد ضرب‌ و شتم‌ عمدي‌                         104

              (كيفري‌)

  23  گزارش‌بيست‌وسوم‌  مطالبه‌ نفقه‌ ايام‌ گذشته‌ به‌ مبلغ‌ شانزده‌ ميليون‌ ريال‌  110

              (حقوقي‌)

  24 گزارش‌بيست‌وچهارم‌ تقاضاي‌ الزام‌ خوانده‌ به‌ رفع‌ تصرف‌ ششدانگ‌ يك‌   114

              (حقوقي‌)        قطعه‌ زمين‌ از موقوفه‌ آب‌ انبارها از پلاك‌ 2941

           شماره‌ گزارش‌                               موضوع‌ گزارش‌                                   صفحه‌

                     25           گزارش‌بيست‌وپنجم‌ترك‌ نفقه‌ – ازدواج‌ مجدد            120

              (كيفري‌)

  26  گزارش‌بيست‌وششم‌  تعديل‌ اجاره‌ بها و مطالبه‌ اجور معوقه‌                   124

              (حقوقي‌)

  27  گزارش‌بيست‌وهفتم‌   مطالبه‌ وجه‌ سه‌ فقره‌ سفته‌ به‌ مبلغ‌ هفتاد ميليون‌ ريال‌ 128

              (حقوقي‌)

  28  گزارش‌بيست‌وهشتم‌  خريد و نگهداري‌ 113 عدد آمپول‌ روان‌ گردان‌ تمجيزك‌   134

              (كيفري‌)        و اعتياد به‌ ترياك‌

  29   گزارش‌بيست‌ونهم‌   اعاده‌ حق‌ كسب‌ و پيشه‌ و مطالبه‌ آن‌                     138

              (حقوقي‌)

  30    گزارش‌ سي‌ام‌    درگيري‌ و اخلال‌ در نظم‌ عمومي‌ و شرب‌ خمر        143

              (كيفري‌)

  31 گزارش‌ سي‌ و يكم‌ خريد و عرضه‌ دارو بدون‌ مجوزازوزارتخانه‌ بهداشت‌ 148

              (كيفري‌)

  32 گزارش‌ سي‌ و دوم‌ تقاضاي‌ ضدور گواهي‌ انحصار وراثت‌                  152

              (حقوقي‌)

                رديف‌                                      شماره‌ گزارش‌                                  موضوع‌ گزارش‌

                     33           گزارش‌ سي‌ و سوم‌                             قدرت‌ نمايي‌ با اسلحه‌ جنگي‌ كلاشينكف‌        156

              (كيفري‌)

  34 گزارش‌ سي‌ و چهارم‌ حمل‌ و نگهداري‌ شيره‌ ترياك‌ و اعتياد به‌ شيره‌ ترياك‌ 160

              (كيفري‌)

  35  گزارش‌ سي‌ و پنجم‌  تقاضاي‌ صدور گواهي‌ رشد                               164

              (حقوقي‌)

  36  گزارش‌ سي‌ و ششم‌  خريد و فروش‌ مال‌ مسروقه‌ و فروش‌ مال‌ مسروقه‌  168

              (كيفري‌)

 

شماره‌ گزارش‌: (1)

دادگاه‌: شعبه‌ 103 دادگاه‌ عمومي‌ جزائي‌ بندرعباس‌

تاريخ‌ جلسه‌: 10/5/86

شاكي‌ (شكات‌): فرشيد شهبازي‌ و خانم‌ نسيم‌ طالبي‌

متهم‌: مهدي‌ ايرانپور

اتهام‌ (موضوع‌ دادرسي‌): بي‌احتياطي‌ در امر رانندگي‌ به‌ ايراد صدمه‌ بدني‌ غيرعمدي‌(تصادف‌ جرحي‌)

شماره‌ پرونده‌: 86/103/74 – ك‌

شماره‌ دادنامه‌: 288

شرح‌ شكوائيه‌ (گردشكار پرونده‌)

برابر اعلام‌ مركز فوريت‌هاي‌ پليسي‌ 110 مبني‌ بر وقوع‌ يك‌ فقره‌ تصادف‌ در بلوار ساحلي‌بندرعباس‌ اكيپ‌ گشت‌ كلانتري‌ 11 به‌ محل‌ موردنظر اعزام‌ و پس‌ از بررسي‌ محرز گرديديكدستگاه‌ خودروي‌ سواري‌ پرايد به‌ شماره‌ 113 ب‌ 74 ايران‌ 84 به‌ رانندگي‌ آقاي‌ مهدي‌ايرانپور با يك‌ دستگاه‌ موتورسيكلت‌ به‌ شماره‌ 8275 كرمان‌ 24 به‌ رانندگي‌ شاكي‌ فوق (فرشيد شهبازي‌) تصادف‌ نموده‌ كه‌ راننده‌ موتورسيكلت‌ به‌ بيمارستان‌ انتقال‌ داده‌ شده‌متعاقباً پرونده‌ از طريق‌ كلانتري‌ 11 به‌ دادسرا ارسال‌ كه‌ از آن‌ طريق‌ به‌ شعبه‌ سوم‌دادياري‌ ارجاع‌ كه‌ موضوع‌ جهت‌ معرفي‌ مصدم‌ به‌ پزشكي‌ قانوني‌ و اخذ نظريه‌كارشناسي‌ تصادفات‌ پيگيري‌ كه‌ نظريه‌ كارشناسي‌ متعاقباً از سوي‌ افسر تصادفات‌ به‌شعبه‌ واصل‌ كه‌ علت‌ تامه‌ تصادف‌ بي‌احتياطي‌ از جانب‌ راننده‌ خودرو سواري‌ پرايد به‌علت‌ عدم‌ رعايت‌ حق‌ تقدم‌ در حين‌ دورزدن‌ نسبت‌ به‌ موتورسيكلت‌ تشخيص‌ داده‌ شده‌ ونظريه‌ پزشكي‌ قانوني‌ نشان‌ دهنده‌ جراحات‌ شاكي‌ در حد سائيدگي‌ زانوي‌ پاي‌ راست‌، دراثر اصابت‌ جسم‌ سخت‌ مي‌باشد. در ادامه‌ از شاكي‌ و متهم‌ در دادياري‌ تحقيق‌ كه‌ شاكي‌اظهار داشته‌ به‌ شكايت‌ خود باقي‌ هستم‌ و گواهينامه‌ نيز دارم‌ و متهم‌ نيز اظهار داشته‌بي‌احتياطي‌ را قبول‌ دارم‌ و نظريه‌ افسر كارشناس‌ فني‌ تصادفات‌ را قبول‌ دارم‌ و به‌ آن‌اعتراض‌ ندارم‌ پس‌ از تفهيم‌ اتهام‌ قرار ده‌ ميليون‌ ريال‌ كفالت‌ براي‌ متهم‌ صادر كه‌ نامبرده‌كفيل‌ خود را معرفي‌ و سپس‌ قرار مجرميت‌ وي‌ صادر و پرونده‌ طي‌ كيفرخواست‌ شماره‌578 مستند به‌ نظريه‌ پزشكي‌ قانوني‌، نظريه‌ كارشناس‌ فني‌ تصادفات‌ شكايت‌ شاكي‌ وگزارش‌ مرجع‌ انتظامي‌ و اقرار متهم‌ مطابق‌ مواد 481 و 717 قانون‌ مجازات‌ اسلامي‌ صادرو جهت‌ رسيدگي‌ به‌ شعبه‌ 103 دادگاه‌ عمومي‌ جزائي‌ ارسال‌ و پس‌ از ثبت‌ وقت‌ رسيدگي‌تعيين‌ و به‌ طرفين‌ ابلاغ‌ كه‌ در وقت‌ مقرر شاكي‌ و متهم‌ به‌ همراه‌ نماينده‌ دادستان‌ حضورداشته‌ كه‌ شاكي‌ اظهار داشته‌ از متهم‌ شاكي‌ بوده‌ و تقاضاي‌ رسيدگي‌ دارم‌. متهم‌ نيز درپاسخ‌ اعلام‌ نمود اتهامات‌ وارده‌ را قبول‌ دارم‌ و اعتراض‌ ندارم‌.

سرانجام‌ دادگاه‌ ختم‌ رسيدگي‌ را اعلام‌ و بشرح‌ ذيل‌ مبادرت‌ به‌ صدور رأي‌ مي‌نمايد.

كلاسه‌ پرونده‌: 86/103/71 – ك‌دادنامه‌: 288

رأي‌ دادگاه‌

در خصوص‌ اتهام‌ آقاي‌ مهدي‌ ايرانپور فرزند همت‌ اللّه‌ 53 ساله‌ اصل‌ و ساكن‌ بندرعباس‌دائر بر بي‌احتياطي‌ در امر رانندگي‌ منجر به‌ ايراد صدمه‌ بدني‌ غيرعمدي‌ به‌ شاكي‌ آقاي‌فرشيد شهبازي‌ فرزند حسين‌ بشرح‌ كيفرخواست‌، با عنايت‌ به‌ نظريات‌ كارشناسي‌تصادفات‌ و پزشكي‌ قانوني‌ كه‌ حكايت‌ از انتساب‌ بزه‌ معنونه‌ و صدمات‌ ناشي‌ از آن‌ راجع‌به‌ شاكي‌ مي‌باشد و توجهاً به‌ اقرار صريح‌ متهم‌، توجه‌ اتهام‌ به‌ مشاراليه‌ محرز و مسلم‌بوده‌ فلذا دادگاه‌ مستنداً به‌ مواد 294، 295، 480، 481، 717 قانون‌ مجازات‌ اسلامي‌ متهم‌ رااز بابت‌ دو فقره‌ سائيدگي‌ در حد حارصه‌ زانو و ساق  پاي‌ راست‌ به‌ پرداخت‌ يك‌ صدم‌ ديه‌كامله‌ در حق‌ شاكي‌ محكوم‌ مي‌نمايد و از بابت‌ بي‌احتياطي‌ در امر رانندگي‌ با رعايت‌مقررات‌ بند 2 ماده‌ 3 قانون‌ وصول‌ برخي‌ از درآمدهاي‌ دولت‌ به‌ پرداخت‌ پانصد هزار ريال‌جزاي‌ نقدي‌ در حق‌ دولت‌ محكوم‌ مي‌نمايد. رأي‌ صادره‌ حضوري‌ و ظرف‌ 20 روز پس‌ ازابلاغ‌ قابل‌ اعتراض‌ در محاكم‌ تجديدنظر استان‌ هرمزگان‌ مي‌باشد.

 

نظريه‌ كارآموز

جرائم‌ ناشي‌ از تخلفات‌ رانندگي‌ در فصل‌ بيست‌ و نهم‌ قانون‌ مجازات‌ اسلامي‌ از مواد 714الي‌ 726 ذكر گرديده‌ و بطور كلي‌ تصادفات‌ به‌ چند دسته‌ قابل‌ تقسيم‌بندي‌ هستند كه‌ هريك‌در قانون‌ مجازات‌ خاص‌ خود را دارند. 1- تصادفات‌ منجر به‌ فوت‌  2- تصادفات‌ منجر به‌جرح‌  3- تصادفات‌ منجر به‌ ايراد خسارت‌. البته‌ تصادف‌ منجر به‌ ايراد خسارت‌ صرفاًجنبه‌ حقوقي‌ دارد مگر اينكه‌ تصادف‌ منجر به‌ خسارت‌ توسط‌ يك‌ فرد نظامي‌ با خودروي‌نظامي‌ در حين‌ انجام‌ وظيفه‌ صورت‌ گرفته‌ باشد و طبق‌ نظريه‌ كارشناس‌ مقصر حادثه‌ آن‌شخص‌ شناخته‌ شود كه‌ در اين‌ صورت‌ تصادف‌ منجر به‌ ايراد خسارت‌ داراي‌ جنبه‌ كيفري‌بوده‌ و جرم‌ تلقي‌ مي‌شود. تصادفات‌ شامل‌ وسائل‌ نقليه‌ زميني‌، دريائي‌ و هوائي‌ مي‌گردد.نكته‌اي‌ كه‌ در ارتباطات‌ با تصادفات‌ حائز اهميت‌ اين‌ است‌ كه‌ مبناي‌ صدور حكم‌ درتصادفات‌ منجر به‌ فوت‌ وجرح‌ و ايراد خسارت‌ نظريه‌ كارشناس‌ فني‌ تصادفات‌ است‌ كه‌معمولاً در اكثر موارد مبناي‌ صدور رأي‌ دادگاه‌ است‌ و رأي‌ دادگاه‌ برمبناي‌ تقصير طرفين‌طبق‌ نظر كارشناس‌ و به‌ تناسب‌ تقصير استوار است‌ و ضرورت‌ ايجاب‌ مي‌نمايد كه‌ به‌محض‌ وقوع‌ تصادف‌ كارشناس‌ خبره‌ در صحنه‌ تصادف‌ وقوع‌ يافته‌ و نظريه‌ خود رامستدلاً بيان‌ نمايد، و اگر طرفين‌ به‌ نظريه‌ كارشناسي‌ اعتراضي‌ داشته‌ باشند موضوع‌ به‌هيئت‌ كارشناسي‌ ارجاع‌ مي‌شود. البته‌ چنانچه‌ نظريه‌ كارشناسي‌ با اوضاع‌ و احوال‌ قضيه‌مطابقت‌ نداشته‌ باشد. دادگاه‌ مي‌بايستي‌ از ترتيب‌ اثردادن‌ به‌ آن‌ خودداري‌ نمايد. درپرونده‌ فوق الاشاره‌ تصادف‌ جرحي‌ بر وقوع‌ پيوسته‌ كه‌ مبناي‌ صور حكم‌ نظريه‌كارشناسي‌ تصادفات‌، نظريه‌ پزشكي‌ قانوني‌، و اقرار متهم‌ ذكر شده‌ و رأي‌ صادره‌ وفق‌موازين‌ شرعي‌ و قانوني‌ بوده‌ و هيچگونه‌ خدشه‌ و ايرادي‌ بر آن‌ مترتب‌ نيست‌. چرا كه‌تصادف‌ يك‌ جرم‌ عمومي‌ تلقي‌ مي‌شود و با گذشت‌ شاكي‌ يا اولياء دم‌ پرونده‌ مختومه‌نمي‌شود و جنبه‌ عمومي‌ آن‌ به‌ قوت‌ خود باقي‌ است‌.

 

شماره‌ گزارش‌: (2)

دادگاه‌: شعبه‌ دوم‌ دادگاه‌ عمومي‌ حقوقي‌ بندرعباس‌

تاريخ‌ جلسه‌: 24/5/86

خواهان‌: خانم‌ مرصع‌ عاليپور

خواندگان‌: مهدي‌ عالمي‌ – رسول‌ حيدري‌

خواسته‌: مطالبه‌ حق‌ بيمه‌ و وجه‌ نقد به‌ مبلغ‌ 000/664/10 ريال‌

دلائل‌ و منضمات‌ دادخوايت‌: 1- فتوكپي‌ مصدق  بيمه‌نامه‌   2- نظريه‌ كارشناس‌تصادفات‌  3- برگ‌ خسارت‌ بيمه‌ باربري‌   4- گزارش‌ كارشناس‌ بيمه‌   5- رسيدپرداخت‌ خسارت‌   6- رأي‌ دادگاه‌ و…

شماره‌ پرونده‌: 83/2/606 – ح‌

شماره‌ دادنامه‌: 1117285

 

 دانلود کامل گزارش کارآموزی

اکی بازدید : 82 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

موضوع گزارش کارآموزی مجموعه گزارشات جلسات دادگاههای حقوقی و جزایی دوره کارآموزی وکالت

موضوع گزارش کارآموزی مجموعه گزارشات جلسات دادگاههای حقوقی و جزایی دوره کارآموزی وکالت

مجموعه گزارشات جلسات دادگاههای حقوقی و جزایی دوره کارآموزی وکالت

گزارش کارورزی مجموعه گزارشات جلسات دادگاههای حقوقی و جزایی

دوره کارآموزی وکالت گزارش کارآموزی مجموعه گزارشات جلسات دادگاههای حقوقی و جزایی

دوره کارآموزی وکالت

پروژه کارآموزی گزارشهای جلسات دادگاه

دانلود گزارش کارآموزی درباره رشته حقوق

 

دانلود کامل این گزارش کارآموزی

 

رديف‌  موضوع‌ گزارش‌

گزارش‌ اول‌  تصادف‌ رانندگي‌ منجر به‌ جرح‌ غيرعمد و ايراد

(كيفري‌)بدني‌ غيرعمدي‌

2گزارش‌ دوم‌  مطالبه‌ حق‌ بيمه‌ و وجه‌ نقد  6
(حقوقي‌)

3گزارش‌ سوم‌  تخريب‌ عمدي‌ – تعدي‌ و تمرد عليه‌ مأمورين‌ دولتي‌ – 10

(كيفري‌)  مشاركت‌ در ضرب‌ و جرح‌ عمدي‌ – تيراندازي‌ و…

4  گزارش‌ چهارم‌صدور يك‌ فقره‌ چك‌ بلامحل‌ به‌ مبلغ‌ 50 ميليون‌ ريال‌ 16

(كيفري‌)

5گزارش‌ پنجم‌  تقاضاي‌ رسيدگي‌ و خلع‌ يد و قلع‌ و قمع‌ مستحدثات‌ و 21

(حقوقي‌)  اجرت‌ المثل‌ ايام‌ تصرف‌

6  گزارش‌ ششم‌ رانندگي‌ بدون‌ پروانه‌ با قايق‌ – صيد غيرمجاز ميگو27

(كيفري‌)

7گزارش‌ هفتم‌  حمل‌ مشروبات‌ الكلي‌ و حمل‌ و نگهداري‌ مواد مخدر و 31

(كيفري‌)  پرداخت‌ رشوه‌ به‌ مأمورين‌ انتظامي‌

8  گزارش‌ هشتم‌ صدور گواهي‌ عدم‌ امكان‌ سازش‌ جهت‌ اجراي‌ طلاق 36

(حقوقي‌)  توافقي‌

شماره‌ گزارش‌ موضوع‌ گزارش‌‌

9گزارش‌ نهم‌به‌ كارگيري‌ تبعه‌ بيگانه‌ فاقد پروانه‌ كار41

(كيفري‌)

10  گزارش‌ دهم‌  جعل‌ و استفاده‌ از سند مجعول‌  46

(كيفري‌)

11گزارش‌ يازدهم‌تقاضاي‌ الزام‌ خوانده‌ به‌ تمكين‌ عام‌ و خاص‌ و بازگشت‌ 51

(حقوقي‌)  به‌ منزل‌ مشترك‌

12  گزارش‌ دوازدهم‌  حضانت‌ فرزندان‌ 56

(حقوقي‌)  (آرمان‌ 13 ساله‌، آرمين‌ 10 ساله‌)
13گزارش‌ سيزدهم‌  شرب‌ خمر – ايجاد مزاحمت‌ – تخريب‌  61

(كيفري‌)

14  گزارش‌ چهاردهم‌  فرزند خواندگي‌65

(حقوقي‌)

15گزارش‌ پانزدهم‌تخليه‌ و تحويل‌ عين‌ مستأجره‌ بلحاظ‌ انقضاي‌ مدت‌ 70

(حقوقي‌)
16  گزارش‌ شانزدهم‌  سرقت‌ منزل‌ و مغازه‌  74

(كيفري‌)

شماره‌ گزارش‌ موضوع‌ گزارش‌

گزارش‌ هفدهم‌ ثبت‌ واقعه‌ ازدواج‌  79

(حقوقي‌)

18گزارش‌ هجدهم‌تقاضاي‌ رسيدگي‌ و صدور حكم‌ حجر  83

(حقوقي‌)

19گزارش‌ نوزدهم‌خيانت‌ در امانت‌ – سرقت‌87

(كيفري‌)

20 گزارش‌ بيستم‌ تحصيل‌ مال‌ از طريق‌ نامشروع‌  92

(كيفري‌)

21  گزارش‌ بيست‌ويكم‌الزام‌ خواندگان‌ به‌ حضور در دفترخانه‌ و انتقال‌ سند 98

(حقوقي‌)  رسمي‌ يك‌ دستگاه‌ خودرو پرايد

22  گزارش‌ بيست‌ودوم‌  تهديد، ايجاد ضرب‌ و شتم‌ عمدي‌ 104

(كيفري‌)

23  گزارش‌بيست‌وسوم‌  مطالبه‌ نفقه‌ ايام‌ گذشته‌ به‌ مبلغ‌ شانزده‌ ميليون‌ ريال‌  110

(حقوقي‌)

24 گزارش‌بيست‌وچهارم‌ تقاضاي‌ الزام‌ خوانده‌ به‌ رفع‌ تصرف‌ ششدانگ‌ يك‌114

(حقوقي‌)  قطعه‌ زمين‌ از موقوفه‌ آب‌ انبارها از پلاك‌ 2941

شماره‌ گزارش‌ موضوع‌ گزارش‌  صفحه‌

25  گزارش‌بيست‌وپنجم‌ترك‌ نفقه‌ – ازدواج‌ مجدد120

(كيفري‌)

26  گزارش‌بيست‌وششم‌  تعديل‌ اجاره‌ بها و مطالبه‌ اجور معوقه‌ 124

(حقوقي‌)

27  گزارش‌بيست‌وهفتم‌مطالبه‌ وجه‌ سه‌ فقره‌ سفته‌ به‌ مبلغ‌ هفتاد ميليون‌ ريال‌ 128

(حقوقي‌)

28  گزارش‌بيست‌وهشتم‌  خريد و نگهداري‌ 113 عدد آمپول‌ روان‌ گردان‌ تمجيزك‌134

(كيفري‌)  و اعتياد به‌ ترياك‌

29گزارش‌بيست‌ونهم‌اعاده‌ حق‌ كسب‌ و پيشه‌ و مطالبه‌ آن‌138

(حقوقي‌)

30 گزارش‌ سي‌ام‌ درگيري‌ و اخلال‌ در نظم‌ عمومي‌ و شرب‌ خمر  143

(كيفري‌)

31 گزارش‌ سي‌ و يكم‌ خريد و عرضه‌ دارو بدون‌ مجوزازوزارتخانه‌ بهداشت‌ 148

(كيفري‌)

32 گزارش‌ سي‌ و دوم‌ تقاضاي‌ ضدور گواهي‌ انحصار وراثت‌152

(حقوقي‌)

ديف‌  شماره‌ گزارش‌ موضوع‌ گزارش‌

گزارش‌ سي‌ و سوم‌  قدرت‌ نمايي‌ با اسلحه‌ جنگي‌ كلاشينكف‌  156

(كيفري‌)

34 گزارش‌ سي‌ و چهارم‌ حمل‌ و نگهداري‌ شيره‌ ترياك‌ و اعتياد به‌ شيره‌ ترياك‌ 160

(كيفري‌)

35  گزارش‌ سي‌ و پنجم‌  تقاضاي‌ صدور گواهي‌ رشد 164

(حقوقي‌)

36  گزارش‌ سي‌ و ششم‌  خريد و فروش‌ مال‌ مسروقه‌ و فروش‌ مال‌ مسروقه‌  168

(كيفري‌)

شماره‌ گزارش‌: (1)

دادگاه‌: شعبه‌ 103 دادگاه‌ عمومي‌ جزائي‌ بندرعباس‌

تاريخ‌ جلسه‌: 10/5/86

شاكي‌ (شكات‌): فرشيد شهبازي‌ و خانم‌ نسيم‌ طالبي‌

متهم‌: مهدي‌ ايرانپور

اتهام‌ (موضوع‌ دادرسي‌): بي‌احتياطي‌ در امر رانندگي‌ به‌ ايراد صدمه‌ بدني‌ غيرعمدي‌(تصادف‌ جرحي‌)

شماره‌ پرونده‌: 86/103/74 – ك‌

شماره‌ دادنامه‌: 288

شرح‌ شكوائيه‌ (گردشكار پرونده‌)

برابر اعلام‌ مركز فوريت‌هاي‌ پليسي‌ 110 مبني‌ بر وقوع‌ يك‌ فقره‌ تصادف‌ در بلوار ساحلي‌بندرعباس‌ اكيپ‌ گشت‌ كلانتري‌ 11 به‌ محل‌ موردنظر اعزام‌ و پس‌ از بررسي‌ محرز گرديديكدستگاه‌ خودروي‌ سواري‌ پرايد به‌ شماره‌ 113 ب‌ 74 ايران‌ 84 به‌ رانندگي‌ آقاي‌ مهدي‌ايرانپور با يك‌ دستگاه‌ موتورسيكلت‌ به‌ شماره‌ 8275 كرمان‌ 24 به‌ رانندگي‌ شاكي‌ فوق (فرشيد شهبازي‌) تصادف‌ نموده‌ كه‌ راننده‌ موتورسيكلت‌ به‌ بيمارستان‌ انتقال‌ داده‌ شده‌متعاقباً پرونده‌ از طريق‌ كلانتري‌ 11 به‌ دادسرا ارسال‌ كه‌ از آن‌ طريق‌ به‌ شعبه‌ سوم‌دادياري‌ ارجاع‌ كه‌ موضوع‌ جهت‌ معرفي‌ مصدم‌ به‌ پزشكي‌ قانوني‌ و اخذ نظريه‌كارشناسي‌ تصادفات‌ پيگيري‌ كه‌ نظريه‌ كارشناسي‌ متعاقباً از سوي‌ افسر تصادفات‌ به‌شعبه‌ واصل‌ كه‌ علت‌ تامه‌ تصادف‌ بي‌احتياطي‌ از جانب‌ راننده‌ خودرو سواري‌ پرايد به‌علت‌ عدم‌ رعايت‌ حق‌ تقدم‌ در حين‌ دورزدن‌ نسبت‌ به‌ موتورسيكلت‌ تشخيص‌ داده‌ شده‌ ونظريه‌ پزشكي‌ قانوني‌ نشان‌ دهنده‌ جراحات‌ شاكي‌ در حد سائيدگي‌ زانوي‌ پاي‌ راست‌، دراثر اصابت‌ جسم‌ سخت‌ مي‌باشد. در ادامه‌ از شاكي‌ و متهم‌ در دادياري‌ تحقيق‌ كه‌ شاكي‌اظهار داشته‌ به‌ شكايت‌ خود باقي‌ هستم‌ و گواهينامه‌ نيز دارم‌ و متهم‌ نيز اظهار داشته‌بي‌احتياطي‌ را قبول‌ دارم‌ و نظريه‌ افسر كارشناس‌ فني‌ تصادفات‌ را قبول‌ دارم‌ و به‌ آن‌اعتراض‌ ندارم‌ پس‌ از تفهيم‌ اتهام‌ قرار ده‌ ميليون‌ ريال‌ كفالت‌ براي‌ متهم‌ صادر كه‌ نامبرده‌كفيل‌ خود را معرفي‌ و سپس‌ قرار مجرميت‌ وي‌ صادر و پرونده‌ طي‌ كيفرخواست‌ شماره‌578 مستند به‌ نظريه‌ پزشكي‌ قانوني‌، نظريه‌ كارشناس‌ فني‌ تصادفات‌ شكايت‌ شاكي‌ وگزارش‌ مرجع‌ انتظامي‌ و اقرار متهم‌ مطابق‌ مواد 481 و 717 قانون‌ مجازات‌ اسلامي‌ صادرو جهت‌ رسيدگي‌ به‌ شعبه‌ 103 دادگاه‌ عمومي‌ جزائي‌ ارسال‌ و پس‌ از ثبت‌ وقت‌ رسيدگي‌تعيين‌ و به‌ طرفين‌ ابلاغ‌ كه‌ در وقت‌ مقرر شاكي‌ و متهم‌ به‌ همراه‌ نماينده‌ دادستان‌ حضورداشته‌ كه‌ شاكي‌ اظهار داشته‌ از متهم‌ شاكي‌ بوده‌ و تقاضاي‌ رسيدگي‌ دارم‌. متهم‌ نيز درپاسخ‌ اعلام‌ نمود اتهامات‌ وارده‌ را قبول‌ دارم‌ و اعتراض‌ ندارم‌.

سرانجام‌ دادگاه‌ ختم‌ رسيدگي‌ را اعلام‌ و بشرح‌ ذيل‌ مبادرت‌ به‌ صدور رأي‌ مي‌نمايد.

كلاسه‌ پرونده‌: 86/103/71 – ك‌دادنامه‌: 288

رأي‌ دادگاه‌

در خصوص‌ اتهام‌ آقاي‌ مهدي‌ ايرانپور فرزند همت‌ اللّه‌ 53 ساله‌ اصل‌ و ساكن‌ بندرعباس‌دائر بر بي‌احتياطي‌ در امر رانندگي‌ منجر به‌ ايراد صدمه‌ بدني‌ غيرعمدي‌ به‌ شاكي‌ آقاي‌فرشيد شهبازي‌ فرزند حسين‌ بشرح‌ كيفرخواست‌، با عنايت‌ به‌ نظريات‌ كارشناسي‌تصادفات‌ و پزشكي‌ قانوني‌ كه‌ حكايت‌ از انتساب‌ بزه‌ معنونه‌ و صدمات‌ ناشي‌ از آن‌ راجع‌به‌ شاكي‌ مي‌باشد و توجهاً به‌ اقرار صريح‌ متهم‌، توجه‌ اتهام‌ به‌ مشاراليه‌ محرز و مسلم‌بوده‌ فلذا دادگاه‌ مستنداً به‌ مواد 294، 295، 480، 481، 717 قانون‌ مجازات‌ اسلامي‌ متهم‌ رااز بابت‌ دو فقره‌ سائيدگي‌ در حد حارصه‌ زانو و ساق  پاي‌ راست‌ به‌ پرداخت‌ يك‌ صدم‌ ديه‌كامله‌ در حق‌ شاكي‌ محكوم‌ مي‌نمايد و از بابت‌ بي‌احتياطي‌ در امر رانندگي‌ با رعايت‌مقررات‌ بند 2 ماده‌ 3 قانون‌ وصول‌ برخي‌ از درآمدهاي‌ دولت‌ به‌ پرداخت‌ پانصد هزار ريال‌جزاي‌ نقدي‌ در حق‌ دولت‌ محكوم‌ مي‌نمايد. رأي‌ صادره‌ حضوري‌ و ظرف‌ 20 روز پس‌ ازابلاغ‌ قابل‌ اعتراض‌ در محاكم‌ تجديدنظر استان‌ هرمزگان‌ مي‌باشد.

نظريه‌ كارآموز

جرائم‌ ناشي‌ از تخلفات‌ رانندگي‌ در فصل‌ بيست‌ و نهم‌ قانون‌ مجازات‌ اسلامي‌ از مواد 714الي‌ 726 ذكر گرديده‌ و بطور كلي‌ تصادفات‌ به‌ چند دسته‌ قابل‌ تقسيم‌بندي‌ هستند كه‌ هريك‌در قانون‌ مجازات‌ خاص‌ خود را دارند. 1- تصادفات‌ منجر به‌ فوت‌  2- تصادفات‌ منجر به‌جرح‌  3- تصادفات‌ منجر به‌ ايراد خسارت‌. البته‌ تصادف‌ منجر به‌ ايراد خسارت‌ صرفاًجنبه‌ حقوقي‌ دارد مگر اينكه‌ تصادف‌ منجر به‌ خسارت‌ توسط‌ يك‌ فرد نظامي‌ با خودروي‌نظامي‌ در حين‌ انجام‌ وظيفه‌ صورت‌ گرفته‌ باشد و طبق‌ نظريه‌ كارشناس‌ مقصر حادثه‌ آن‌شخص‌ شناخته‌ شود كه‌ در اين‌ صورت‌ تصادف‌ منجر به‌ ايراد خسارت‌ داراي‌ جنبه‌ كيفري‌بوده‌ و جرم‌ تلقي‌ مي‌شود. تصادفات‌ شامل‌ وسائل‌ نقليه‌ زميني‌، دريائي‌ و هوائي‌ مي‌گردد.نكته‌اي‌ كه‌ در ارتباطات‌ با تصادفات‌ حائز اهميت‌ اين‌ است‌ كه‌ مبناي‌ صدور حكم‌ درتصادفات‌ منجر به‌ فوت‌ وجرح‌ و ايراد خسارت‌ نظريه‌ كارشناس‌ فني‌ تصادفات‌ است‌ كه‌معمولاً در اكثر موارد مبناي‌ صدور رأي‌ دادگاه‌ است‌ و رأي‌ دادگاه‌ برمبناي‌ تقصير طرفين‌طبق‌ نظر كارشناس‌ و به‌ تناسب‌ تقصير استوار است‌ و ضرورت‌ ايجاب‌ مي‌نمايد كه‌ به‌محض‌ وقوع‌ تصادف‌ كارشناس‌ خبره‌ در صحنه‌ تصادف‌ وقوع‌ يافته‌ و نظريه‌ خود رامستدلاً بيان‌ نمايد، و اگر طرفين‌ به‌ نظريه‌ كارشناسي‌ اعتراضي‌ داشته‌ باشند موضوع‌ به‌هيئت‌ كارشناسي‌ ارجاع‌ مي‌شود. البته‌ چنانچه‌ نظريه‌ كارشناسي‌ با اوضاع‌ و احوال‌ قضيه‌مطابقت‌ نداشته‌ باشد. دادگاه‌ مي‌بايستي‌ از ترتيب‌ اثردادن‌ به‌ آن‌ خودداري‌ نمايد. درپرونده‌ فوق الاشاره‌ تصادف‌ جرحي‌ بر وقوع‌ پيوسته‌ كه‌ مبناي‌ صور حكم‌ نظريه‌كارشناسي‌ تصادفات‌، نظريه‌ پزشكي‌ قانوني‌، و اقرار متهم‌ ذكر شده‌ و رأي‌ صادره‌ وفق‌موازين‌ شرعي‌ و قانوني‌ بوده‌ و هيچگونه‌ خدشه‌ و ايرادي‌ بر آن‌ مترتب‌ نيست‌. چرا كه‌تصادف‌ يك‌ جرم‌ عمومي‌ تلقي‌ مي‌شود و با گذشت‌ شاكي‌ يا اولياء دم‌ پرونده‌ مختومه‌نمي‌شود و جنبه‌ عمومي‌ آن‌ به‌ قوت‌ خود باقي‌ است‌.

شماره‌ گزارش‌: (2)

دادگاه‌: شعبه‌ دوم‌ دادگاه‌ عمومي‌ حقوقي‌ بندرعباس‌

تاريخ‌ جلسه‌: 24/5/86

خواهان‌: خانم‌ مرصع‌ عاليپور

خواندگان‌: مهدي‌ عالمي‌ – رسول‌ حيدري‌

خواسته‌: مطالبه‌ حق‌ بيمه‌ و وجه‌ نقد به‌ مبلغ‌ 000/664/10 ريال‌

دلائل‌ و منضمات‌ دادخوايت‌: 1- فتوكپي‌ مصدق  بيمه‌نامه‌2- نظريه‌ كارشناس‌تصادفات‌  3- برگ‌ خسارت‌ بيمه‌ باربري‌4- گزارش‌ كارشناس‌ بيمه‌5- رسيدپرداخت‌ خسارت‌6- رأي‌ دادگاه‌ و…

شماره‌ پرونده‌: 83/2/606 – ح‌

شماره‌ دادنامه‌: 1117285

موضوع گزارش کارآموزی مجموعه گزارشات جلسات دادگاههای حقوقی و جزایی دوره کارآموزی وکالت

خرید و دانلود | 5,500 تومان
نوع فایل :WORD | تعداد صفحات :183

دانلود کامل این گزارش کارآموزی

اکی بازدید : 321 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

دانلود گزارش کارآموزی دفتر خانه اسناد رسمی

 

گزارش کارورزی در دفترخانه اسناد رسمی

 

دانلود پروژه کارورزی رشته حقوق و وکالت

دفترخانه های ثبت اسناد و املاک رسمی کشور

پروژه کارآموزی در اداره اسناد رسمی ایران

گزارش کارآموزی درمورد سازمان ثبت اسناد و املاک

در این گزارش کار ، به بررسی امکانات و تجهیزات انسانی و جسمی دفترخانه و مکان و نیز شرح وظایف آنها و نوع همکاری متعاملین با یکدیگر ( سردفتر و دفتریار و متعاملین و اصحاب دیگر ، مترجمین ) و همچنین تخلفات و جرایم احتمالی آنها و نهادهای تقریا مشابه ( البته این شباهت راباید در سطحی بسیار پایین قرار داد.) و همچنین بررسی دفاتر دفترخانه ها و انواع آنها ، شرح برخی معاملات ( منقول یا غیر منقول گواهی های امضاء و ثبت آنها و حق التحریر و حق الثبت ها و مقررات حاکم بر دفترخانه ها پرداخته شده و به شرح در آمده است . و خلاصه ای کلی از مباحث در بخش نتیجه گیری و در آخر نمونه ای از فرم های مربوطه قرار داده شده است.

فهرست مطالب

فصل اول:4
مقدمه:4
معرفی محل کارآموزی، امکانات و تجهیزات آن:4
امکانات و تجهیزات دفترخانه اسناد رسمی:5
خلاصه ا ی از این گزارش کارتکمیلی:5
فصل دوم:6
هدف از تاسیس دفترخانه و معرفی تشکیلات آن:6
ثبت سند، راه رهايي از كلاهبرداري:6
بنگاه های معاملاتی و معاملات آنها:9
چگونگی انجام معاملات در بنگاه های مشاورین املاک:9
نحوه فعالیت بنگاه های مشاور املاک:9
الف) نحوه فعالیت بنگاه های مشاور املاک متناسب با نوع عملکرد فروشنده:9
ب) نحوه فعالیت بنگاه های مشاور املاک متناسب با شرایط خریداران دسته اول از خریداران10
دفترخانه‌ها بايد دارای دفاتر ذيل‌ باشند:11
وظایف‌ مسئولین‌ دفاتر :12
مقررات‌مربوط‌به‌دفترخانه‌و وظایف‌سردفتران‌و دفتریاران‌:12
مسوولان‌دفتر نسبت‌به‌سردفتران‌و دفتریاران‌و سردفتران‌ازدواج‌و طلاق موارد زیر را  باید رعایت کنند:14
شهادت‌ اشخاص‌ ذیل‌ پذیرفته‌ نمی شود:14
شرایط و اصول مترجمین رسمی:15
ترجمه‌اسنادذیل‌بایدازطرف‌مترجمین‌رسمی‌یامامورین‌سیاسی‌وکنسولی‌ تصدیق‌شده‌باشد:15
به‌متقاضیان‌با احراز شرایط‌ذیل‌پروانه‌مترجمی‌رسمی‌اعطا می‌گردد:15
در صورت‌ارتکاب‌هریک‌از تخلفات‌ذیل‌مرتکب‌برای‌بار اول‌به‌مدت‌یک‌سال‌و بار دوم‌به‌مدت‌دو سال‌و در صورت‌تکرار برای‌همیشه‌ازمترجمی‌رسمی‌محروم‌می‌شود16
در صورت‌ارتکاب‌هریک‌از تخلفات‌ذیل‌مرتکب‌به‌توبیخ‌کتبی‌با درج‌در پرونده‌و در صورت‌تکرار تا یک‌سال‌از مترجمی‌محروم‌می‌شود16
اشخاص‌زیر را ‌به‌سردفتری‌دفترخانه‌اسناد رسمی‌ می توان انتخاب نمود:17
امور مالی‌ دفترخانه استاد رسمی:18
وجوهی‌که‌برای‌تنظیم‌و ثبت‌سند در دفاتر اسناد رسمی‌وصول‌می‌شود به‌شرح‌زیر است‌:18
درآمد حاصل‌از حق‌ثبت‌، صاحبان‌دفتر و دفتریارها به‌ترتیب‌زیر سهم‌خواهند برد:19
تشکیل صندق تعاون جهت بیمه وبازنشستگی و ارز کار افتادگی:19
از تاریخ‌تصویب (قانون‌توزیع‌حق ‌التحریر دفاتر اسناد رسمی- موضوع‌ماده‌54 مصوب‌25 4 54-مصوب‌28 2 1373) درآمد حاصل‌از حق ‌التحریر دفاتر اسناد رسمی‌موضوع‌ماده‌54 قانون‌دفاتر اسناد رسمی‌مصوب ‌ 4 1354 به‌شرح‌زیر پرداخت‌خواهد شد:20
تعرفه‌حق‌التحرير دفاتر اسناد رسمی در سال 1385:20
تعرفه جدید حق التحریر دفاتر اسناد رسمی در سال 1390 :20
تعقیب‌و مجازات‌انتظامی‌سردفتران‌و دفتریاران‌:24
الف‌ـ دادگاه‌بدوی‌:24
ب‌ـ دادگاه‌تجدیدنظر:24
مجازاتهای‌انتظامی‌به‌قرار ذیل‌است‌:25
فصل سوم:26
تشریح روند کار و ارایه خدمات:26
گواهی امضاء26
گواهی امضاء اتباع و ذیل متون خارجی:32
حق التحریر و حق الثبت در گواهی امضاء :34
همه چیز درباره گواهی امضاء الکترونیک:35
امضای دیجیتال چیست:35
صدور اجرایه:36
تنظيم اسناد انتقال اجرائی39
روش صدور سند مالکيت المثنی:40
روش صدور سند مالکيت بنام وراث41
روش قبول درخواست ثبت املاک:42
روش بازداشت سرقفلی و منافع ملک43
روش تهیه پاسخ استعلام املاك ثبت شده به دفاتر اسناد رسمی:44
فک رهن جزء مشاع از وثیقه45
ثبت معاملات خودرو؛ چرا در دفترخانه؟46
صلح نامه حسب مواد 47 و 48 قانون ثبت ، مي بايستي دردفتراسنادرسمي ثبت شودتاآثارقانوني برآن بارگردد47
نحوه تنظیم و نوشتن استشهادیه محلی49
تسهیل نمودن تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی:50
روش تنظيم اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده52
فصل چهارم:53
جمع بندی و نتیجه گیری و ارایه پیشنهادات:53
یک پیشنهاد:57
استفاده از نرم افزار سیستم سند نویسی د ر تمامی دفترخانه ها  و انضمام این طرح به عنوان استفاده اجباری این سیستم  ، به عنوان یک بخش نامه ثبتی:57
بخشی از فرم های که مستقیم و یا غیره مسقیم به دفترخانه ها مربوط می شوند + برخی فرم های متفرقه:59
منابع:70

خلاصه ای از این گزارش کار تکمیلی:

در این گزارش کار ، به بررسی امکانات و تجهیزات انسانی و جسمی دفترخانه و مکان و نیز شرح وظایف آنها و نوع همکاری متعاملین با یکدیگر ( سردفتر و دفتریار و متعاملین و اصحاب دیگر ، مترجمین ) و همچنین تخلفات و جرایم احتمالی آنها و نهادهای تقریا مشابه ( البته این شباهت راباید در سطحی بسیار پایین قرار داد.) و همچنین بررسی دفاتر دفترخانه ها و انواع آنها ، شرح برخی معاملات ( منقول یا غیر منقول گواهی های امضاء و ثبت آنها و حق التحریر و حق الثبت ها و مقررات حاکم بر دفترخانه ها پرداخته شده و به شرح در آمده است . و خلاصه ای کلی از مباحث در بخش نتیجه گیری و در آخر نمونه ای از فرم های مربوطه قرار داده شده است.

فصل اول:

مقدمه:
معرفی محل کارآموزی، امکانات و تجهیزات آن:

خداوند قادر متعال را سپاس می گزاریم از باب نعمت ها و توانایی هایی که در درون مان قرار داده است.
این گزارش کار و گزارش تکمیلی اینجانب … است که خدمت استاد ارجمندم آقای .. ارایه خواهم نمود.
محل کارآموزی من واقع در فولادشهر ، محله  با نام دفتر اسناد رسمی ..می باشد.

تاریخچه
برگي از تاريخ ثبت اسناد در ايران
با نگاهي به دفتر اسناد شيخ فضلالله نوري
پيش از تصويب قانون ثبت اسناد، يعني در زمان پيش از مشروطه، شناسايي و تعيين حدود املاك هر كس فقط بر اساس اسناد عادي و مبايعهنامهها معلوم ميشد و از اين رو هميشه رايجترين دعاوي بين افراد يا حتي بين كسان عادي و دولتها، اختلاف بر سر مالكيت بود. ثبت اسناد به طريق رسمي و قانوني همراه با ساير دانشهاي جديد و از جمله حقوق از اواسط دوران قاجاريه رواج و به تدريج رسميت پيدا كرد.
در ابتدا چند آييننامه و دستورالعمل براي ثبت صادر شد، اما همانند همه پديدههاي جديد با مخالفتهايي مواجه شد، به گونهاي كه چون ميرزاعلي خان امينالدوله صدراعظم تجدّدخواه آييننامهاي به منظور قانوني كردن ثبت اسناد در دفاتر خاص صادر كرد موج مخالفتها به ويژه از سوي پارهاي علما و صاحبان محاضر شرعي از گوشه و كنار برخاست. اينان رواج و رسميت قانون ثبت را باعث كساد كار خود و بسته شدن محاضر و دفاتر شرعي ميدانستند. به نظر اين گروه با الزامي شدن ثبت، مردم ديگر به محضر شرعي مراجعه نكرده و دعاوي خود را از طريق محاكم عرفي حل وفصل ميكردند.
دفاتري كه علما در آن به انجام امور حقوقي از قبيل تنظيم اسناد و رسيدگي به دعاوي ميپرداختند «دفتر شرعيات» نام داشت و در آن دفترها خلاصه هر سند درج ميشد تا در صورت نياز بعدها به آن مراجعه شود. در اين گفتار نخست به دفاتر شرعيات و عملكرد آن اشاره ميشود و در بخش دوّم يكي از دفاتر ثبت قديم را كه اخيراً پيدا شده و به شيخ فضلالله نوري عالم برجسته عصر مشروطه تعلق دارد معرفي ميكنيم.
تنظيم و تشكيل دفتري به نام دفتر ثبت اسناد يا دفتر شرعيات بين علماي عصر قاجار و شايد پيش از آن معمول بود. بيشتر متصديان اين دفاتر كه همه در زمره علماي برجسته عهد خود بودند در محضر خود به تنظيم اسناد معاملات و نگارش مبايعهنامه و ساير اسناد رايج آن عهد پرداخته و سپس خلاصه آن را در دفاتر ويژهاي ثبت ميكردند كه بعضاً آنها را دفتر شرعيات يا دفتر رسائل ناميدهاند.
البته همه علماي مشهور در اين قبيل امور وارد نميشدند. طبعاً اشتغال به اين كارها تا حدّي زبان مردم عادي را به انتقاد از اينان باز ميكرد.
در كتاب نوادرالامير ـ كه مجموعهاي از داستانهاي رايج در باب خدمات و كارهاي ميرزاتقي خان اميركبير به سبك داستانسرايي است ـ حكايتي راجع به امام جمعه وقت تهران نقل شده است كه بر اساس آن يكي از تجّار سرشناس تهران خود را ورشكسته اعلام و امام جمعه حكم آن را تاييد و تنفيذ كرد و به اين ترتيب گروهي از طلبكاران او از دريافت طلب خود محروم مانده و شكايت به امير بردند. امير دفاتر و اسناد تاجر موصوف را وارسي و شخصاً ثابت كرد كه تقلّبي صورت گرفته و حكم ورشكستگي بازرگان غير مستند است و او با تدليس سرمايه هنگفتي از طلبكاران خود را تملك كرده است. اميركبير سپس تاجر را خواسته و اموال مردم را از او باز گرفت و امام جمعه را كه در يك دعواي مهم بدون تحقيق راي داده بود با قدرت تام از داشتن محضر شرعي بر حذر داشت و دفتر او را تعطيل كرد. خبر ديگري از دوران صدارت حاج ميرزا آقاسي در دست است: گفتهاند ملكي را در محضري چهار بار به عنوان وقف، بيع، صلح، و هبه معادله كرده بودند. همين كه صدراعظم در اثر شكايت اصحاب دعوي از محضر مذكور بازخواست كرد، جواب اين بود كه ما لوح محفوظ نيستيم، ممكن است اشتباه شده باشد. وانگهي خط و مهر هر عالمي را در همه جا نميشناختند و جز آن و از همه مهمتر آنكه مهر علماي بزرگ را بعد از فوت آنان، ديگران نابجا مورد استفاده قرار ميدادند.
در ميان علماي شهرستان و ولايات هم تنظيم دفتر شرعيات و دفتر خلاصه احكام گاه معمول بود. اينان نيز به فوايد داشتن چنين دفتري پي برده بودند تا هنگام گم شدن اصل اسناد به توان براي جلوگيري از دعاوي به آن مراجعه كرد. نگارنده ساليان پيش نمونه اين دفاتر را كه يكي از علماي لنگرود در خصوص اسناد شهر خود تنظيم كرده بوددر سازمان اسناد ملي ايران ملاحظه و به اجمال آن را بررسي كرده است. هم چنين استاد ايرج افشار رييس پيشين كتابخانه مركزي دانشگاه تهران به راقم اين سطور فرمود حدود ۷ الي ۸ دفتر از نوع دفاتر شرعيات را كه متعلق به امام جمعه خويي بوده چند دهه پيش براي كتابخانه مركزي دانشگاه خريداري كرده است. در اين دفترها به جز اسناد عادي گاه خلاصه عقدنامهها كه اصل آن هنرمندانه تزيين شده درج گرديده است، ليكن از آوردن متن كامل خودداري كردهاند.
نخستين دستورالعمل ثبت را ميرزاحسينخان سپهسالار صدراعظم متجدد و ترقيخواه ناصرالدين شاه صادر كرد. بر اساس اين آييننامه معاملات ميبايست بر برگههاي مخصوص نوشته شده و روي آن تمبر زده شود. اما عموم مردم از اين قوانين استقبال نميكردند.
اولين قانون مدون ثبت را پس از انقلاب مشروطه در ۱۲ جماديالاول ۱۳۲۹ ق، مجلس دوم به تصويب رساند. اين قانون ۱۳۹ ماده داشت و در آن موضوع تشكيل ادارات ثبت تحت نظر وزارت عدليه پيشبيني شده بود. معهذا اين قانون هم عموميت پيدا نكرد و كمتر كسي داوطلبانه اوراق خود را به ثبت ميرساند. اين قانون در دوره مجلس چهارم نسخ و قانون ديگري در ۱۲۹ ماده در سال ۱۳۰۲ ش به جاي آن تصويب شد. ليكن در قانون مزبور هم تصريح شده بود كه ثبت املاك اختياري است. اين وضع چند سال ادامه يافت تا آنكه داور وزير عدليه در ۲۱ بهمن ۱۳۰۶ ش قانوني در ۹ ماده به تصويب رساند كه بر طبق آن ثبت كليه اموال غير منقول الزامي گرديد. و دفاتر اسناد رسمي به وجود آمد. بعدها در دوره وزارت دكتر احمد متين دفتري (۱۳۱۵تا۱۳۱۷ش) اصلاحات مهمي در قانون ثبت و دفاتر اسناد رسمي انجام گرديد.
به نظر ميرسد شيوه تنظيم اسناد و خلاصهبرداري از اصل مدارك و درج آن در دفاتر خاص را، مجتهدان دوره قاجار از شيوه بايگاني اسناد در كاخ سلطنتي و وزارت خارجه دوره ناصرالدين شاه اقتباس كردهاند. در اين زمان براي نخستين بار مرسوم شد از كليه اسناد و اوراق و فرامين و احكام پس از صدور، خلاصهاي تهيه شده و در دفاتر خاص ثبت شود. اين دفاتر با دقت زياد تنظيم ميشدند و مشخصات كامل سند و تاريخ آن در دفترها ثبت ميگرديد. با اين تفاوت كه اصل اسناد وارده را نيز در دفاتر بزرگ ديگري كه «آلبوم» نام داشت گرد ميآوردند. اكنون تعداد زيادي از اين گونه آلبومها و دفاتر در كتابخانه و بايگاني كاخ گلستان و سازمان اسناد ملي ايران نگهداري ميشود. بررسي دقيق آنها براي نگارش تاريخ اجتماعي ايران و تاريخ حقوق در ايران بسيار مفيد و ضروري است. اي كاش كسي از دانشجويان فوقليسانس يا دكتري حقوق به راهنمايي يكي از اساتيد علاقمند بدين مهم ميپرداخت.
اما در اروپا، سابقه ثبت اسناد به شيوه فعلي به قرن ۱۶ ميلادي برمي گردد. آنگاه در ادوار بعد پس از رواج و گسترش اين شيوه، از طريق عثماني به ايران رسيد و به تدريج پس از انقلاب مشروطه نخست به صورتي غير رسمي و سپس با وضع قوانين جديد، و ظيفه علما در اين مقوله رسماً به سر دفتران واگذار شد. نخستين بار قانون تشكيل دفاتر اسناد رسمي در ۱۳ بهمن ۱۳۰۷ ش در ۲۰ ماده به تصويب مجلس رسيد. افراد مكلّف شدند كه براي رسميت معاملات به دفاتر اسناد مراجعه كنند.

نوع فایل :word | تعداد صفحات :78

 

گزارش کارورزی در دفترخانه اسناد رسمی

اکی بازدید : 117 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش



گزارش کارآموزی درمورد آموزش و پرورش

دانلود گزارش کارآموزی در آموزش پرورش

دانلود گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش

دانلود کارآموزی در آموزش و پرورش

گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش

مديريت آموزشي با اهميت ترين ، مؤثرترين و ظريف ترين نوع مديريت است كه موضوع انسان در آن مورد بحث قرار مي‌گيرد. در اين زمينه و همچنين آموزش و پرورش موضوعي تحت عنوان سازمان و قوانين آموزش و پرورش ايران به اين گروه واگذار شد تا تحقيقي جامع در مورد آن به عمل آورده و ارائه كند . دراين تحقيق سعي برآن شده است كه خود سازمان آموزش و پرورش و اجزاي آن وعملكردهاي متفاوت آن مورد بحث قرار گيرد و سپس قوانين حاكم براين سيستم آموزشي و چگونگي وضع اين قوانين مورد توجه قرار گيرد.
دراين گزارش ابتدا به سير تاريخي و تحولات نظام آموزش و پرورش پرداخته شده است و سپس به سيستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش ناحيه ….. پرداخته شده است.

موضوع:  گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش

مقدمه : 2
مكان كارآموزي : 3
مطالعات و تحقيقات در مكان كارآموزي : 3
سياستهاي آموزشي 4
ساختارنظام آموزشي 5
آموزش ابتدايي  6
آموزش راهنمايي  6
شاخه نظري . 6
شاخه مهارتي ( كاردانش )  6
دوره پيش دانشگاهي. 6
سيستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش ناحيه 7
کارگر 7
کارفرما 7
کارگاه 7
قرارداد کار 8
تعليق قرارداد 9
جبران خسارت و پرداخت مزايا پايان کار 10
خاتمه قرار داد کار 10
جرائم و مجازاتها 11
مستمري بازنشستگاه و تعيين سن بازنشستگي 12
شرايط بازنشستگي بيمه شدگان تامين اجتماعي 12
غرامت دستمزد ايام بيماري 13
شرايط دريافت غرامت دستمزد در ايام بيماري 13
نحوه محاسبه ميزان غرامت دستمزد ايام بيماري 14
کمک هزينه باردار و مرخصي زايمان 14
مقرري بيکاري 14
مدت پرداخت مقرري بيمه بيکاري 15
کمک هزينه ازدواج 16
شرايط پرداخت کمک هزينه ازدواج 16
حسابداري حقوق و دستمزد 17
تعريف حقوق و دستمزد 17
حقوق و مزاياي مستمر و غير مستمر 17
مزد يا حقوق چيست ؟ 18
مدت کار و مدت اضافه کاري چيست ؟ 18
شب کاري 19
حق اولاد 19
ماموريت 20
اياب و ذهاب و کمکهاي غيرنقدي 20
تعطيلات و مرخصي ها 21
عيدي و پاداش پايان سال 22
کسور قانوني چيست ؟ 22
ماليات 22
حق بيمه هاي اجتماعي 23
دفترچه بيمه 24
مستمري بازنشستگان 24
انواع بيمه 25
اجرائيات 25
صورت دستمزد ( حقوق و مزايا ) چيست ؟ 26
جريمه دير کرد کسور قانوني 26
کسور توافقي چيست ؟ 27
نحوه پرداخت حقوق و دستمزد 27
قسمتهاي مختلف يک کارگاه 27
قسمت کارگزيني 28
قسمت زمان سنجي 28
قسمت ثبت اوقات کار 28
قسمت برنامه ريزي 29
ليست حقوق چگونه تنظيم مي شود ؟ 29
روش ثبت ليست حقوق در دفاتر روزنامه و کل 30
مرخصي استعلاجي چيست ؟ 31
نحوه پرداخت پاداش 32
اوقات تلف شده 33
نحوه پرداخت سنوات خدمت 34
طريقه ثبت ليست حقوق و دستمزد 35
سيستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش 36
سنوات 38
مرخصي استحقاقي 38
اضافه کاري 38
نوبت کاري 39
عيدي و پاداش 39
حق شورا 40
نحوه جمع آوري اطلاعات کارکرد ماهانه توسط چه کساني است : 40
شيوه هاي مختلف پرداخت حقوق و معايب و مزيتهاي هر کدام : 41
صندوق : 41
عابر بانک (بانک ملي) : 41
نتيجه گيري و پيشنهادات : 42

دراين تحقيق سعي شده است تمام جوانب موضوع مورد بحث قرار گيرد ، البته شايد به دليل بعضي از موانع اين امكان ميسر نشده باشد، از جمله اين موانع مي‌توان به مهمترين آنها اشاره كرد و آن هم كمبود منابع ومطالب در دسترس بود ، چون بسياري از اين منابع و مآخذ در مخزنهاي بسته نگهداري مي شد وعملاً امكان دسترسي به آنها به آساني نبود.
همچنين مي‌توان از كمبود زمان لازم هم نام برد ، شايد اگر زمان بيشتري هم براي تحقيق و هم براي ارائه كنفرانس آن در اختيار بود بسيار بهتر از آنچه كه اكنون آماده شده است، فراهم مي شد.

موضوع كارآموزي:
سيستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش ناحيه  …………………..
مكان كارآموزي :
آموزش و پرورش ناحيه …………..واقع در قاسم ………………………

مطالعات و تحقيقات در مكان كارآموزي :
جمهوري اسلامي ايران با مساحت 195 / 648 /1 كيلومتر مربع در نيمكره شمال شرقي و در جنوب آسيا و منطقه خاورميانه واقع شده است. اين كشوراز شمال با تركمنستان ، آذربايجان ، ارمنستان و درياي خزر ، از جنوب با خليج فارس ، درياي عمان ، از غرب با عراق و تركيه و از شرق با پاكستان و افغانستان همسايه است.كشور ايران به 28 استان تقسيم گرديده و اين در حاليست كه تعداد كل استانها در سال 1990 بر24 استان بالغ مي گرديد.طي سال 1993 استان اردبيل،طي سال 1995 استان قم ، طي سال 1996 استان قزوين و طي سال 1997 استان گلستان به ترتيب از استانهاي آذربايجان شرقي تهران ، زنجان و مازندران تفكيك شده و مستقل گرديدند.
طبق سرشماري 1996، جمعيت ايران بر60 ميليون بالغ مي گردد كه از اين ميزان
24 /50 درصد جمعيت متعلق به زنان و 76 / 49 درصد متعلق به مردان مي باشد. گفتني است كه31 / 61 جمعيت در محيط هاي شهري و69 /38 در محيطهاي روستايي ساكن مي باشند. نرخ رشد جمعيت طي دو دهه گذشته تا حد زيادي متفاوت بوده است. طي دهه 1976 تا 1986 اين نرخ بر 2 / 3 درصد بالغ گرديد. اين در حاليست كه با رشد جمعيت نرخ مذكور به عنوان مانعي جهت پيشرفتهاي اجتماعي و توسعه پايدار مورد توجه قرار گرفته و تلاشهايي در جهت كاهش آن اعمال گرديد. به نحوي كه بنا بر داد ه هاي موجود نرخ فوق به 5 / 1 درصد در مناطق شهري و 2 درصد در مناطق روستايي كاهش يافت و از اين روي متوسط نرخ رشد جمعيت طي سال 1998 بر 47 / 1 درصد بالغ گرديد. بيش از نيمي از جمعيت كشور بين رده هاي سني 64- 15 و 5 / 39 درصدكل جمعيت زير رده سني 14 قرار دارند.از اين روي كشور ايران از لحاظ تركيب سني در زمره جوانترين كشورهاي جهان قرار دارد.


دانلود کامل گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش

اکی بازدید : 106 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی در بانک پاسارگاد




گزارش کارآموزی در بانک پاسارگاد

دانلود گزارش کارآموزی در بانک پاسارگاد

دانلود گزارش کارورزی رشته حسابداری

پروژه کارآموزی در بانک ها

دانلود گزارش کاراموزی در بانک پاسارگاد

پروژه کار در بانکها

فهرست

پيشگفتار  1

مقدمه2

ميزان رضايت دانشجو از اين دوره 2

فصل اول3

( آشنايي كلي با مكان كارآموزي)

معرفي و خدمات محل كارآموزي

تاريخچه تشكيل و اهداف بانك 4

راهبردها و اهداف4

عناوين فعاليت هاي بانك به شرح زير مي باشد:5

سپرده ها5

تسهیلات 5

خدمات 5

خدمات ویژه 5

فصل دوم  7

( ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته علمي كارآموزي )

وظايف انجام شده در بانک پاسارگاد شعبه  به شرح زير مي باشد8

فصل سوم9

( آزمون آموخته‌ ها، نتايج و پيشنهادات )

بانکداری مجازی :  10

امکانات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد : 10

خدمات کارت شامل10

خدمات کارت اعتباری شامل11

خدمات تسهیلات  11

خدمات چک 11

خدمات ارزی 11

سپرده اندوخته فردا 11

شرایط سپرده اندوخته فردا :11

حساب سپرده قرض الحسنه پس‌انداز13

حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز عادي:  13

حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز عادي اشخاص حقيقي:13

حساب سپرده قرض الحسنه پس اندازبراي اشخاص صغير:  13

افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز با وكالت، قيوميت يا وصايت:13

سپرده سرمایه گذاری نوید 5 ساله بانک پاسارگاد :  13

شرایط سپرده سرمایه گذاری نوید 5 ساله بانک پاسارگاد:14

افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز عادي مشترك :15

افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز توسط مادر براي فرزند صغير 16

حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز ويژه:16

افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز ويژه  16

حساب‌هاي كارتي  17

راهنمای افتتاح حساب ایرانیان خارج از کشور  17

شرایط کلی  18

خدمات ارزی  19

گشايش اعتبارات اسنادي وارداتي:19

قبول و معامله اعتبارات اسنادي صادراتي:  20

صدور انواع ضمانتنامه هاي ارزي:20

ضمانت نامه شركت در مناقصه 20

ثبت سفارش بروات اسنادي:20

نحوه استفاده از حسابهای ارزی20

سامانه پیام کوتاه بانکی :21

امکانات سامانه پیام کوتاه بانکی :21

تلفن بانک23

امکانات تلفن بانک پاسارگاد :23

ضمانت نامه24

ضمانت نامه های بانکی : 24

انواع ضمانت نامه های بانکی : 24

وثائق ضمانت نامه ها  24

حساب هاي سرمايه گذاري25

سپرده سرمايه گذاري كوتاه مدت ويژه (9 ماهه):25

سپرده سرمايه گذاري كوتاه مدت ويژه (6 ماهه):25

حساب سپرده سرمايه گذاري كوتاه مدت25

نحوه افتتاح حساب سپرده سرمايه گذاري کوتاه مدت:26

افتتاح حساب سپرده سرمايه گذاري كوتاه مدت مشترك:26

افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت از طريق وكالت:26

افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت توسط قيم:  27

افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت توسط وصی:27

حساب سپرده سرمايه گذاري بلند مدت27

نرخ سود و طريقه پرداخت آن:  28

سپرده اندوخته حج 28

شرایط سپرده اندوخته حج :28

سپرده مدت دار ويژه سرمايه گذاري خاص  29

سپرده مدت دار ويژه سرمايه گذاري عام29

پيشگفتار
اينجانب ……….  پروژه كارآموزي خود را در ، بانک پاسارگاد شعبه… گذرانده ام .این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در ، بانک پاسارگاد شعبه… به مدت240 ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است. ودر پايان از زحمات مسئولين ، بانک پاسارگاد شعبه… كمال تشكر رادارم .

مقدمه
يكي از اهداف اساسي و بسيار مهم سياستگذاران ايجاد ارتباط منطقي و هماهنگ صنعت و محيط كار با دانشگاه و دانشجو مي با شد كه هم در شكوفائي ورشد صنايع موثر بوده و هم دانشجويان را از يادگيري دروس تئوري محظ رهايي داده و علم  آنها را كاربردي تر كرده و باعث مي شود آن را  در عرصه عمل ، آزموده و به مشكلات و نا بسامانيهاي علمي و عملي محيط كار آشنا شده و سرمايه وقت خويش را در جهت رفع آنها مصرف نمايند ، كه براي جامعه در حال توسعه ما از ضروريات مي با شد . با اين مقدمه شايد اهميت و جايگاه درس دو واحدي كارآموزي براي ما روشنتر شده و با نگاهي ديگر به آن بپردازيم .

ميزان رضايت دانشجو از اين دوره
اين دوره بسيار مفيد و براي دانشجوحائز اهميت مي باشد وهدف آشنايي با محيط كارگاهي ، كسب تجربه ، ايجاد و درك روابط بين مفاهيم و اندوخته هاي تئوري با روشها و كاربردهاي عملي و اجرايي ، ايجاد ارتباط با محيط كار و تعيين ميزان كاربرد تئوري در عمل بوده است.

فصل اول
( آشنايي كلي با مكان كارآموزي)

 

دانلود کامل گزارش کارآموزی در بانک پاسارگاد

اکی بازدید : 198 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارورزی در شرکت مخابرات رشته کامپیوتر



گزارش کارآموزی در مخابرات

دانلود کارآموزی رشته کامپیوتر
گزارش کارورزی مهندسی کامپیوتر
پروژه کاراموزی در اداره مخابرات

فهرست مطالب

مقدمه 1

تقدیر و تشکر3

فصل اول؛تاریخچه

پيشينه مخابرات در هرمزگان 7

نشان تجاری 7

نام و نوع اداره  9

موضوع اداره 9

فصل دوم؛ آشنایی با مکان کارآموزی

قسمت های مختلف مخابرات 12

شرح وظایف واحد ها 13

نمودار سازمانی14

فصل سوم؛گزارش فعالیت ها و تجربیات

سالن سوئیچ 16

آشنایی با سخت افزار سوئیچ  17

انواع کارت های سوئیچ 18

سالن امتحان  22

آشنایی با چند واژه در مخابرات25

شبکه کابل 26

اتاق PCM  27

اتاق تغذیه 28

گاز کنترل  32

فیبر نوری  33

ارزیابی دوره کارآموزی 36

مقدمه:

کاروزی چیست؟

اصل کلمه کارورزی به واژه کارورز بر می گردد و به فردی گفته می شود که در حین تحصیل در آموزش عالی و یا بلافاصله بعد از پایان دوران تحصیل وتنها با هدف کسب تجربه ومهارت کاری و عملی درموسسه ای مشغول بکار می شود.دوره کارورزی امکان وفرصتی برای آشنایی دانشجویان با محیط کار محسوب می شود که نه تنها باعث افزایش قابلیت های آنان برای اشتغال در آینده می شود بلکه به کارورزان قدرت انتخاب بیشتری در انجام وظایف ارایه شده می دهد تا بتوانند بهتر به علاقمندی ها وگرایشهای خود در زمینه های مختلف پی برده ونقاط ضعف و قوت کار خود را ارزیابی کنند.

محل کارورزی یا کارآموزی برای کارورز یا داوطلب ،محلی است که مدیریت آن از دانش فنی و به روز برخوردار بوده وبه مهارت یا مهارت های لازم مسلط باشد. در این مکان امکانات آموزشی (تئوریک)و عملی در حد نصاب آموزشی بالاتر است تا مانعی برای یادگیری ایجاد نگردد.

کارورزی ابزاری برای تبدیل تئوری به عمل و همچنین تلاشی برای ایجاد پیوند هایی بین محیط عملی ومراکز آموزشی است.کارورزی ممکن است به کارورزمهارتهایی را بیاموزد که ممکن است دارایی آنها نباشد. این روش به کارورزان فرصت می دهد تا میزان علاقه خود را قبل از آنکه برای چند سال متعهد به انجام آن شوند،بسنجند و یا اینکه بدانند برای وارد شدن به یک زمینه شغلی به چه مهارتها با ملزومات آموزشی نیاز دارند.

کارورزی یا کارآموزی یکی از ابزارهای مهم تربیت نیروی انسانی در حوزه تحصیلات عالی است. دانشگاه علاوه بر آموزش باید در پژوهش و خدمت رسانی به صنایع نقش مهمی را ایفا کند. متأسفانه وضعیت دانشگاهه درایران به گونه ای است که بیشتر به انتقال دانش های تئوری می پردازد،بدون اینکه زمینه جذب دانش انتقال یافته فراهم شده باشد. کارورزی می توانند ابزار بسیار مهمی در راستای ایجاد چنین زمینه ای باشد اما به دلایل مختلفی به تدریج در فرهنگ دانشگاههای ایران رو به اضمحلال است.

من دانشجوی رشتهICTدوره کارآموزی را یک فرصت استثنایی برای آشنایی با محیط کار و ارزیابی نقاط قوت و ضعف خود برای ورود به عرصه کار در آینده دانستم. محل کارورزی در اداره مخابرات شهرستان میناب به مدت 96ساعت و3واحد درسی است گذراندم.

دلایل انتخاب محل کارورزی خود در شرکت مخابرات به دلیل توسعه روز افزون ارتباطات در سطح جهانی است و شرکت مخابرات به دلیل نقش مهم و استراتژیک که در این زمینه دارد یکی از دلایل من برای انتخاب محل کارورزی بوده است.

امروزه با توجه به نقش انکارناپذیرو حساس ارتباطات در توسعه ملی جوامع و الزاما برنامه ریزی ها وسرمایه گذاری های کلان وقابل ملاحظه دراین بخش وظیفه ی متولیان مخابرات کشور،جنبه حیاتی و ملی به خود گرفته است. اهمیت اطلاعات و ایجاد حرکت جهانی برای رسیدن به اطلاعات و گذر از شکاف دیجیتالی،کشورهای جهان سومی را برآن داشته تا تلاش خود را در سطح ملی برای همگانی شدن اطلاعات توسعه دهند.

حوزه ی IT ،حوزه ی بسیار گسترده ای است که مقوله های فنی و مهندسی مخابرات ،رایانه،شبکه های اطلاع رسانی ،اینترنت ،شهرها و پارکهای اینترنتی و تمامی شوون ارتباطی مخابراتی و اطلاعاتی را در برمی گیرد.

دانلود کامل گزارش کارورزی در شرکت مخابرات رشته کامپیوتر

اکی بازدید : 78 دوشنبه 29 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی حسابداری در مسکن و شهرسازی



گزارش کارآموزی حسابداری در مسکن و شهرسازی
دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در مسکن و شهرسازی

دانلود کارآموزی رشته حسابداری
گزارش کار در مسکن و شهرسازی
پروژه کارورزی در اداره مسکن و شهرسازی
کاراموزی در وزارت مسکن و شهرسازی

دانلود گزارش کارورزی درباره رشته حسابداری در اداره مسکن و راهسازی  

تاريخچه و مكان كارآموزي

به منظور ايجاد تمركز و هماهنگي در تهيه و اجراي طرح‌هاي شهرسازي ، ده‌سازي و طرح‌هاي آباداني ، وزارت مسكن وشهرسازي در تاريخ 22/12/1342 با نام وزارت آباداني و مسكن با تشكيلات لازم براي انجام وظايف اساسي زير تاسيس گرديده است:

الف: تهيه و اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي ايجاد مسكن .

ب: تهيه و اجراي طرح‌هاي ساختماني وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتي.

ج: اشتراك مساعي با شهرداري‌ها به منظور تهيه و اجراي طرح‌هاي آباداني شهرها.

د: نظارت بر توسعه شهرها و اشتراك مساعي در تهيه نقشه شهر.

ﻫ: اشتراك مساعي با مراجع و سازمان‌هاي مربوطه در تهيه و اجراي برنامه‌هاي ده‌سازي( بخصوص از طريق اجراي برنامه‌هاي خودياري در روستا).

و: تنظيم موازين و مشخصات فني براي طرح‌هاي تهيه مسكن و امور شهرسازي و ده‌سازي و ساختمان‌هاي دولتي.

ز: تهيه و اجراي طرح‌هاي ساختماني كه براي آنها سازمان مجهز دولتي وجود ندارد.

لازم به ذكر است به موجب قانون عمران و نوسازي روستاها و انحلال وزارت توليدات كشاورزي و مواد مصرفي مصوب سال، 1350، اجراي طرح‌هاي بهسازي محيط، ساختن راه‌هاي روستايي، احداث ساختمان مسكوني و تأسيسات عمومي در روستاها از وظايف مسكن و شهرسازي منتزع و به وزارت تعاون و امور روستاها – كه بعدها وزارت كشاورزي ناميده شد-  محول گرديد؛ ضمناً مفاد بندهاي “هـ – و” مذكور به موجب قانون تشكيل وزارت جهاد سازندگي به اين وزارتخانه محول شد.

امورمالي سازمان مسكن و شهرسازي

بخش اول آن بخش حسابداري جاري وبخش دوم رابخش حسابداري طرح‌تشكيل مي‌دهد كه براساس وظايف هريك ازآن به دوبخش به اين دوقسمت تقسيم‌بندي شده است .

الف ـ بخش حسابداري جاري :

دراين بخش ازحسابداري آن قسمت ازكارها وهزينه‌ها حسابداري مي‌شوندكه منافع آني ندارند واين هزينه‌ها معمولاً به طورمتداول وهميشگي وجوددارند . مثل هزينه‌هاي حقوق ، اياب‌وذهاب . درهزينه‌هاي تشكيلاتي هم دربخش جاري حسابداري مي‌شوندكه اين بخش‌به دوقسمت زيرتقسيم مي‌شوندكه عبارتند از :

1 ـ بخش حسابداري قراردادها .

2 ـ بخش حسابداري امورات جاري .

1 ـ بخش حسابداري قراردادها :

دراين بخش حسابداري مربوط به قراردادهايي است كه سازمان مسكن و شهرسازي باطرف‌قرارداد خودقراردادمي‌بندد . كه به صورت زيرقرارداد مي‌بندد . اول هرسال درطي مناقصاتي كه سازمان مسكن و شهرسازي براي انجام بعضي ازكارهاي خودبرگزارمي‌كند . هرشخص ياشركتي كه دراين مناقصات كمترين قيمت راپيشنهادكند درمناقصه برنده مي‌شود.

2 ـ حسابداري امورات جاري :

هزينه‌ها دراداره كل به دوقسمت عمده تقسيم مي‌شوندكه به صورت زيراست :

الف ـ هزينه‌هاي تشكيلاتي ب-  هزينه‌هاي عمومي

سرفصل‌هاي هزينه‌هاي تشكيلاتي دراداره كل :

1 ـ حقوق ومزاياي كارمندان رسمي

2 ـ حقوق ومزاياي كارمندان غيررسمي

3 ـ دستمزد ومزاياي كارگران رسمي

4 ـ خدمات قراردادي

5 ـ تعميرونگهداري



دانلود کامل گزارش کارآموزی حسابداری در مسکن و شهرسازی

اکی بازدید : 85 دوشنبه 29 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی بانک رفاه رشته حسابداری



گزارش کارآموزی در بانک رفاه

دانلود گزارش کارآموزی در بانک رفاه

 
گزارش کار اموزی بانک رفاه رشته حسابداری

دانلود کاراموزی رشته حسابداری

دانلود کارآموزی در شرکت گرافیک

خرید گزارش کارآموزی در شرکت سایپا

در مورد حسابداری در بانک رفاه

پروژه کارورزی تولید محصولات دارویی بهداشتی

بانک رفاه رشته حسابداری

تاريخچة بانكداري در ايران

بانك شاهي ايران:

صرافان ايراني در مقام مقابله و رقابت با عمليات بانك جديد شرق برخاستند كه اولين بانك بود و مركزش در لندن و حوزة عملياتي آن مناطق جنوبي آسيا بود اين بانك در سال 1266 شمسي (1888 ميلادي) در محل بانك تجاري( بازرگاني سابق) شروع به فعاليت كرد و براي جلب رضايت مشتريان و شروع فعاليت به حسابهاي جاري 5/2% به حساب سپرده‌هاي ثابت به مدت 6 ماه 4% و يكسال 6% منفعت مي‌داد. بانك با اين اقدام خود 12% از نرخ بهره را كاهش داد و براي اولين بار اقدام به انتشار نوعي پول كاغذي به صورت حواله خزانه براي مبلغ 5قران به بالا و قابل پرداخت در وجه حامل نمود و در سال 1269 در مقابل دريافت 20000 ليرة‌ انگليسي كليه شعب و اثاثة بانك را به بانك شاهي واگذار نمود.

گزارش کارآموزی

بانک رفاه رشته حسابداری

فهرست

تاريخچة بانكداري در ايران

بانك شاهي ايران

تاريخچة بانك رفاه كارگران

معرفي بانك رفاه كارگران

بانك استقراضي ايران

چارت سازماني

موقعيت و آدرس بانك

تسهيلات ارزي و صادراتي بانك رفاه

مبلغ تسهيلات

مدت بازپرداخت تسهيلات

نرخ تسهيلات

وثايق

نحوه اعطاي تسهيلات

اعمال نظارت بانك

ارائه مدارك مربوطه به صادرات انجام شده

توضيحات

بازپرداخت

تسهيلات بعد از صدور كالا

مبلغ تسهيلات

مدت بازپرداخت تسهيلات

ادامه دارد…

دانلود کامل  گزارش کارآموزی بانک رفاه رشته حسابداری

اکی بازدید : 57 دوشنبه 29 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی مخابرات شهرستان شوش



گزارش کارآموزی مخابرات شهرستان شوش
دانلود گزارش کارآموزی مخابرات شهرستان شوش

پروزه حسابداری

تاریخچه مخابرات

واحد حسابداری مخابرات

مخابرات شوش

شركت مخابرات ايران از كارشناسان آگاه و متخصص در امر تلگراف ، تلفن ثابت و  سيار ، تلكس ، فاكس مايل ف ويديو تكس ، كامپيوتر ، ماهواره ، … بهره مي گيرد و به تأسيس و توسعه و نگهداري و بهره برداري شبكه هاي عظيم مخابراتي كشور براي انتقال و ارسال علائم ، نوشته ها ، تصاوير ، صدا ، و هر گونه اطلاعات ديگر مي پردازد

فصل اول
تاريخچه مخابرات
موقعيت جغرافيايي مخابرات شهرستان شوش
ارتباط سازماني با ديگر نهادها
نمودار سازماني و توضيح دواير و واحدها
فصل دوم :
ارتباط دايره حسابداري با ديگر واحدها
مهمترين فعاليتهاي واحد حسابداري
مهمترين فعاليت هاي كارآموز در واحد حسابداري
فصل سوم :
ضعف ها و نتايج موجود در واحد انجام كارآموزي
پيشنهادات
پيشنهادات و ضعف هايي كه مي توان در آينده بررسي نمود.
نتايج

شركت مخابرات ايران ، سازماني است دولتي ، كه قانون تأسيس آن در سال 1350 تصويب شد . اين شركت خدمات ارتباط و مخابراتي بخشهاي خصوصي و عمومي و عامه مردم را در داخل و خارج كشور و با كشورهاي ديگر تأمين مي كند و از اين راه در فعاليتهاي اجتماعي ،اقتصادي ، سياسي ، بهداشتي و آموزشي كشور بسيار موثر است .مردم ايران از دير زمان به مسئله خبر رساني توجه داشته اند، در گذشته هاي دور جارچي ها در شهرها و روستا ها مردم را از خبر ها و فرمانها آگاه مي كردند، در بين شهرها نيز با افزودن آتش و بر پا كردن دود اطلاعات خود را به فاصله هاي دور مي فرستاند .

قاصدان و چابك سواران هم نامه ها و پيامها را با سرعت اسب به مقصد مي رساندند.

با اختراع تلگراف 1222 ش/1844م ، پيام رساني پا به مرحله  جديدي گذاشت و دولت ايران نيز پس از 14 سال كه از مخابره نخستين پيام تلگرافي توسط مورس گذشته بود سيم كشي تلگراف را آغاز و ارتباط با سيم را شروع كرد بدنبال  تلگراف ، استفاده از تلفن با سيم، تلفن بي سيم و راديو و تلويزيون ، ماهواره به تدريج بيشتر و بيشتر شد و تا به آنجا رسيد كه امروز شركت مخابرات ايران ، از آخرين دستاوردهاي علمي و فني داخلي و خارجي بهره مي گيرد.و با سرمايه هايي عظيم ، دستگاههاي پيچيده الكتريكي و الكرونيكي مخابراتي را در زمين  و فضا  به كار مي گيرد تا ارتباط  بين مردم را سريعتر دقيقتر و اسانتر برقرار كند.

دانلود کامل گزارش کارآموزی مخابرات شهرستان شوش

اکی بازدید : 114 دوشنبه 29 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی دادگاه عمومی

دانلود کار آموزی در دادگاه عمومی

گزارش شماره 3
گزارش شماره 1
فصل اول
نام مرجع کارآموزی :دفتر کرج شعبه 13 دادگاه عمومی
نام سرپرست :آقای حسینی مدیر دفتر شعبه
مساله مطروحه مربوط به :دفتر دادگاه بدوی
نام و مساله مورد کارآموزی :ثبت دادخواست و تکمیل آن و صدور قرارداد دادخواست توسط مدیر دادگاه
شماره پرونده :83/48ع/13
طرح و نتایج حاصله از پرونده و اقدامات جاری :خواهان مریم دادخواستی به خواسته مطالبه مهریه به طرفیت خوانده رحمان به دادگاه تقدیم نموده و دادگاه د ر خصوص دعوی خواهان با توجه به دادخواست تقدیمی و مندرجات آن و اینکه خوانده عندالمطالبه ملزم به پرداخت مهریه بوده و دلیلی بر عدم پرداخت ارائه ننموده است مستنداً به مواد 198 قانون آئین دادرسی مدنی و مواد 1119 و 1120 و 1121 قانون مدنی خوانده را به پرداخت مهریه پروژه کارورزی دادگاه عمومی مقرر در عقدنامه محکوم نمود آقای رضا در  دادخواستی تقاضای اعسار از هزینه دادرسی و پرداخت نقدی محکوم به را نموده است دادگاه با توجه به دادخواست نامبرده و اظهارات وی مبنی بر اینکه از پرسنل سپاه می باشد و غیر از یک منزل مسکونی و یک ماشین دارایی دیگری ندارد و این اظهارات مورد تائید شهود وی قرار گرفته و خوانده دلیلی بر ملائت خواهان ارائه ننموده است مستنداً به مواد 502 و 505 و 506 قانون آئین دادرسی مدنی حکم به اعسار وی از هزینه دادرسی و پرداخت نقدی محکوم به تقسیط آن به اقساط ماهانه 60 هزارز تومان صادر نمود در ضمن آقای رضا در این پرونده دادخواست دیگری به خواسته ابطال اجراییه به طرفیت خانم مریم به دادگاه تقدیم نمود که به دلیل عدم شناسایی خواهان در محل و نامعلوم بودن محل اقامت وی بر دادگاه دفتر به موجب ماده 56 قانون آیین دادرسی مدنی قرار رد دادخواست وی را صادر نمود
شماره پرونده:  83/24ع/3
طرح و نتایج حاصله از پرونده و اقدامات جاری : خواهان احمد دادخواستی به خواسته صدور قرار تأمین خواسته به طرفیت خوانده اصغر به دادگاه تقدیم نموده است در تاریخ 22/1/83 اخطار رفع نقصی برای خواهان فرستاده شد که ظرف 5 روز پروژه کارآموزی رشته حقوق رونوشت مدارک استنادی خود را به تعداد  خواندگان بعلاوه یک نسخه به انضمام اضل مدارک به دفتر دادگاه تقدیم نماید و چون خواهان در مهلت مقرر قانونی مبادرت به تکمیل پرونده ننموده است طبق ماده 85 قانون آیین دادرسی مدنی دفتر قرار  رد دادخواست نامبرده را صادر نمود مقرر شد ظرف 10 روز پس از ابلاغ اعتراض در همین دادگاه می باشد
نتیجه گیری و تجربیات کارآموز :در مورد هر دادخواست پس از الصاق تمبر قانونی و پرداخت هزینه دادرسی و ثبت در واحد رایانه توسط معاونت قضایی به یکی از شعب حقوقی ارجاع می گردد مدیر دفتر دادگاه پس از وصول دادخواست تاریخ تسلیم را قید می کند تاریخ رسید دادخواست به دفتر تاریخ اقامه دعوی است سپس د ادخواست را از نظر پرداخت هزینه دادرسی و هزینه های لازم دیگر ورعایت موارد قانونی و منظمات آن بررسی نموده در صورت ناقص بودن دادخواست اگر نقص از نظر همان دادگاه است و در صورت ناقص بودن از جهات دیگر اخطار رفع نقصی برای خواهان می فرستد در صورتی که خواهان ظرف 10 روز از تاریخ ابلاغ رفع نقص ننماید مدیر دفتر قرار رد دادخواست صادر می نماید که این قرار هم ظرف 10 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در همان دادگاه است
مهر شعبه   امضای سرپرست گزارش شماره 2
نام مرجع کارآموزی :دفتر شعبه 13 دادگاه عمومی
نام و سرپرست :آقای حسینی مدیر دفتر شعبه
مساله مطروحه مربوط به : دفتر دادگاه بدوی
نام و مساله مورد کارآموزی :انواع اوراق قضایی
پس از تکمیل پرونده مدیر دفتر پرونده را به دادگاه می فرستد دادگاه در صورت کامل بودن پرونده آن را با دستور تعیین وقت به دفتر اعاده می نماید مدیر دفتر دو نوع وقت در مورد هر پرونده تعیین می نماید : 1- وقت رسیدگی معین و مقرر وقتی است که دادرس به دعوی رسیدگی نموده در صورت آماده بودن پرونده رای مقتضی صادر وگرنه وقت رسیدگی دیگری تعیین می گردد 2- وقت احتیاطی: در صورتی که پرونده آماده برای صدور رأی نباشد و استعلامی باید از ثبت  شود یا شهود باید شهادت دهند یا هزینه کارشناسی باید پرداخت با قرار اجرا شود وقت احتیاطی تعیین می شود و این وقت به طرفین ابلاغ نمی شود و منظور از وقت احتیاطی این است که تا انجام اقدامات مورد نظر دادگاه و فراهم آمدن مقدمات کار نظارت دفتر بر پرونده باقی بماند و پرونده از جریان رسیدگی خارج نشود 3- خارج از نوبت که به دستور قانون یا مقامات ذیصلاح بدون رعای نوبت دفتر اوقات تعیین می شود
مدیر دفتر اوراق قضایی را صادر و دریافت و برای ابلاغ ارسال و بر نحوه ابلاغ نظارت می نماید اوراق قضایی هر کدام جزئی از محتویات پرونده را تشکیل می دهند و عبارتند از :
1- دادخواست : فرم چاپی مخصوص و مهمترین برگ قضایی است که بوسیله آن خواهان به طرفیت خوانده اقامه دعوی یا خواسته ای را نزد مرجع قضایی صالح مطرح می نماید

خرید کاراموزی در دادگاه

2- اظهارنامه : اوراقی که هر کس قبل از تقدیم دادخواست می تواند حق خود را به وسیله آن از دیگری مطالبه نماید
3- اخطاریه : دعوتنامه ای است که بوسیله آن طرفیت دعوی گواهان و سایر اشخاصی که حضورشان در دادگاه لازم است دعوت می شوند و در آن نام و نام خانوادگی محل اقامت اخطار شونده وقت حضور تاریخ حضور علت حضور قید می شود
4- احضاریه : ورقه ای است رسمی که در آن قاضی به حضور کسی اعم از متعم مطلع به دادگاه امر می نماید
5- برگ جلب : ورقه ای است رسمی که بوسیله آن متهم جلب می شود
مهر شعبه   امضاء سرپرست

فهرست عنوان
فصل اول
1- ثبت دادخواست و تکمیل آن و صدور قرار رد دادخواست توسط مدیر دفتر  2
2- انواع اوراق قضایی  5
3- تهیه آمار و انواع دفاتر دادگاه  7
اصطلاحات  9
فصل دوم : شعبه حقوقی
4- دادخواست تمکین و اعسار از پرداخت هزینه دادرسی و دادخواست مطالبه معوقه از ناحیه وکیل خوانده11
5- مطالبه وجه چک  14
6- مطالبه نصف مهریه  17
7- مطالبه وجه چک  20
8- خلع ید 23
9- الزام به تنظیم سند خودرو 26
10- ابطال سند مالکیت معارض با درج  در آگهی روزنامه  28
11- ابطال دفترچه قرارداد صادره و الزام خوانده ردیف اول به حضور در دفترخانه  30
12- واخواهی از دادنامه شماره 1621- 28/11/83  34
13- صدرو حکم به فروش باغ 36
14- مطالبه مهریه  38
15- گواهی حصر وراثت 41
16- فسخ نکاح 43
17- الزام به تنظیم سند رسمی در خصوص اجاره یک باب مغازه عینک سازی  46
18- ابطال رأی کمیسیون  49
19- مطالبه اجور معوقه  51
20- ابطال سند مالکیت معارض با در در روزنامه  53
21- استرداد چک  55
22- تقاضای صدور حکم مفقود الاثر  57
23- فسخ معامله  58
24- دادخواست الزام خوانده به پرداخت هزینه دادرسی و خسارت تأخیر تأدیه و پلمپ
مغازه
25- دادخواست اجرت المثل  62
26- دادخواست اثبات وقوع بیع  64
27- دادخواست ابطال سند مالکیت معارض  66
28- دادخواست الزام خواندگان به تکمیل و تحویل مبیع وحضور در دفترخانه  68
29- الزام به پرداخت سهم الشرکه  70
30- اخذ شناسنامه  72
31- فرزند خواندگی  74
32- اخذ پایان کار و الزام به تنظیم سند رسمی  76
33- ابطال سند سجلی  78
34- الزام خواندگان به رفع رطوبت وجلوگیری ازفاضلاب ومسدودکردن چاه فاضلاب 80
35- طلاق غیابی به استناد قاعده عسر و حرج 82
36- تغییر نام فرزند  84
37- تعدیل اجازه بها  86
38- تنفیذ وصیت نامه  89
39- صدور حکم بر اساس گزارش اصلاحی  91
40- انتقال سند 93
فصل سوم
41- مطالبه وجه  95
42- حضانت فرزند  97
43- تخلیه  99
44- استرداد جهیزیه  101
45- اجرای قرار تأمین خواسته  104
46- دستور موقت 106
47- اجرای حکم هیأت حل اختلاف کارگری  109
48- الزام به ایفاء تعهد  111
49- اجرای و پرداخت مبلغ 5000000 ریال بابت اصل خواسته  113
50- اجرای مهریه  115
51- اجرای دادنامه 807 دادگاه عمومی حقوقی کرج شعبه دوم که محکوم به آن 15799290 ریال می باشد   117
52- مطالبه مهریه  119
53- مطالبه مهریه  121

اکی بازدید : 145 دوشنبه 29 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی وکالت

دانلود کارآموزی وکالت

گزارش کاراموزی در مورد وکالت

فصل اول
گزارشات حقوقي
الف) دفاتر حقوقي
ب) دادگاه‌ عمومي (حقوقي)
ج) اجراي احكام مدني

فصل دوم
گزارشات كيفري
الف) دادگاه‌هاي عمومي (جزايي)
ب) اجراي احكام كيفري
ج) دادگاه انقلاب
د) دادگاه اطفال
و) دادگاه تجديد نظر

فصل سوم
گزارشات خانواده
دادگاه خانواده

فصل چهارم
گزارشات امور حسبي
دايره سرپرستي

فصل اول
گزارشات حقوقي
الف) دفاتر حقوقي
ب) دادگاه‌ عمومي (حقوقي)
1.الزام به انتقال سند رسمي
2.قرار تأمين خواسته
3.درخواست طلاق غيابي
4.تخليه
5.صدور حكم توقف و ورشكستگي
6.الزام به انجام تعهد
7.ابطال سند
8.الزام به انتقال سند
9.اعسار از پرداخت ديه
10. ابطال شناسنامه و صدور شناسنامه جديد
11. مطالبه طلب
12. استرداد اثاثيه منزل
13. صدور حكم توليت
14. تخليه
15. خلع يد
16. فسخ مبايعه‌نامه
17. تخليه
18. صدور حكم اصلاحي بر اساس گزارش اصلاحي في‌مابين طرفين
ج) اجراي احكام مدني
19. مطالبه مهريه
20. مطالبه خسارات وارده
21. مطالبه طلب
22. ابطال معامله ـ جلب ثالث
23. تخليه ملك
24. تقاضاي تأمين خواسته
25. مطالبه سهم‌الارث
26. فروش و افراز ملك مشاع
27. قطع و قمع مستحدثات ـ دستور موقت ـ خلع يد
28. مطالبه ديه جراحات وارده
29. فسخ قرارداد
30. الزام به مسلوب المنفعه نمودن چاه غير مجاز و مطالبه خسارت
31. تعديل اجاره بهاء
32. فك رهن
33. فسخ معامله و استرداد خودرو
34. رسيدگي به اخراج و مزاياي قانوني (مطالبه كاركرد)
35. مزايده اموال منقول
36. فسخ نكاح و مطاله نفقه
37. مطالبه طلب
38. مطالبه نفقه
39. مطالبه اجرت‌المثل
40. الزام به تسليم بيع
41. تغيير مجراي لوله آب شرب و فاضلاب
42. مطالبه طلب (اعمال ماده 2 محكوميت‌هاي مالي و حبس محكوم عليه)
43. اعسار از پرداخت هزينه دادرسي تجديد نظرخواهي
44. حكم به افراز يك قطعه زمين مشاعي
خرید کارورزی رشته حقوق
فصل دوم
گزارشات كيفري
الف) دادگاه‌هاي عمومي (جزايي)
45. فروش مال غير
46. ترك انفاق
47. صدور چك بلامحل
48. تصرف عدواني
49. استفاده از سند مجعول

گزارش کارآموزی در دادگاه

50. فروش مال غير و كلاهبرداري
51. فحاشي و ورود به عنف
52. اعسار از پرداخت ديه
53. سرقت تعزيري
54. فروش مال غير
55. ترك انفاق
56. قرار منع تعقيب
57. صدور چك بلامحل
58. ايجاد مزاحمت
59. رابطه نامشروع
60. خيانت در امانت
61. تقاضاي الزام خوانده نسبت به تحويل لوازم و ابزارآلات قالب‌بندي
ب) اجراي احكام كيفري
62. قتل عمد
63. شهادت خلاف واقع
64. آدم‌ربائي توأم با اذيت و آزار
65. اختلاس اعمال ماده 277 قانون آيين دادرسي كيفري
66. اعمال ماده 696 قانون مجازات اسلامي
ج) دادگاه انقلاب
67. نگهداري غير مجاز اسلحه
68. حمل و استفاده از مواد مخدر
69. آزادي مشروط
70. قاچاق چوب
71. سلاح شكاري
72. كشف مواد مخدر در زندان
د) دادگاه اطفال
73. سرقت
74. ممانعت از تحصيل كودك
75. ولگردي
76. مخدوش نمودن شناسنامه
77. عدم ثبت واقعه ازدواج
78. زناي غير محصنه
79. خودداري از كمك به مصدوم صحنه تصادف
80. و) دادگاه تجديد نظر
81. كلاهبرداري
82. صدور چك وعده‌دار موضوع ماده 13
83. اثبات مالكيت
84. چك بلامحل موضوع ماده (3 و 7)
85. ايراد ضرب و شتم عمدي
86. جعل
87. عمل منافي عفت و فحاشي و ايراد ضرب و جرح عمدي

فصل سوم
گزارشات خوانواده
دادگاه خانواده
88. تقسيط محكومٌ به
89. طلاق (خلع)
90. مطالبه مهريه
91. الزام به ثبت واقعه ازدواج دائم
92. اهداء جنين
93. طلاق (به لحاظ حرج)
94. اثبات نسب
95. دستور موقت مبني بر عدم خروج از كشور
96. طلاق (رجعي)
97. نفقه
98. طلاق ـ خلع يد
99. تغيير نام كوچك
100.قرار تأمين خواسته
101.فرزند خواندگي
102.تمكين
103.گواهي عدم امكان سازش
104.الزام به استرداد وسايل شخصي
105.توقيف عمليات اجرايي
106.مطالبه نفقه آينده
107.طلاق توافقي (رجعي)
108.طلاق توافقي (خلع)
109.طلاق (مبارات)
110.درخواست اجاره ازدواج
111.قرار موقوفي تعقيب
112.استرداد جهيزيه
113.الزام به تهيه مسكن عليحده
114.تقاضاي ازدواج مجدد
115.فسخ نكاح
116.حضانت دائم
117.گواهي رشد
118.تعيين وضعيت ملاقات
119.بذل مدت ازدواج موقت
120.طلاق خلع

فصل چهارم
گزارشات امور حسبي
دايره سرپرستي
121.نصب امين
122.اعلام فوت
123.قيوميت
124.اعلام حجر
125.تقاضاي صدور گواهي انحصار وراثت
126.حفظ و نگهداري اموال بلاصاحب و بلا وارث
127.حفظ و نگهداري اموال غائب مفقودالاثر
128.اعلام مفقوديت
129.اعلام حجر

اکی بازدید : 95 دوشنبه 29 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی پتروشیمی شرح پرسس واحد وینیل استات

دانلود گزارش کارآموزی در پتروشیمی اراک

پتروشيمي اراك در يك نگاه
هدف
ايجاد يك مجتمع پتروشيمي جهت توليد مواد پايه اي و مياني با استفاده از خوراك اصلي نفتا و تبديل آنها به فراورده هاي نهايي پليميري و شيميايي.
سهامداران
شركت ملي صنايع پتروشيمي
شركت سرمايه گذاري بانك ملي ايران
شركت مديريت سرمايه گذاري بانك ملي ايران
سازمان تامين اجتماعي
سازمان بازنشستگي كشوري
شركت سرمايه گذاري كشوري
شركت سرمايه گذاري تدبير
ساير سهامداران
سرمايه نقدي 600 ميليارد ريال
توليدات
در ظرفيت كامل توليدات مجتمع بالغ بر 1138020 تن مواد پايه اي .مياني و نهايي مي باشد كه نياز بخش وسيعي از صنايع داخلي را تامين و مازاد فراورده ها به خارج از كشور صادر مي شوند .

تاريخچه و انگيزه احداث
مجتمع پتروشيمي اراك يكي از طرحهاي زيربنايي و مهم مي باشد كه درراستاي سياست هاي كلي توسعه صنايع پتروشيمي و با اهداف تامين نياز داخلي كشور و صادرات پروژه کار آموزی در پتروشیمی ايجاد و به بهره برداري رسيده است .
اين طرح درسال 1363 به تصويب رسيده است و پس از طي مراحل طراحي و نصب و ساختمان در سال 1372فاز اول مجتمع در مدار توليد قرار گرفت در ادامه كار به منظور بهبود مستمر و توليد بيشتر و متنوع تر واحدهاي ديگر مجتمع تكميل و واحد اتوكسيلات به عنوان آخرين واحد مجتمع در سال 1382 راه اندازي و در مدار توليد قرار گرفت . از سال 1379 همزمان با تكميل واحدها طرحهاي توسعه اي مجتمع نيز با هدف افزايش ظرفيت مجتمع آغاز گرديده است . از سال 1378 با تصويب هيات مديره  و پس از بررسي هاي دقيق و عملكرد مجتمع . شركت در بازار بورس پذيرفته شد و واگذاري سهام آن آغاز گرديد .

در مورد پتروشیمی اراک

اهميت توليدات مجتمع
از مشخصه هاي استثنايي مجتمع پتروشيمي اراك استفاده از دانش هاي فني . تكنولو‍ژي فرايندهاي پيشرفته مي باشد . توليدات مجتمع بسيار متنوع و عمدتا” گريدهاي مختلف را شامل مي شوند . از لحاظ انتخاب خطوط توليد كمتر مجتمعي را مي توان يافت كه مانند مجتمع پتروشيمي اراك تركيبي از توليدات پليمري و شيميايي ارزشمند و حتي شاخه خاصي از توليدات نظير سموم علف كشها را يك جا داشته باشد . مجتمع پتروشيمي اراك از لحاظ تنوع ارزش فراورده ها و نقش حساس آن در تامين نياز صنايع مهم كشور كم نظير مي باشد .
خوراك مجتمع
خوراك اصلي مجتمع نفتاي سبك و سنگين است كه از پالايشگاههاي اصفهان و اراك از طريق خط لوله تامين مي شود . خوراك ديگر مجتمع گاز طبيعي است شرح پرسس واحد وینیل استا كه از خط لوله سراسري مجاور مجتمع اخذ مي گردد . ضمنا”حدود 6000 تن آمونياك و حدود 350 ميليون متر مكعب در سال مصرف گاز طبيعي مجتمع مي باشد كه از خط سوم سراسري تامين مي گردد و حدود 153000 تن در سال اكسيژن براي مجتمع مورد نياز است كه در واحد جداسازي هوا در مجتمع توليد مي گردد . آمونياك نيز از مجتمع هاي داخل كشور تامين مي شود.
نيروي انساني
كل نيروي انساني شاغل در مجتمع بالغ بر 1769 نفر مي باشد كه حدود 1213 نفر فني و 556 نفر ستادي مي باشند . بر اساس سياست كلي دولت جمهوري اسلامي ايران بخشي از كارها به بخش خصوصي واگذار گرديد كه در اين راستا چندين شركت شامل 1000 نفر نيرو در بخش هاي خدماتي . تعميراتي و غيره در مجتمع فعاليت دارند .
مصارف توليدات مجتمع
مصارف توليدات مجتمع بسيار متنوع و داراي طيف گسترده است . در بخش توليدات شيميايي كليه فراورده ها شامل اكسيد اتيلن / اتيلن گليكول – اسيد استيك / وينيل استات – دو اتيل هگزانول و بوتانلها و اتانل آمين ها به اضافه سموم علف كشها كاملا” خرید کارآموزی رشته شیمی در كشور منحصر به فرد مي باشند و نياز  صنايع مهمي در كشور را تامين نموده و مازاد آنها به خارج صادر مي شود .در بخش پليمري نيز فرآورده هاي ارزشمند و استراتژيك انتخاب شده اند كه به عنوان نمونه مي توان گريدهاي مخصوص توليد سرنگ يك بار مصرف – كيسه سرم – بدنه باطري – گوني آراد – الياف و همچنين مواد اوليه ساخت بشكه هاي بزرگ به روش دوراني و نيز گريد مخصوص توليد لوله هاي آب . دانلود کاراموزی در مجتمع پتروشیمی فاضلاب . گاز و  لاستيك پي بي آر را نام برد.

فهرست مطالب
پتروشیمی اراک در یک نگاه  7
ساختار و نمودار سازمانی 12
واحدهای مجتمع13
معرفی نواحی مختلف پتروشیمی اراک14
کنترل اقلام ورودی  19
شرح مختصر فرآیند واحد و نیل استات 22
کنترل ورودیها  23
شرح پروسس 28
واکنش ( بخش 10) 28
بخش CO2زدائی ( بخش 20)  45
اساس پروسس  45
شستشو دادن با آب و پرچ کردن 46
جاذب CO247
غربال کننده CO2  48
صافی کربنات 2007-F-3149
تزریق مواد ضد کف49
مخزن آماده سازی و پساب کربنات50
تانک ذخیره کربنات 2002-TK-3150
تقطیر ( بخش 30) 50
ستون آزئوترییک002-T-31 50
ستون جریان جانبی 3002-T-31  55
ستون اتیل استات 3002-T-31  56
ستون آبگیری 3004-T-31  57
ستون عریان کننده آب 3005-T-31  59
ستون مواد سبک 3006-T-31 60
ستون ونیل استات 3007-T-31 61
غلظت دی استانها ، پلیمرها و ترکیباتی با نقطه جوش بالا 62
سیستم ممانعت کننده64
سیستم تخلیه  65
انبار ذخیره میانی ( بخش 40)65
انبار نهائی محصول و بارگیری ( بخش 50)66
سیستم مشعل گاز (بخش 60) 67
بخار و سیستم کندانس ( بخش 70) 67
واحد Utilities( بخش 80)  68
9 پیوست 1 (دستور العمل های عمومی برای جلوگیری از حوادث )69
10 پیوست 2 (مواد شیمیایی خطرناک واحد )
11 پیوست 3 ( علائم اختصاری مواد در واحد A)  107

اکی بازدید : 90 یکشنبه 28 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی تهیه واکسن در موسسه راضی



گزارش کارآموزی تهیه واکسن در موسسه راضی

دانلود کاراموزی در موسسه تهیه واکسن

پروژه کارآموزی در کارگاه تولید واکسن

گزارش کارورزی در داروسازی

کارآموزی در موسسه رازی

گزارش کارآموزی رشته پزشکی

تاریخچه موسسه رازی

فهرست مطالب
فصل اول
تاریخچه موسسه رازی 2
تحقیق و تولید : تشخیص 3
تعلیم و توسعه 4
جایگاه بین المللی 5
معرفی فرآوردهای مصرفی پزشکی 6
معرفی واکسن های مصرف دامپزشکی 7
معرفی داروی ضد انگلی دام 8
معرفی پادگانها و سایر فرآورده های بیولوژیک 8
معرفی توبر کولین  9
قسمت فیزیکوشیمی 9
فصل دوم
تایید مواد اولیه
تعیین آمینو نیتروژن آزاد
تست تعیین تیپ شیشه
اندازه گیری مقاومت هیدروکسی پودر شیشه
آشنایی و کنترل درپوش های لاستیکی مخصوص
تهیه محلول استاندارد آمونیوم ppm5/2
تهیه محلول استاندارد آمونیوم ppm1
تهیه محلول استاندارد پتاسیم تتراید و مرکورات قلیایی
تهیه محلول Aبرای تست های کنترل درپوش
اندازه گیری میزان آلومینیوم موجود در درپوش
اندازه گیری شفافیت و رنگ محلول
فصل سوم
تعیین مقدار پروتئین
تهیه محلول مینرالیزاتور جهت تعیین ازت پروتئین
تهیه سود 1 نرمال جهت تعیین ازت پروتئین
تهیه اسید بوریک 2% جهت تعیین ازت پروتئین
تهیه معرف جهت تعیین ازت پروتئین
تهیه اسید سولفوریک جهت تعیین ازت پروتئین
تهیه ازت پروتئین جهت نمونه های توبرکولین گاوی
محاسبه نمونه های توبر کولین
تهیه TCA100%
فصل چهارم
تهیه واکسن 12
یاورهای ایمنی 14
تاریخچه 14
تعریف یاور و کاربرد یاور 15
عملکرد یاورها 16
خصوصیات یک یاور مناسب 20
انواع یاورها 21
تقسیم بندی یاورها 21
تست فرمالین 28
روش کار 28
تست آلومینیوم 29
تهیه محلولهای استاندارد آلومینیوم 29
اندازه گیری آلومینیوم موجود در نمونه های واکسن 31
تست تیرمرسال 33
تهیه محلول دی تیزون 34
تهیه محلول تست آمونیاک 35
روش اندازه گیری مرتیولات 35
فصل پنجم
تهیه سرم 37
تست اندازه گیری فنل 40
تهیه محلول آمینو فنازن 40
تحلیه محلول پتاسیم هگزاسیانوفلات 40
تهیه بافر بورات 41
اندازه گیری فنل در سرم دیفتری 41
آلبومین  42
تهیه سرم فیزیولوژی 55
آماده سازی نمونه های توکسوئید 55
آماده سازی نمونه های آنتی ژن 56
آماده سازی نمونه های سرم یا پلاسما 57
فصل ششم
دستگاه uv-vis-spectroscopy
دستگاه رطوبت سنج
مقدمه لئوفیلیزاسیون
تاریخچه لئوفیلیزاسیون
بررسی اجمالی یک چرخه لئوفیلیزاسیون
کنترل کیفیت لئوفیلیزاسیون
انبار و ذخیره محصول
دستگاه pHمتر
ترازوی دیجیتالی

فصل اول
تاریخچه مؤسسه رازی
آشنایی با قسمت فیزیکوشیمی
تاریخچه
مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی با بیش از 75 سال سابقه فعالیت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز علمی و تحقیقاتی کشور شناخته می شود
این مؤسسه فعالیت خود را در سال 1304 تحت وزارت فلاحت و فوائد عامع (وزارت کشاورزی وقت) با تحقیقات پیرامون راههای مبارزه با بیماری خانمانسوز طاعون گاوی که با تلف صدها هزار رأس گاو حیات دامی کشور را مورد تهدید قرار داده بود آغاز مرد و پس از مدت کوتاه با تولید و عرضه واکسن مؤثر علیه بیماری مبور دوره نوینی از مبارزه علیه بیماریها را در کشور پایه گذاری نمود
به فاصله کوتاهعی پس از این موفقیت کاربر روی تولید واکسنهای مؤثر علیه بیماریهای مهلک دامی از قبیل سیاه زخم نیز آغاز شد و از سال 1320 تحقیق و تولید انواع واکسنها و سرمهای ممصرف پزشکی در دستور کار مؤسسه تحقیقات رازی قرار گرفت
مسئله ای که حائز اهمیت می باشد این است که دوران شکوفائی و رشد و توسعه مؤسسه تحقیقات رازی مربوط به دوران پس از واگذاری مدیریت مؤسسه به متخصصان داخلی در سال 1329 می باشد و خوشبختانه بخش عمده ای از واکسنها و دیگر فرآورده های بیولژیک در این سالها مورد تحقیق و تولید قرار گرفته اند
در سالهای پس از انقلاب اسلامی روند فعالیت ها در مؤسسه تحقیقات رازی از لحاظ کمی و کیفی گسترش چشمگیری پیدا کرد بطوریکه تحقیق و تولید زایدی از واکسنهای دامی و انسانی از جمله واکسنهای اوریون، سرخجه و سه گانه (سرخک، سرخجه، اویون) در این سالها انجام گرفت
تحقیق
در سالهای اخیر فعالیتهای گسترده ای برای تحقیق و تولید انواع مختلفی از واکسنهای نصرف انسانی، دام و طیور تداوم پیدا کرده و به یمن تلاشهای تعداد زیاد از متخصصان و دانشمندان کشورمان قابلیت های علمی و تحقیقاتی مؤسسه از شهرت جهانی برخوردار شده است
تولید
با توجه به برنامه ریزی گسترده جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با بیماری های انسان، دام و طیور مؤسسه رازی تولید انواع واکسنها و آنتی ژنها را در دستور کار خود قرار داده است واکسنهای جدید علیه بیماری لپتوسپیروز و اوریون و برخی آنتی ژنها از قبیل لکتین، گامبور، نیوکاسل روغنی طیور و واکسن آنفلونزای روغنی طیور تولید شده است
تشخیص
در حال حاضر معاونت تشخیص مؤسسه با در اختیار داشتن آزامایشگاههای مجهز در زمینه تشخیص بیماریها میکروبی و ویروسی تشخیص پاتولژی و انگل شناسی و همچنین تشخیص بیماریهای آزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم خدمات بیشماری را به سازمان دامپزشکی و مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها ارائه می دهد
تعلیم
مؤسسه رازی با بهره گیری از تعداد قابل توجهی اعضای هیئت علمی و یک سلسله امکانات فنی و تجهیزاتی گسترده و کمیاب بسیار خوبی برای برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمات و دوره های مقطع دار برخوردار است همچنین تعدادی دانشجوی دوره های فوق لیسانس در رشتهخ های ویروس شناسی و باکتری شناسی در مؤسسه مشغول به تحصیل هستند
توسعه
در حال حاضر مؤسسه رازی بر روی تولید واکسن برخی بیماری های انسانی از جمله واکسن هموفیلوس واکسن آنفولونزا، واکسن آسلولار، سیاه سرفه مصرف انسانی و واکسن نوترکیبی تب برفکی دام و تولید انواع آنتی ژن ها و کیت های تشخیصی آزمایشگاهی گامهای بلندی در جهت بهره گیری از بیوتکنولوژی که بعنوان یکی از پنج علم برتر جهان محسوب می شود، برداشته است
جایگاه بین المللی
مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی سالیانه بیش از سه میلیارد (دز) انواع فرآورده های بیولوژیک از جمله واکسن و سرمهای مختلف مصرف پزشکی، دامپزشکی و آنتی ژن های تشخیص آزمایشگاهی به عنوان یکی از بزرگترین مؤسسات نوع خود در جهان و بی نظیر در سطح خاورمیانه شناخته می شود
ن مؤسسه دارای ارتباطات گسترده با مجامع شناخته شده بین المملی از جمله سازمانهای بهداشت و خواربار جهانی می باشد و از سوی دفتر مبارزه با بیماریهای واگیر دامی (مستقر در پاریس) به عنوان آزمایشگاه مرجع بین المللی برای تشخیص برخی از بیماریها از جمله آبله بزی، آبله گوسفندی و طاعون گاوی معرفی شده است این مسئله نشان بارزی از اهمیت جایگاه مؤسسه تحقیقات رازی در عرصه بین المللی می باشد در حال حاضر کتابخانه و مراکز اسناد علمی و تحقیقاتی مؤسسه رازی به عنوان یک کتابخانه مرجع تخصصی در زمینه بیماریهای انسان، دام و طیور که دارای حدود هجده هزار جلد کتاب ارزشمند و ده ها هزار مجله و ژورنال خارجی است، که از اکثر مراکز علمی و تحقیقاتی معتبر جهان جمع آوری می گردد با فراهم آوری و سازماندهی منابع و بکارگیری سایت اینترنت و بانکهای اطلاعاتی جهان و تبادل اطلاعات با مراکز علمی و معنبر بین المللی الز جمله WHO , OIE, FAO, UNICEF, UNESCOنسبت به فراهم آوری آخرین منابع اطلاعاتی روز و تکنولوژی های پیشرفته نقش بسزایی در تأمین اطلاعات علمی و ارتباطات محققین و پژوهشگران مؤسسه رازی و سایر مراکز علمی و تحقیقاتی کشور را ایفا می نماید.

تاریخچه موسسه رازی

خرید کارورزی در داروسازی

کارآموزی در موسسه رازی

پروژه کارآموزی در کارگاه تولید واکسن

گزارش کارآموزی رشته پزشکی

دانلود کامل گزارش کارآموزی تهیه واکسن در موسسه راضی

اکی بازدید : 63 یکشنبه 28 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی داروسازی ثامن کارگاه الکترونیک



گزارش کارآموزی داروسازی ثامن کارگاه الکترونیک

دانلود کاراموزی در شرکت داروسازی

گزارش کارورزی در کارگاه داروسازی

پروژه کارآموزی در داروسازی ثامن

خرید کارآموزی در شرکت داروسازی

فهرست
مقدمه 2
فصل اول معرفي واحدهاي توليد
فرآورده هاي تزريقي تغذيه اي و الكتروليت 4
واحد آبسازي    4
واحد ساخت محلول  4
واحد پْركني ( Filling ) 4
واحد سترون سازي ( Strilization ) 5
واحد بسته بندي  5
فصل دوم تكنولوژي ماشين هاي مديتال (Clear – Flex )
1 – معرفي تكنولوژي Clear – Flex
1 – 1 –  اطلاعات عمومي   7
1- 2 –  المانهاي مربوط بهG.M.P   و هماهنگي آن با تكنولوژي Clear – Flex 7
2 – قسمت هاي مختلف ماشين
2 -1-   شماتيك اپراتوري  8
2-2-قسمت بوبين فيلم   9
2-3-   شستشوي فيلم  10
2-4-   خشك كن فيلم 11
2-5-   تا كردن فيلم   11
2-6-   قسمت ولو  12
2 -7-  جوش ولو التراسونيك  12
2-8-   سيستم پْركن 15
2-9-   سيستم كشش فيلم و جوش  16
2-10- قسمت جوش و دوخت افقي  16
2-11- سيستم جهت تحت كشش قرار دادن فيلم  16
2-12- متعلقات جانبي   17
2-13- راهنماي حفاظت ايمني  اپراتورها  17
فصل سوم تكنولوژي ماشين هاي پْركن بطري  (SYFPAC)
سيكل اتوماتيك دستگاه   19
تشريح اساس عملكرد دستگاه Syfpac    19

مقدمه
شركت داروسازي ثامن با هدف رسيدن به خودكفايي از طريق توليد كيفي وكمي محلول هاي تزريقي و شستشو در حجم هاي كم ، متوسط و زياد در سال 1363 تأسيس و در سال 1371 در شهرستان مشهد به بهره برداري رسيد . شركت داروسازي ثامن با سرمايه گذاري مشترك سازمان صنايع ملي ايران و آستان قدس رضوي ، در زميني به مساحت 10 هكتار و با زيربناي بيش از 29000 متر مربع بنا شده است .
عمده سهامداران كنوني شركت داروسازي ثامن عبارتند از
1)  آستان قدس رضوي
2)  شركت سرمايه گذاري دارويي تأمين
3)  صندوق بازنشستگي كشوري
تأسيسات منحصربفرد داروسازي ثامن كه ضرورت صنعت داروسازي برخوردار از هواي اسپتيك و ديگر مشخصات استاندارد بين المللي داروسازي مي باشد در بين واحد هاي صنعتي خراسان براي اولين بار طراحي و مورد استفاده قرار گرفته است . مجموعه كارخانه شامل ساختمان هاي متعددي است كه از جمله ساختمان هاي مربوط به خطوط توليد ، آبسازي ، آب مقطرگيري ، ساخت محلول ، پْركني ، استريليزاسيون ، بسته بندي ، انبار هاي مواد اوليه ، محصول و قرنطينه ، آزمايشگاه هاي شيميايي ، فارماكولوژي و ميكروبيولوژي ، آزمايشگاه تحقيقات  (R&D)، واحد توليد پپتيدهاي نوتركيب ، نيروگاه و … را مي توان نام برد .
اين شركت به منظور ورود به بازارهاي بين المللي دارو به استاندارد ( G.M.P )اكتفا ننموده و استاندارد جهاني ISO  9001 / 2000را در مديريت كيفيت از شركت لويدز رجيستر انگلستان دريافت نموده است .
شركت داروسازي ثامن در ابتداي بهره برداري عليرغم وابستگي مطلق به مواد اوليه خارجي توانست با تلاش و كوشش پيگير در جهت قطع اين وابستگي قدم برداشت بطوري كه در حال حاضر وابستگي به خارج به كمتر از 20 درصد كاهش يافته است .

فصل اول
معرفي واحدهاي توليد

فراورده هاي تزريقي تغذيه اي و الكتروليت
از حياتي ترين فراورده هاي پزشكي محلول هاي تزريقي تغذيه اي و الكتروليت مي باشند . قبل از آغاز به كار داروسازي ثامن كمبود شديد اين گروه فراورده ها به ويژه در فصل تابستان و شيوع مسموميت هاي غذايي و بيماريهاي عفوني تنها از طريق واردات به موقع و كافي آن ميسر بود . خوشبختانه توليد در عرضه محصولات ثامن به بازار مصرف با توان بالا ، ضمن رفع كامل نياز كشور به فرآورده هاي فوق ، امكان عرضه آن به بازارهااي بين المللي را تيز فراهم نموده . به اين ترتيب توليد اين فرآورده ها به عنوان سهمي در كننار ديگر صادرات غير نفتي كشور ، گام بزرگ ديگري در جهت استقلال و خود كفايي جمهوري اسلامي ايران و در راستاي برنامه توسعه بلند مدت كشور محسوب مي گردد .
واحد آبسازي
مهمترين عنصر در تكنولوژي ساخت فرآورده هاي تزيقي آب خالص است . آب پس از استهصال از چاه و ذخيره سازي در معرض تصويه هاي مكرر قرار گرفته و پس از جذب كلر احتمالي باقيمانده از مقابل اشعه ماوراء بنفش عبور كرده و املاح آن توسط رزينها گرفته مي شود تا خلوص نسبي حاصل گردد . در اين مرحله پس از انجام عمل تقطير به منظور جلوگيري از رشد ميكروبها در تانك هاي نهايي ذخيره و در حدود 95 درجه سانتيگراد و در گردش مناسب نگهداري و براي توليد محلول هاي تزيقي آماده مي شود .
واحد ساخت محلول
سالن ساخت محلول به نحوي طراحي شده است تا مانع از ورود هر گونه آلودگي به داخل فرآيند توليد گردد . فرآيند ساخت محلول تا رسيدن به غلظت مطلوب در سيستم كاملاً بسته و با برنامه ريزي رايانه ( ميكروپروسسور ) انجام مي پذيرد . در اين مرحله فيلتراسيون اوليه ، ثانويه و نهايي انجام گرديده و كليه ذرات معلّق به همراه اجسام ميكروبي احتمالي گرفته مي شود و به اين ترتيب محلول براي مرحله نهايي آماده مي گردد .
واحد پْركني( Filling ):
انتخاب ماشين آلات و تجهيزات خطوط توليد ، خدمات رايانه اي و ديگر سيستم هاي فني كارخانه بر اساس پيشرفته ترين تكنولوژي موجود در جهان و رعايت اصول شرايط توليد مطلوب (G.M.P) توسط تيم فني پروژه انجام شده است .
روش توليد بطري بر پايه تكنيك پيشرفته همزمان توليد بطري ، پْركني و درب بندي ( BLOW–FILL– SEAL )مي باشد كه نهايتاً ظرف بسته شده مجموعاً در مدت زمان كمتر از 27 ثانيه و در يك دستگاه انجام مي گردد .
دستگاه هاي تمام اتوماتيك توليد آمپول آب مقطر نيز بر پايه تكنيك پيشرفته همزمان توليد بطري ، پْركني و درب بندي ( BLOW–FILL– SEAL )و با ظرفيت توليد حدود 8000 آمپول در ساعت در اين شركت در حال بهره برداري است .
ت تضمين كيفيت بطري هاي توليدي از لحاظ اطمينان از نداشتن هرگونه سوراخ ريز احتمالي ، از دستگاه هاينشت يابي كه مطابق با آخرين تكنولوژي روز دنيا مي باشد استفاده مي شود . محصولات كيسه اي با قابليت توليد محصولات از حجم 50 تا 5000 ميلي ليتر نيز در اين شركت بكار گرفته شده است .

گزارش کارورزی در کارگاه داروسازی

پروژه کارآموزی در داروسازی ثامن

دانلود کامل گزارش کارآموزی داروسازی ثامن کارگاه الکترونیک

اکی بازدید : 286 یکشنبه 28 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی در شرکت داروسازی الحاوی



گزارش کارآموزی مراحل تولید دارو و ارزیابی کار و زمان در شرکت داروسازی الحاوی

دانلود کارآموزی در شرکت داروسازی الحاوی

پروژه کارورزی در کارگاه داروسازی

گزارش کاراموزی مراحل تولید دارو

نگهدای داروها

بسته بندی و فروش و خروج دارو

چگونگی تولید دارو

سلسله مراتب تولید دارو

دانلود پروژه مراحل تولید دارو

فرآیند تولید دارو

خرید گزارش کارآموزی مراحل تولید دارو

دانلود گزارش کارآموزی مراحل تولید دارو

فهرست
1-مقدمه 2
2  تاريخچه شركت 4
فصل اول : انبارداري
1  انبار و انواع آن 7
انبار از نظر مواد و محصولات 8
انبار از نظر چگونگي نقش و ماهيت عمل 8
انبار از نظر فيزيكي 9
2  نقش انبار 9
3  اهميت انبارداري 10
انباردار 12
4  انبار مواد اوليه شركت 13
انبارهاي مواد اوليه  14
تأمين كنندگان مواد اوليه 14
كاركنان انبار مواد اوليه 14
محل سازماني انبار مواد اوليه 15
اهم وظايف انباردار 15
رعايت اصول ايمني در انبار مواد اوليه 16
وسايل كار در انبار مواد اوليه 17
نظام خروج مواد اوليه از انبار مواد اوليه 17
روشهاي انبار كردن 17
كارهاي اداري انبار مواد اوليه 18
گردش مواد در انبار مواد اوليه 19
5  انبار محصولات 19
وظايف انباردار 19
گردش محصولات در انبار محصولات 20
6  انبار گرداني 21
فصل دوم: توليد
1  توليد و عمليات 26
2  ماشين آلات شركت 27
3  استقرار ماشين آلات شركت 28
ويژگيهاي استقرار ماشين آلات شركت 28
معايب استقرار ماشين آلات شركت 29
4  محصولات شركت 30
5  نحوه توليد دارو 31
مراحل توليد شربت و قطره 31
مراحل توليد قرص 32
مراحل توليد كپسول 33
6  ساخت دارو 34
روش ساخت شربت اكسپكتورانت 34
روش ساخت قطره ويتامين A+D 35
روش ساخت قرص الومينيوم MG 36
روش ساخت كپسول ترامادول 50 ميلي گرمي 37
فصل سوم : ارزيابي كار
1  بهره وري 39
تاريخچه و مفهوم بهره وري 39
آناليز بهره وري 41
اندازه گيري بهره وري 43
معيارهاي بهره وري 43
عوامل مؤثر بر بهره وري 45
بهره وري در صنعت 46
زمينه بهره وري 47
برداشت كارگران از بهره وري 49
عوامل مؤثر بر بهره وري 50
راههاي افزايش بهره وري 52
2  ارزيابي كار 54
ارزيابي كار وسيله مستقيم افزايش بهره وري 54
چرا ارزيابي كار سودمند است؟ 56
فنون ارزيابي كار و ارتباط آنها با يكديگر 60
شيوه اصلي ارزيابي كار  62
3  ارزيابي روش (تعريف و هدفها) 64
شيوه اصلي ارزيابي روش 65
ثبت بررسي، ايجاد (ثبت واقعيات) 67
نمودار خلاصه فرآيند 68
نمودارهاي گردشي فرآيند 70
مثالي براي نمودار گردشي فرآيند 74
بررسي انتقادي: فن پرسش و پاسخ 75
پرسشهاي اوليه 76
پرسشهاي ثانويه 78
ايجاد روش اصلاح شده 80
مثالي براي روش اصلاح شده 82
4  ملاحظات كلي در مورد كارسنجي 85
مقصود از كارسنجي 86
موارد استفاده كارسنجي 92
شيوه اصلي كارسنجي 93
فنون كارسنجي 95
منابع و مأخذ 96

مقدمه
در اين پروژه ما در صدد آشنايي با چگونگي توليد دارو از زمان ورود مواد اوليه تا زمان توليد، بسته بندي و فروش و خروج داروي توليد شده از شركت بوديم براي اين منظور كار خود را از انبار مواد اوليه كه محل ورود مواد به شركت بود، شروع كرديم و چگونگي تحويل مواد اوليه، قرنطينه، آزمايش روي مواد، نگهداري، توزين و تحويل به بخش توليد را مورد مشاهده و ثبت قرار داديم
واحد توليد دومين مكاني بود كه اصلي ترين قسمت كار يعني توليد دارو در آنجا صورت مي گرفت اين واحد خود به سه بخش توليد مايعات، جامدات و آنتي بيوتيك تقسيم مي‌شد كه شرح توليد هر كدام در بخش توليد ذكر خواهد شد
و در نهايت انبار محصولات وجود داشت كه محل نگهداري داروهاي توليد شده و تحويل آن به شركتهاي پخش مواد دارويي جهت توزيع در سطح كشور مي باشد
هدف از انتخاب اين پروژه علاقه به آشنايي با چگونگي توليد دارو بود زيرا اين بخش توليدي كمتر مورد توجه متخصصان صنعت بوده است و بنده در طول تحصيل هيچگاه نديده ام كه از داروسازي به عنوان يك صنعت اسمي برده شود يا مثالي ذكر گردد و بيشتر دانشجويان رشته هاي شيمي، داروسازي، آزمايشگاهي، ميكروبيولوژي و رشته هاي مرتبط با آنها به كارآموزي و تحقيق در اين صنعت مي پردازند در حالي كه يكي از صنايع بسيار مهم و حياتي كشور مي باشد كه يكي از ابزارهاي حفظ بهداشت و سلامتي جامعه به شمار مي آيد
ضمن كار و مطالعه در مورد چگونگي توليد دارو با توجه به اهميت ارزيابي كار و زمان در موسسات توليدي و به پيشنهاد شركت، روش سنجي و زمان سنجي در اين شركت را نيز مورد بررسي قرار دادم كه مباحث مربوط و فعاليتهاي انجام شده در بخش ارزيابي كار و زمان ذكر مي شود
اميد است كه با آشنايي بيشتر دانشجويان صنعتي اين بخش توليدي و همت صاحبان اين صنايع به ايجاد ارتباط با موسسات تحقيق صنايع، شاهد رشد هر چه بيشتر اين صنعت مهم و حياتي در كشورمان باشيم و با افزايش توان كمي و كيفي توليد دارو اين صنعت را به خودكفايي رسانده و از واردات آن كه در شرايط بحراني مشكلات عمده اي را براي ما به بار مي آورد، بي نياز باشيم

تاريخچه شركت
اين واحد توليدي در سال 1347 و به نام «پارك ديويس» آغاز به كار كرد تا پيش از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي اين شركت حجم توليد محدودي داشت و شركت آمريكايي «وارنر لامبرت» 80 درصد سهام آن را در اختيار داشت
انقلاب عظيم اسلامي كشور ما، كه قويترين عامل شكوفايي صنايع دارويي در ايران بود، منجر به ملي شدن بسياري از صنايع مهم گرديد، و سازمان صنايع ملي ايران اين شركت را مانند بسياري از شركتهاي دارويي ديگر، ملي اعلام كرد و مديران دولتي را براي اداره آن منصوب نمود
شركت نام «الحاوي» را براي خود برگزيد كه برگرفته از نام دائرة المعارف بزرگ پزشكي حكيم عاليقدر ايراني «زكرياي رازي» بود و فعاليت خود را در سطح وسيعي آغاز نمود
داروسازان، شيميدانان و مديران علاقمند و خبره، بهبود كيفيت و افزايش توليد را سرلوحه كار خود قرار دادند و به اين ترتيب خطوط جديد توليد قرص، كپسول و شربت نصب و راه اندازي شد
آزمايشگاه هاي كنترل كيفيت با نظارت دقيق بر تمامي مراحل توليد، كيفيت را تا حد قابل قبولي بهبود بخشيدند، و شركتي كه توليد سالانه آن از پنج ميليون قطعه تجاوز نمي كرد، در حال حاضر توليد خود را به دهها ميليون قطعه افزايش داده است اين شركت در كنار فعاليتهاي داروسازي اقدام به طراحي و تاسيس كارخانه شيميداروئي «امين» در اصفهان نموده است.

پروژه کارورزی در کارگاه داروسازی

گزارش کاراموزی مراحل تولید دارو

نگهدای داروها

بسته بندی و فروش و خروج دارو

چگونگی تولید دارو

سلسله مراتب تولید دارو

دانلود پروژه مراحل تولید دارو

فرآیند تولید دارو

خرید گزارش کارآموزی مراحل تولید دارو

دانلود گزارش کارآموزی مراحل تولید دارو



دانلود کامل گزارش کارآموزی در شرکت داروسازی الحاوی

اکی بازدید : 112 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی در شرکت تجهیزات پزشکی راد طب



گزارش کارآموزی در شرکت تجهیزات پزشکی راد طب
کاراموزی کارخانه تجهیزات مدرن پرشکی رادطب

پروژه کارورزی درمورد تجهیزات بیمارستانی راد طب ایران

دانلود طرح کارآفرینی در مورد تجهیزات پزشکی راد طب

شركت لوازم پزشكي رادطب توليد و عرضه كننده برخي لوازم پزشكي مورد استفاده در مطب ها و كلينيك ها مي باشد كه با توجه به ضمانت لوازم توليدي بخش تعمير و تعويض فعالي را نيز داراي مي باشد .

فهرست مطالب

مقدمه

زیرنویس رادیولوژی

عیوب دستگاه زیر نویس رادیولوژی

نکته  قابل توجه در تعمیر زیر نویس رادیولوژی

یونیت دندانپزشکی

مواد داخلی دستگاه یونیت دندانپزشکی

عیب یابی دستگاه یونیت دندانپزشکی

نگاتیو اسکوپ های رادیولوژی

چراغ هشدار رادیولوژی

ساکشن

عیوب احتمالی

مدار داخل ساکشن

((قسمتی از متن: ))

از جمله لوازم توليدي اين شركت ، لوازم حفاظت از تشعشع مانند پاراوان هاي سربي (ديواره هاي سربي كه معمولاً براي اشعه هاي ضعيف مانند راديوگرافي استفاده مي شود . بدين صورت كه پزشك بعد از قرار گرفتن پشت اين ديواره اقدام به عكس گرفتن از بيمار مي كند كه در اين صورت از آثر زيان بار اشعه در امان  مي ماند .)

سرب كوبي و تجهيز اتاق هاي راديولوژي (به اين دليل كه اشعه هاي سانع شده از دستگاه راديولوژي بسيار قوي بوده و در عمق ديوراها نيز نفوذ مي كند تمام درها ، ديوراها ، سقف و كف اتاق راديولوژي را با لايه اي از سرب كه معمولاً ضخامت آن 2 ميليمتر مي باشد مي پوشانند ).

روپوش و عينك هاي سربي (براي كارهاي آزمايشگاهي) و برخي تجهيزات كلينيك ها مانند چراغ تاريك خانه (براي ظهور و ثبوت فيلم هاي راديولوژي و كاركردن در محيط تاريك ) چراغ هاي هشدار، ساكشن جراحي ، زيرنويس راديولوژي ، تجهيز دستگاه يونيت دندانپزشكي و …مي باشد .

زيرنويس راديولوژي

زيرنويس راديولوژي دستگاهي مي باشد كه توسط آن نام ومشخصات بيماري كه از او عكس راديولوژي گرفته شده را روي نگاتيو مربوطه ثبت مي كند .

اصول كار اين دستگاه به اين صورت مي باشد كه مشخصات فرد مورد نظر روي كاغذ مخصوص پر رنگ و واضح نوشته و آن را در دستگاه زيرنويس قرار داده و به كمك گيره هاي مخصوص (كه روي دستگاه قرار دارند )آن را ثابت مي كنند سپس با قراردادن نگاتيو روي آن و زدن شاسي مربوطه نوشته به صورت منفي روي نگاتيو نقش مي بنند به طور كلي عمل اين دستگاه تاباندن نور با زمان و شدت تنظيم شده روي فيلم راديولوژي مي باشد .

مدار داخلي اين دستگاه (نوع متداول ساخت داخل) از دو تراشه 555 و يم تراشه سوئيچ و يك اپتوكوپلر ترانزيستوري با شماره 3023 تشكيل شده است .

–  زمان روشن ماندن لامپ هاي سيگنالي (نوع لامپ هاي استفاده شده در اين دستگاه از نوع لامپ هاي سيگنالي كم مصرف   مي باشد) داخل دستگاه توسط ولومي كه به اولين تراشه 555 متصل است قابل تنظيم مي باشد .

–   مقدار شدت نور آن نيز توسط ولومي كه به تراشه  سوئيچ مانند متصل است قابل تنظيم مي شود .

تغذيه مدار توسط يك ترانس 9/220 ولت صورت مي گيرد كه خروجي آن پس از گذشتن از يك مدار يكسو ساز توسط رگولاتور 7806 رگوله شده و به مدار اعمال مي شود در نماي ظاهري دستگاه كلاً سه كليد قرار گرفته :

كليد قرمز : به طور مستقيم (براي قرار دادن نوشته در دستگاه ) لامپ ها را روشن مي كند .

كليد سفيد : كه نور تنظيم شده توسط ولوم را روي نگاتيومي تاباند .

كليد مشكي : كه عمل دشارژ مدار را به عهده دارد .

عيوب دستگاه زير نويس راديولوژي

در برخي از مدل هاي ساخت داخل معمولاً لامپ هاي مدار را به سوئيچ هايشان لحيم كاري مي كنند به همين علت ممكن است اين لامپ ها به مروز زمان در داخل سر پيچ باز شده و لامپ ديگر روشن نشود بنابراين بهتر است قبل از هر كاري بعد از تست فيوز از سلامت سر پيچ و لامپ ها مطمئن شويم و با اتصال مستقيم لامپ ها به برق شهر آن ها و سر پيچ هايشان را تست نمود .

از جمله عيوب احتمالي مي توان به سوختن تراشه هاي 555 و يا اپتوكوپلر اشاره كرد كه مي توان از سلامت آن ها با تعويض قطعات اطمينان حاصل كرد .

اپتو كوپلر را مي توان با مولتي متر نيز تست نمود .

نكته  قابل توجه در تعمير زير نويس راديولوژي

در تعمير اين دستگاه بايد مدار را از روغن لحيم كاملاً پاك كرد  زيرا جريان لازم براي روشن شدن لامپهاي سيگنالي بسيار ناچيز مي باشد وآنها مي توانند از طريق باري كه از روغن لحيم(به جا ماتده ازلحيم كاري مدار)مي كشند روشن شوند ودر كار دستگاه اختلال ايجاد كنند. براي تميز كردن مدار مي توان از اسپري خشك ويا از الكل ويك برس استفاده نمود.البته در هنگام تميز كردن مدار وكمي بعد ازآن تا خشك شدن  كامل نبايد دستگاه را روشن نمود.

از ديگر عيوب احتمالبي دستگاه خرابي كليدهاي اصلي آن مي باشد زيرا آنها با دسته هاي فلزي دستگاه در تماس مداوم هستند كه در صورت معيوب بودنشان بايد آن ها را با كليد سالم تعويض نمود .

يونيت دندانپزشكي

يونيت دندانپزشكي يك صندلي با ارتفاع و و زاويه اي قابل تنظيم تكيه گاه به طور اتوماتيك مي باشد .

مواد داخلي دستگاه يونيت دندانپزشكي

–  مدار تغذيه اجزاي داخلي كه از يك ترانس 12 ولت ، مدار يكسو ساز پل ديودي و يك رگولاتور ولتاژ تشكيل شده است .

–  مدار تايمر با استفاده از آي سي 555 كه توسط يك رله معمولاً ولت به شيرهاي الكتريكي آب متصل است و به گونه اي تنظيم شده است كه شيرهاي الكتريكي را به مدت لازم براي پر شدن شستشوي دهان (نصب شده روي دستگاه)باز نگه دارد .

– مدار كنترل صندلي

اين مدار از 4 رله تشكيل شده كه توسط چهار ترانزيستور (به صورت سوئيچ) تغذيه مي شوند و مدار آن به صورت زير   مي باشد .

در دو حالت اتوماتيك كه صندلي به طور كامل به جلو و پايين و يا به عقب و بالا مي رود از دو مدار تايمر با زمان مناسب براي تحريك كليدهاي up/ Backو down / frontاستفاد شده است .

در اين مدار براي حفاظت بيشتر و جلوگيري از اتصال همزمان up/ Backو down / frontمدار قدرت در رله ها به صورتي كه در شكل كاملاً مشخص است بسته شده اند ديودهاي D1, D4نيز براي حفاظت از ترانزيستورها در مدار به كار برده مي شوند .

–  مدار مربوط به نگاتيو اسكوپ (نگاتيو اسكوپ از يك صفحه پلاستيكي سفيد رنگ كه وظيفه آن پخش نور است تشكيل شده كه عكس هاي گرفته شده توسط دستگاه راديوگرافي دندان ، دندان و يا عصب مربوطه را مي توان توسط آن مشاهده نمود ). معمولاً روي پانل يونيت دندانپزشكي يك كليد يك حالتهگرفته كه توسط مدار بي استابل و يك رله وظيفه خاموش و روشن كردن لامپ پشت صفحه نگاتيو را يه عهده دارد .

معمولاً دستگاه يونيت دندانپزشكي داراي دو سري كليد ، يكي روي پانل جلويي (كه محل قرار دادن بقيه وسايل دندانپزشكي نيز هست) مي باشد و ديگري سري كليدهاي دو طرف صندلي براي امكان استفاده بهتر و آسان تر توسط پزشك مي باشد البته دو سري كليد پايي نيز روي يونيت تعبيه شده است كه يكي روي شاسي يونيت متصل بوده و ديگري كه توسط سيم سيار به يونيت متصل است اين كليد سيار فقط يك حالت آن هم براي بالا آوردن صندلي استفاده مي شود . كليدهايي كه روي پانل و يا دو طرف صندلي قرار دارند علاوه بر امكانات كليدهاي پايي داراي دو حالت Autoنيز مي باشند . كه توضيح مدار داخلي و طرز كار آنها در قسمت مدار داخلي آمده است .



  گزارش کارآموزی در شرکت تجهیزات پزشکی راد طب

اکی بازدید : 135 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

دانلود گزارش کارآموزی مهندسی پزشکی



گزارش کارورزی مهندسی پزشکی

دانلود کارآموزی مهندسی پزشکی

 

دانلود کارورزی رشته مهندسی پزشکی
گزارش کارآموزی رشته پزشکی
دانلود کاراموزی در مورد پزشکی
در مورد تجهیزات پزشکی

نقش مهندسان پزشكي در آموزش تجهيزات پزشكي به كاركنان
آمار نشان مي‎دهد كه بيش ازي 50% از كار افتادگي ها يا خرابي ها در اثرروش هاي عمل ضعيف رخ مي دهند. از طرفي ديگر بيش از 95% از مواردي كه درباره اسيب هاي جدي تجهيزات پزشكي مشاهده شده است مربوط به عدم آشنايي فرد با دستگاه است.

چكيده مطالب
بشر از ابتدا تا كنون همواره به دنبال دست يابي به روشهايي جهت تسهيل امورزندگي براي خود بوده است. دراين راه تلاشهاي كرده و گاه با شكست و گاه با موفقيت روبرو شده است اما موردي كه پژوهندگان واقعي و منقي اعلم انجام مي دهند اين است كه از شكست ها درس گرفته و تجارب خودرا در تلاشهاي آينده به كار مي بندند بر علم اندوزي استفاده از تجارب هم ما را در انجام امور ياري مي‎كند.
حال چه بهتر است كه به جاي آن كه منتظر شكست هايمان شويم تا از آن درس بگيريم، بياييم و با علم دوزي تجارب ديگران را براي خود بكار بگيريم و بدينوسيله شكست ديگران پل موفقيت ما بشود.
هدف دوره ماي انيفيپيني كارآموزي علاوه بر علم اندوزي كاربردي و عملي، آشنايي با تجربه ها و شكست هاي ديگران است تا با تفكر درست و عملي، بتوانيم آن ها را شناخته و بكار بسته و به موفقيت دست يابيم.
باشد كه ما هم با تلاش و كار زياد بتوانيم به تجاربي دست يابيم كه در خدمت  ديگران بعد از ما قرار گيرد و در جهت كل پيشرفت علم  و علوم ميهنمان گام برداريم.
براي بررسي كارآموزي مهندس پزشكي و تاريخچه مهندسي پزشكي ، بد نيتس كه ابتدا نقش مهندسان پزشكي در بيمارستان اشاره شود.

بررسي نقش مهندس پزشك در بيمارستانها
{{اين پژوهش با بررسي نقش مهندس پزشكي در بيمارستانها و با روش مطالعه پيمايشي ميداني انجام شده و از آنجايي كه پژوهشي كتابخانه اي ميداني بوده جامعه آماري و نمونه آماري نداشته است ولي نتايج بدست آمده نشان دهنده تأثير استفاده از كارشناس مهندس پزشكي در مراكز درماني است.}}
نظام پزشكي بر مبناي روال سنتي خود تمايل ندارد كه شخصي را به صرف اينه عنوان مهندس پزشكي يا كلينيكي و يا تجاري در حرفه اي غير از پزشكي دارد به عضويت قبول كند اما آنها اين واقعيت را كه روز به روز آشكارتر مي‎شود بايد در نظر بگيرند كه استفاده از ابزار پزشكي مستلزم داشتن قابليت هاي لازم درحفظ، استفاده، تعمير و تنظيم آنها است، در غير اينصورت سرمايه و فرصت هاي تلف شده و مبالغ هنگفتي براي خريد ابزار پزشكي صرف شده است.
وجود انبوه دستگاه هاي بلا استفاده مازاد و يا اسقاط در انبارهاي بيمارستاني و عدم توجه به آنها جاي سئوال بسيار دارد. ذكر اين مسئله ضروري است كه هزينه تعمير و نگهداري تجهيزات درماني بسيار هنگفت است و در برخي موارد ده برابر هزينه تأمين نيروي انساني جهت تغذيه و خدمات غيردرماني بيمارستاني است.
علاوه بر موضوع تعمير دستگاه ها و تجهيزات پزشكي، مساله درجه بندي و تنظيم صحيح اين وسايل و گرفتن پاسخ درست و مطلوب تشخيصي از آنها از موضوعاتي است كه غفلت از آن موجب مي‎شود خطرات متعددي متوجه بيمار شده و درمان در جهت صحيح و مطلوب انجام نگيرد. در مواردي بيماري شدت يابد يا حتي بيمار از دست برود.
مركزيت واحد مهندسي پزشكي در بيمارستان جهت نظارت بر كليه امور مرتبط با تجهيزات از جمله مواردي است كه اكثر افراد را به عنوان راهكاري جهت حل مشكلات از جمله انبارداري و انبار اسقاط در نظر مي گيرند.
تاريخچه مهندس پزشكي در ايران و جهان
قدمت رشته مهندسي پزشكي در ايران در دوره تحصيلات تكميل به حدود پاندزه سال و در دوره كارشناسي به حدود شش سال مي رسد. البته تاسيس دوره كارشناسي  مهندسي پزشكي در خارج از كشور به حدود سي سال مي رسد.
مصرفي رشته مهندسي پزشكي
شاخه اي از دانش كاربردي است و باطل و درك مسائل زيست شناسي و پزشكي و با متدها و روش هايي سروكار دارد كه از دانش و تكنولوژي به دست آمده اند. در اين رشته تغييرات دائمي و پيدايش زمينه هاي جديد جهت پيشرفت سريع در تكنولوژي وجود دارد. بعضي از بهترين زمينه هاي تخصصي در رشته مهندسي پزشكي عبارتند از
1)ابزار دقيق پزشكي
2)پيومتريال
3)بيومكانيك
4)بيوالكتريك
5)مهندسي سلول، بافت و ژنتيك
6)مهندسي كلينيكي
7)تصوير برداري پزشكي
8)جراحي اورتوپدي
9)مهندسي توانبخشي
10) سيستم هاي فيزيولوژي
تاريخچه مهندسي پزشكي
مهندسي پزشكي از انقلاب تكنولوژي در دهه 1950 ريشه گرفت . با شروع دهه هفتاد يك عرصه مهم ديگر براي فعاليت مهندسان پزشكي شروع به شكل گرفتن كرد كه براي حل مشكلات فني وارد صفحه جامعه پزشكي شدند تا به عنوان اعضايي از تيم درماني در فعاليت هاي مداوم بيمارستان ها و كلينيك ها شركت جويند.
از اين رو تربيت و استخدام مهندسان پزشكي تبديل به يك ضرورت شده است نه تنها به اين دليل كه آنها مي‎توانند موقعيتي را فراهم كنند كه به دانش ما در مورد سيستم هاي زنده بيفزايد، بلكه به اين دليل كه آنها تبديل دانش به علم را سرعت مي بخشند.
محل كار مهندسي پزشكي
فرصت هاي شغلي مهندسان پزشكي عبارتند از
1)بيمارستان ها
2)شركت هاي داروسازي
3)كارخانه تجهيزات جراحي / پزشكي / آزمايشگاهي
4)دانشگاهي
5)تحقيق در زمينه هاي مختلف
شرح وظايف مهندسي پزشكي در بيمارستان ها
1)تهيه شناسنامه براي كليه تجهيزات كه در اين شناسنامه نوع دستگاه كمپاني سازنده، نمايندگي مربوطه، تاريخ ورود و خروج دستگاه تعميرات انجام شده ، تست هاي روتين، دستور العمل هاي نگهداري پيشگيرانه (PM)، كاليبراسيون دستگاه ، نام بخشي كه دستگاه در آنجا فعال است و … بايد ذكر شود.
2)نظارت كامل و كافي برعملكرد صحيح سيستم ها (و استفاده از تمام قابليت ها)
3)آموزش اوپراتوري صحيح تجهيزات پرسنل
4)نگهداري صحيح تجهيزات از نظر عملكرد
5)نظارت بر نحوه خدمات دهي شركت ها
6)عقد قراردادهاي سرويس و نگهداري با شركت ملي مربوطه و نظارت بر حسن عملكرد آنها
7)تعميرات جزئي دستگاه ها
8)خريد تجهيزات پزشكي

نقش مهندس پزشكي درخريد تجهيزات پزشكي
فرآيند خريد تجهيزات پزشكي تابع كيفيت كالا ، قيمت، رضايت كاربر،  رضايت مصرف كننده نهايي، كمپناي سازنده، شركت توزيع كننده و خدمات پس از فروش و … است، در نتيجه بايد با آگاهي و شناخت انجام شود ولي اغلب پرسنل بيمارستاني با شكل طراحي و ديدگاه تخصص وسايل تجهيزات آشنايي دارند بنابراين خريد تجهيزات يكي از مهم ترين كارهاي يك مهندس پزشكي است.
نقش مهندسي پزشكي در تهيه شناسنامه تجهيزات پزشكي
شناسنامه تجهيزات شامل تمامي اطلاعات مربوط به دستگاه است كه براي نگهداري و تعمير، كاليبراسيون و تجهيزات پزشكي لازم بوده و اين كار در صورت وجود يك مهندس پزشكي با دقت تمام و اصولي انجام مي‎گيرد .
نقش مهندسي پزشكي در تعمير و نگهداري تجهيزات پزشكي
در صورت وجود مهندسان پزشكي كه اشرافي بر نظام نگهداري و تعميرات دارند و از بروز مشكلات جلوگيري شده و شعار پيشگيري ارزان تر از درمان است عمل گشته و به دنبال آن كاهش هزينه ها صورت مي‎گيرد.

نوع فایلword | تعداد صفحات52

  دانلود گزارش کارآموزی مهندسی پزشکی

اکی بازدید : 115 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی کنترل کیفیت و تولید محصولات دارویی بهداشتی



گزارش کارآموزی کنترل کیفیت و تولید محصولات دارویی بهداشتی
دانلود گزارش کارآموزی کنترل کیفیت و تولید محصولات دارویی بهداشتی

دانلود کارآموزی کنترل کیفیت و تولید محصولات دارویی بهداشتی

پروژه کارورزی کنترل کیفیت و تولید محصولات دارویی بهداشتی

گزارش کاراموزی کنترل کیفیت و تولید محصولات دارویی بهداشتی

تاريخچه

شركت توليد‌ دارو
در سال 1334 كارخانه توليد دارو در زميني به مساحت حدود 78 هزار مترمربع زيربنا، با سرمايه‌اي معادل 20 ميليون ريال در جنوب فرودگاه مهرآباد ساخته شد. پس‌از نصب ماشين‌آلات مورد نياز و صدور پروانه‌اي تأسيس و بهره‌برداري، قرار گرفت و در ارديبهشت ماه سال 1337 رسما افتتاح شد. فعاليت كارخانه ابتدا با 50 كارگر، كارمند و تكنسين و دكتر داروساز به‌ تهيه25 قلم محصولات به صورت آمپول پني‌سيلين، قطره و سوسپانسيون و چند قلم ديگر از فرآورده هاي بهداشتي اشتغال داشتند، آغاز شد.

گسترش فعاليت

دو سال پس از بهره‌برداري از كارخانه با توجه به توليد مقدار بيشتري از محصولات دارويي و به منظور جلوگيري از آلودگي آنها در جريان واحد ايجاد تخصص و رعايت استانداردهاي بين‌المللي در امر داروسازي به واحد آرايشي و بهداشتي اين شركت از واحد دارويي آن جدا شدو در همين هنگام با انعقاد قراردادهايي با شركت‌هاي بين‌المللي مانند اينگرااينگهم آلمان كه از تشكيلات تحقيقاتي وسيعي برخوردار و همچنين از بنيان‌گذاران صنعت نوين داروسازي در اروپا به شمار مي‌آيد، توليد دارو و فعاليت وسيع خود را آغاز كرد. به اين ترتيب شركت با تهيه فرآورده‌اي جديد قلبي، عروقي، آنتي‌اسپاسموديك چهار هاضمه‌اي به صورت دراژه، آمپول، شياف و عرضه آنها به جامعه پزشكي و استفاده بيماران از انها توانست به موفقيت‌هاي شايان دست يابد.

توسعه آزمايشگاه

همزمان با گسترش فعاليت هاي يكي از هد فهاي مهم شركت كه توسعه آزمايشگاه كنترل آن بود برآورده شد و اين ازمايشگاه به دستگاههاي مدرن و افراد كارآموزده مجهز شد. در حال حاضر ساختمان مجهز و مدرن كنترل توليد دارو در حدود 1300 وسعت دارد تعداد زيادي از متخصصان كه شمار آنان به پيش از يكصد نفر مي‌رسد درآن مشغول كارند و در حال حاضر آزمايشگاه توليد دارو كه يكي از مجهزترين آزمايشگاههاي كشور به شمار مي‌رود داراي سه بخش عمده به شرح زير است.

عنوان

گزارش کارآموزی کنترل کیفیت و تولید محصولات دارویی بهداشتی

این فایل با فرمت ورد و آماده پرینت می باشد.

فهرست مطالب

تاریخچه

شركت توليد‌دارو

گسترش فعاليت

توسعه آزمايشگاه

كنترل و آناليز

تحقيقات پايه

محصولات شركت

محصولات دارويي

محصولات بهداشتي

آشنايي با دارو

تعريف دارو

تاريخ مربوطه به محصولات دارويي

تاريخ ساخت

انقضاي تاريخ مصرف

مدت پايداري

كنترل مواد اوليه و اجازه استفاده در توليد:

اشكال داروييPharmaceutical Dosage Forms 17

گرانول – كريستال-شياف-قلم

قطره خوراكي-موضعي

دهان شويه

غرغره

روغن هاي نزلر(اسانس)

تك فازي

مايع

Liguid 19

Dosage 19

Form 1

روغن هاي پايه

واژينال

جلدي

واژينال

جلدي

پماد

كرم

نيمه جا

Senir-solid 19

مراحل توليد

بخش تهيه پودر گرانول غير استيل

گرانول ساز

مراحل ساخت گرانول عبارت است از:

كنترل پودرها و گرانول خوراكي

نام ماشين‌ هاي گرانول سازي

بخش گرانول شامل 2 قسمت است:

تهيه گرانولاسيون

اصول اساسي توليد قرص

ويژگي‌هاي قرص

شيوه هاي توليد قرص

تعاريف

6كفشك (FEEDSHO)نقش تغذيه ماتريس را در ماشين هاي ضربه برعهده دارد. 29

ماشين ضربه‌اي

ماشين دوار

هدايت كننده پايين رو

مواد كمكي در قرصها عبارتند از

نقش مواد كمكي در فرمولاسيون قر

پر‌كننده‌ها

فهرست پركننده ها

چسباننده‌ها

تعريف

انواع چسباننده

باز كننده ها

پودرها

رنگها

خوشبو كننده‌ها و چاشني‌ها

انواع قرص‌ها

بررسي بعضي اشكالات توليد قرص

دراژه‌سازي

روكش‌قندي

ب) روكش سلولزي

دليل استفاده از روكش در قرص‌ها:

بسته بندي جامدات:

دلايل تغيير رنگ

بخش روكش دادنCoating 46

گزارش بخش جامدات توليد دارو

بخش گرانول‌سازي

بررسي ساخت گرانول سه مرحله احتياج مي‌باشد

قرص سازي

محلولها

تهيه محلول‌ها

محلول آبي

روش تهيه ماده تزريقي

سوسپانسي

محلول غير آبي

گزارش كار بخش مايعات

قسمت شربت‌سازي

مايعات:

سوسپانسيون‌ها:

شستشوي شيشه:

مراحل پركني شربت:

بسته بندي شربت و سوسپانسيون

قسمت قطره

تهيه مايعات استريل و آسپتيك

آزمايشات اين محلولها عبارتند از

بخش تهيه محلولهاي تزريقي

نيمه جامدات

پمادها به دو دسته تقسيم مي‌شوند

تهيه پماد ويكس :

شياف

وسايل مورد استفاده اين بخش عبارتند از

دستگاه ها قاب‌گيري شياف

بسته بندي شيافت

آنتي بيوتيك

آنتي بيوكتها با منشا قارچي:

كپسول:

سوسپانسيون:

تفاوت آموكسي سيلين با آمپي سيلين :

فرق پودر كپسول و سوسپانسيون

اطاق توزين كپسول:

بخش كپسول پركني:

بسته بندي كپسول ها:

بسته بندي شربتها سوسپانسيون

لابراتور

آزمايش‌هاي فيزيكي

زمان باز شدنDisintegrationTime 85

زمان حلاليت

دستگاه حلاليت زنبيلي

مدل بيچه‌اي

7اندازه گيري سختي قرص

قابليت خرد شدن يا فرسايش

بازرسي ماكروسكوپي قرص‌ها

اندازه‌گيري وزن

كنترل خواص شيميايي

كنترل ميكروبي

كنترل بهداشتي

شامپو

تعيين PH 90

ويسكوزيته

اندازه گيري ميزان اكتيو شامپو يا ماده موثر

اندازه باقيمانده خشك Residive 91

تست پايداري

خمير دندان

1ـ اندازه گيري PH 92

2ـ اندازه گيري ويسكوزيته

3ـ اندازه گيري ميزان كف

4ـ تست پايداري

5ـ اندزه‌گيري كربناتكلسيم يا فسفات كلسيم

منابع

كنترل و آناليز

بخش كنترل و آناليز و مواد اوليه و محصولات آماده طبق استانداردهاي بين‌المللي و فارمه كپه هاي B. P وUSP تحقيقات كاربردي. بخش تحقيقات كاربردي و فرمولاسيون دارويي و آرايشي بهداشتي براي امكان استفاده از مواد اوليه در اشكال دارويي، آرايشي و بهداشتي.

تحقيقات پايه

بخش تحقيقات پايه كه متخصصان آن روي امكان سنتز مواد اوليه دارويي مطالعه و تحقيق مي‌كنند. بخش تحقيقات پايه آزمايشگاه در سال 1362 تأسيس وشروع به كاركرده است. هدف از تاسيس‌آن سنتزمواد‌ اوليه دارويي‌مورد نياز شركت و فروش مازاد آن به ديگر كارخانه‌هاي داروسازي بوده است. در سال 2369 نيز يك پايلوت با خط بري و سنتز مواد اوليه خريداري و نصب شد كه اين پايلوت در آينده نزديك پس از بهره برداري به بازدهي خواهي رسيد.

محصولات شركت

شركت توليد داروكه وابسته به سرمايه‌گذاري البرز است تحت پوشش بنياد 15 خرداد تا كنون با حدود 1200  نفر از كار‌كنان، متخصصان ماهر و نيمه ماهر خود در محلي با 45 هزار متر‌مربع‌ زيربنا، حدود 85 قلم ژنريك را با استانداردهاي بين‌المللي تهيه و به بازار مصرف عرضه مي‌كنند. در بخش آرايشي و بهداشتي توليد دارو در حال حاضر حدود 50 قلم كالا مانند شامپوهاي معمولي و تخصصي، خميردندان‌هاي مختلف، تقويت‌كننده مو، آنتي‌سپتيك‌ها، رنگ‌هاي مو وكرم‌هاي مختلف تخصصي دربخش ديگرآن داروهاي دامي و مكمل هاي غذايي دامي تهيه مي‌شود. هدف كاركنان متخصصين توليد دارو، عرضه محصولاتي با كيفيت بالا و قيمت مناسب در عرصه بين‌المللي و داخل كشور است.

محصولات دارويي

آموكسي سيلين كپسول 250 ميلي آمپي سيلين كپسول 250 ميلي

آموكسي سيلين كپسول 500 ميلي آمپ سيلين كپسول 500 ميلي

آموكسي سيلين شربت 125 ميلي(5/2 گرم)آموكسي سيلين شربت 250 ميلي(5 گرمي)

آمپي سيلين شربت 250 ميلي (5 گرمي) آمپي سيلين شربت 125 ميلي(5/2 گرمي)

آلمينيوم ام. جي. اس. سوسپانسون 240 ميلي   آلمينيوم ام. جي. اس. قرص

آ. اس. آ قرص 100 ميلي گرمآتنولول قرصي پوششدار

ايزو سور بايد دي نيترات 5 ميلي ايزوسور بايد دي نيترات 10 ميلي

اكسازپام قرص 10 ميلي   ايزوكوپرين قرص

ا. س. ا قرص دو لايه  اكسپكتورانت شربت 60 ميلي

ايندومتاسين شياف 100 ميلي گرمي استامينوفن الگريز 60 ميلي

استامينوفن قطره 15 ميلي برم هگزين الگريز 60 ميلي

برم هگزين آمپول 2 ميلي  برم هگزين  قرص 8 ميلي گرمي

بيزاكوديل شياف اطفال  بيزكوديل شياف بالغين

پروپرانولول قرص 40 ميلي گرمي پنتازوسين آمپول 1 ميلي

ترمور آب پماد 19 گرمي   ترمورب پماد 38 گرمي

ديسوپيراميد كپسول 100 ميلي گرمي   ديسوپيراميد كپسول 150 ميلي گرمي

دهان‌ شويه ستيل‌پيريدينيوم‌كلرايد قطره 30 ميليدي متيكون قطره سيميتيكون‌) 30 ميلي

اي سيكلومين دراژه  اي سيكلوميلين الگزير 60 ميلي

اي سيكلو آمپول 2 ميلي  دكسترومتور فان شربت 60 ميلي

دكسترومتورفان قطره 15 ميلي  دي پيريدامون دراژه 15 ميلي گرمي

دي پيريه امون دراژه 15 ميلي گرمي   دي پيريه امون دراژه 15 ميلي گرمي

سيمفيبريت كپسولسرماخوردگي قرص

سيتي كولين آمپول 2 ميليسولفاستاميد قطره 10%10 ميلي

سولفاستاميد قطره 20%10 ميلي فنوباربيتال شربت 60 ميلي

قلم بيني احتقان 1 ميلي  كلوبوتينول دراژه

گلوبوتينول قطره 15 ميلي   كلونيدين قرص

گايافنزين شربت 60 ميلي   لاكتوز شربت 240 ميلي

محلول شستشوي چشم  مانتول ويتامني با آن قطره

متاپروترونول قرص   نالوكسان آمپول

نيفيديپين قرص پوششدراويتامين آ دراژه

ويتمين آ + د پماد 30 گرمي هيدروكسيد منيزيم 8%

هيوسين ان بوتيل برومايد دراژه هيوسين ان بوتيل برومايد شياف بالغين

هيوسين ان بوتيل برومايد شياف اطفال پماد سوختگي 30 گرمي

ويتامين ث پودرمتاپروترتول آمپول 1 ميلي

محصولات بهداشتي

كلدكرم 5/28 گرمي افسون   كلد كرم 48 گرمي افسون

كرم محافظ دست افسون  به‌به خوشبو كننده هوا

محلول ضد عفوني كننده اوج كرم نيوا 60 گرمي

كرم افشان براي موهاي خشك كرم افشان براي موهاي چرب و خشك

كرم موبر پرند   كرم آتريكس

شامپو بچه پاوه  شامپو بچه سدر پاوه

شامپو بالشتي 10 گرمي پاوه   كرم سفيد‌كننده هيدروكينون 101

خميردندان 80 گرمي درخشانخميردندان 50 گرمي پاوه

خمير دندان 80 گرمي پاوه خمير دندان 50 گرمي نعنايي پاوه

وازلين بهداشتي پاوه مسواك پاوه

شامپو 200 گرمي افشان شامپو تخم مرغي 200 گرمي افشان

شامپو سبز 145 گرمي افشاننرم‌كننده موي افشان بزر

كرم افشان براي موهاي خشك  كرم افشان براي موهاي چرب

كرم توپي 101 كرم 60 گرمي 101

كرم مرطوب‌كننده 101   كرم شب 101

كرم 150 گرمي 101  كرم صورت و زير چشم

شير پاك‌كن 101  كرم سفيد كننده هيدروكنون 101

كرم پودر مايع 101   رنگ موي افسون

رنگ موي افشان  شامپو رنگ موي افسون

قرص اكسيژه‌ نتا500 عددي ادكلن 120 سي‌سي101

كرم نيوا 150 گرمي   خميردندان 50 گرمي درخشان

خميردندان 80 گرمي نعناعي پاوه   ادكلن 100 سي‌سي 101

آشنايي با دارو

تعريف دارو

دارو به ماده‌اي اطلاق مي‌شود كه براي بهبود درمان و يا جلوگيري از ابتلا به بيماري تجويز مي‌گردد و يا به عبارت ديگر جسمي است غير از مواد غذايي كه در اعمال فيزيولوژي بدن موثر بوده و كتاب‌هارسمي داروسازي يا مزنومر‌هاي دارويي آن را پذيرفته‌اند. همچنين دارو مي‌تواند با تغييراتي كه در بدن ايجاد مي‌كند1ـ بروز بيماري پيشگيري مي‌كند مانند واكسن آنتي‌بيوتيك (براي ورود به مناطق آلوده ) هورمون‌ها يا جانشين مواد درونزا 2- موجب درمان بيماري مي‌شود مانند اكثر دارو‌ها.

تاريخ مربوطه به محصولات دارويي

در بهيه مصرف فرآورده ‌هاي دارويي عموما چهار نوع تاريخ كه جداگانه و داراي استفاده اختصاصي است به كار گرفته مي‌شود:

1- تاريخ ساخت  Date Of Mnufactore

2-  تاريخ انقضاء مصرف  Exapiration Pate

3-  مدت تضمين  uarantee Time G

4- مدت پايداري Shelf  Life

تاريخ ساخت

زماني كه فرآورده دارويي تهيه مي‌گردد را تاريخ ساخت مي‌نامند. اين تاريخ عموما روي برچسب مواد دارويي با مبدا بيولوژي و يا برخي ار آنتيبيوتيكها ذكر مي‌گردد.

انقضاي تاريخ مصرف

قدرت تاثير (Ptence) اغلب آنتي بيوتيكها به مرور زمان كاهش مي‌يابد. محصول غير قابل مصرف خواهد بود بنابراين تاريخي كه استفاده از فرآورده دارويي آنتي بيوتيك را منع مي‌نمايد انقضاي تاريخ مصرف مي‌نامند. مدت قابليت مصرف مواد اوليه اكسپيان در حفظ قدرت تاثير آنتي بيوتيك بسيار موثر است بنابراين انقضاي تاريخ مصرف مواد اوليه آنتي‌بيوتيكها را نمي‌توان مستقيما روي بر چسب برخي از فرآورده‌هاي دارويي اسپياليته ذكر نمود.

مدت پايداري

در لابراتوار داروسازي مكاني براي تعيين مدت وجود دارد. بدين ترتيب كه نمونه‌هاي از سري‌هاي مختلف فرآورده‌هاي دارويي تا مدت معيني با ذكر مشخصات كامل آنها در محل مخصوص نگهداري نمايند. اين فاصله مدت را مدت پايداري مي‌نامند. اين مدت در انواع فرآورده‌هاي دارويي متفاوت است. پس از اتمام مدت لابراتور سازنده هيچگونه مسئوليتي در قبال فساد، كاهش ماده موثر و يا تغيير رنگ و تغيير رنگ و تغيير شكل محصول دارويي قبول نمي‌نمايند.

خرید و دانلود | 8,800 تومان
نوع فایل :WORD | تعداد صفحات :98


  گزارش کارآموزی کنترل کیفیت و تولید محصولات دارویی بهداشتی

اکی بازدید : 93 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی مجنمع پتروشیمی اراک

دانلود کاراموزی در پتروشیمی اراک

تاريخچه و انگيزه احداث مجتمع پتروشيمي اراك يكي از طرح هاي زيربنائي و مهم مي باشد كه در راستاي سياستهاي كلي توسعه صنايع پتروشيمي و با اهداف تامين نياز داخلي كشور و صادرات ايجاد و به بهره برداري رسيده است .
اين طرح در سال 1363 به تصويب رسيد و پس از طي پروژه کارورزی مجتمع پتروشیمی مراحل طراحي و نصب و ساختمان در سال 13722 فاز اول مجتمع درمدار توليد قرار گرفت. در ادامه كاربه منظور بهبود مستمر و توليد بيشتر و متنوع تر ، واحدهاي ديگر مجتمع تكميل و واحد اتوكسيلات بعنوان آخرين واحد مجتمع در سال 82 راه اندازي و در مدار توليد قرار گرفت .
از سال 79 ، همزمان با تكميل واحدها، طرح هاي توسعه اي مجتمع نيز با هدف افزايش ظرفيت مجتمع آغاز گرديده است . از سال 1378 با خرید کارآموزی در پتروشیمی اراک تصويب هيئت مديره و پس از بازرسي هاي دقيق عملكرد مجتمع ، شركت در بازار بورس پذيرفته شد و واگذاري سهام آن آغاز گرديد .

اهميت توليدات مجتمع
از مشخصه هاي استثنايي مجتمع پتروشيمي اراك استفاده از دانش هاي فني ، تكنولوژي و فرآيندهاي پيشرفته مي باشد . توليدات مجتمع بسيار متنوع و عمدتا گريدهاي مختلف را شامل مي شوند . از لحاظ انتخاب خطوط توليد كمتر مجتمعي را مي توان يافت كه مانند مجتمع پتروشيمي اراك تركيبي از توليدات پليمري و شيميايي ارزشمند و حتي شاخه خاصي از توليدات نظير سموم علف كش ها را يكجا داشته باشد . مجتمع پتروشيمي اراك از لحاظ تنوع ، ارزش فرآورده ها و نقش حساس آن در تامين نياز صنايع مهم كشور كم نظير  مي باشد .

خوراك مجتمع
خوراك اصلي مجتمع نفتاي سبك و سنگين است كه از پالايشگاههاي اصفهان و اراك از طريق خط لوله تامين مي شود. خوراك ديگر مجتمع گاز طبيعي است دانلود کارآموزی رشته شیمی كه از خط لوله سراسري مجاور مجتمع اخذ مي گردد . ضمنا حدود 6000 تن آمونياك و حدود 350 ميليون مترمكعب در سال مصرف گاز طبيعي مجتمع مي باشد كه از خط سوم سراسري تامين مي گردد .

نيروي انساني
كل نيروي انساني شاغل در مجتمع بالغ بر1769 نفر مي باشد كه حدود 1213 نفر فني و 556 نفرستادي مي باشند . بر اساس سياست كلي دولت جمهوري اسلامي ايران بخشي از كارها به بخش خصوصي واگذار گرديد كه در راستا چنيدن شركت با بيش از 1000 نفر نيرو در بخشهاي خدماتي –تعميراتي وغيره در مجتمع فعاليت دارند .

مصارف توليدات مجتمع
مصارف توليدات مجتمع بسيار متنوع و داراي طيف گسترده است . در بخش توليدات شيميايي كليه فرآورده ها شامل اكسيداتيلن/ اتيلن گليكها –اسيد استيك –وينيل استات –دواتيل هگزانل –بوتانلها –اتانل آمين ها و اتوكسيلاتها به اضافه سموم علف كش ها كاملا در كشور منحصر به فرد مي باشتد و نياز صنايع مهمي در كشور را تامين نمود و مازاد آنها به خارج صادر مي شود . در بخش پليمري نيز فرآورده هاي ارزشمند و استراتژيك انتخاب شده اند كه بعنوان نمونه مي توان گريدهاي مخصوص توليد سرنگ يك بارمصرف –كيسه سرم –بدنه باطري –گوني آرد –الياف و همچنين مواد اوليه ساخت بشكه هاي بزرگ به روش دوراني و نيز گريد مخصوص توليد لوله هاي آب –فاضلاب وگاز و لاستيك پي بي آر را نام برد .
اولويت مصرف فرآورده هاي مجتمع براي تامين نياز صنايع داخل كشور است در اين ارتباط توليدات مجتمع سهم به سزايي در تامين نياز صنايع پايين دستي دارد به نحوي كه نياز بالغ بر 5000 واحد پايين دستي را تامين مي نمايد.

موقعيت جغرافيايي
مجتمع پتروشيمي اراك درجوار پالايشگاه اراك در كيلومتر 22 جاده اراك –بروجرد و در زميني به وسعت 523 هكتار قرار دارد .

واحدهاي مجتمع
الف –واحدهاي فرآيندي
واحدهاي فرآيندي مجتمع شامل 19 واحد است كه در نمودار منعكس مي باشد .
ب- واحدهاي سرويس هاي جانبي
آب بدون املاح : ظرفيت 450 مترمكعب در ساعت
واحد توليد بخار : 500 تن در ساعت
واحد نيروگاه: ظرفيت كل توليد ( در شرايط جغرافيايي محل) 125 مگاوات
برج هاي خنك كننده : شامل 7 برج

اکی بازدید : 94 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی در مدرسه

 

دانلود کاراموزی از مدرسه

 

پروژه کارورزی دبستان

دانلود کارورزی آموزشگاه

خرید گزارش کارآموزی در مدرسه

کارآموزی رشته علوم تربیتی

این مدرسه دارای 8 کلاس درس است و در هر کلاس 25 نفر دانش اموز دارد.  این مدرسه تنها به منظور یک شیفت تحصیلی ابتدایی دخترانه دایر می باشد

مدرسه شهيد عطوان واقع در خيابان حافظ منطقه افشار شهرستان دزفول قرار دادرد. مساحت اين مدرسه 1485 متر مربع است.

اين مدرسه داراي 8 كلاس درس است و در هر كلاس 25 نفر دانش اموز دارد. اين مدرسه تنها به منظور يك شيفت تحصيلي ابتدايي دخترانه داير مي باشد كه در مجموع 270 نفر دانش دارد. درب اصلي آن در خيايان حافظ است . درب ورودي مدرسه داراي ابعاد كوچكي است كه در بالاي آن تابلوي آهني سبز رنگيست كه نام مدرسه و سال تاسيس مدرسه بر روي ان نوشته شده محيط و ساختمان فيزيكي مدرسه داراي شرايط آموزشي و كاملاً مجزاست ساختمان آن دو طبقه است در طبقه همكف مدرسه 3 كلاس درس اول (1) اول(2) و دوم و يك دفتر كه متعلق به استراحت معلمان ، معاونان و مدير است در انتهاي راهروي مدرسه يك اتاق به منظور پذيرايي از كاركنان اداري و آموزگاران مدرسه است كه اين اتاق در اختيار مستخدم يا به عبارتي باباي مدرسه مي باشد. درست در روبروي دفتر مدرسه يك آيينه تمام قد نصب شده است كه دانش اموزان بتوانند ظاهر آراسته خود را در آن ببينند و در ضلعي ديگر از راهرو 3 كمد مجزا از هم وجود دارد كه يكي از آنها جهت نگهداري جوايز دانش اموزان و 2 كمد ديگر آن مربوط به نگهداري وسايل كمك اموزشي دروس رياضي و علوم از قبيل : ماكت اندام انسان ، كره زمين وانواع نقشه ها و وسايل آموزشي و آزمايشي و كمك درسي فارسي مي باشد.

فهرست مطالب

اطلاعات شناسنامه اموزشگاه

اطلاعات عمومي و ساختماني اموزشگاه

زندگي نامه شهيد محمد عطوان

بسم الله الرحمن الرحيم

شرح وظايف معلمان آموزشگاه

چارت سازمانيدبستان شهيد عطوان 92-91

شرح وظايف مدير آموزشگاه

شرح وظايف مربي بهداشت

اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدايي

وضعيت كادر اداري

شوراي مدرسه

شرح وظايف شوراي مدرسه .

تركيب اعضاي انجمن اوليا و مربيان مدرسه

شرح وظايف انجمن اوليا و مربيان مدرسه :

شوراي معلمان

شواري دانش آموزان

شرح وظايف شوراي دانش اموزان

نحوه تدريس

نتيجه گيري كلي

 

پروژه کارورزی دبستان

دانلود کارورزی آموزشگاه

خرید گزارش کارآموزی در مدرسه

کارآموزی رشته علوم تربیتی

 

دانلود کاراموزی از مدرسه

اکی بازدید : 128 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی در دبیرستان

 

دانلود کارآموزی در مدرسه

 

پروژه کارورزی در دبیرستان

گزارش کار در بازدید دبیرستان

خرید کارآموزی رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی

 

دبیرستان ساعی واقع در خیابان ولایت منطقه شاوور شهرستان شوش قرار دارد. مساحت این دبیرستان 1485 متر مربع است.

37 صفحه با فرمت ورد

دبيرستان ساعي واقع در خيابان ولايت منطقه شاوور شهرستان شوش قرار دارد. مساحت اين دبيرستان 1485 متر مربع است.

اين آموزشگاه داراي 8 كلاس درس است و در هر كلاس 25 نفر دانش اموز دارد. اين آموزشگاه تنها به منظور دو شيفت تحصيلي دبيرستان و پيش دانشگاهي دخترانه داير مي باشد كه در مجموع 140 نفر دانش آموز دارد. درب اصلي آن در خيايان ولايت است . درب ورودي مدرسه داراي ابعاد كوچكي است كه در بالاي آن تابلوي آهني سبز رنگيست كه نام آموزشگاه و سال تاسيس آموزشگاه بر روي ان نوشته شده محيط و ساختمان فيزيكي آموزشگاه داراي شرايط آموزشي و كاملاً مجزاست ساختمان آن دو طبقه است در طبقه همكف مدرسه 2 كلاس درس اول انساني دوم تجربي و يك دفتر كه متعلق به استراحت معلمان ، معاونان و مدير است در انتهاي راهروي آموزشگاه يك اتاق به منظور پذيرايي از كاركنان اداري و دبيران آموزشگاه است كه اين اتاق در اختيار مستخدم يا به عبارتي باباي آموزشگاه مي باشد. درست در روبروي دفتر آموزشگاه يك آيينه تمام قد نصب شده است كه دانش اموزان بتوانند ظاهر آراسته خود را در آن ببينند و در ضلعي ديگر از راهرو 3 كمد مجزا از هم وجود دارد كه وسايل ورزشي دانش آموزان در آن قرار دارد.

فهرست مطالب

عنوان

چارت آموزشي

اطلاعات شناسنامه ي اموزشگاه

اطلاعات عمومي و ساختماني اموزشگاه

فصل اول

( فضاي فيزيكي آموزشگاه )

فصل دوم

شرح وظايف كاركنان و شوراهاي آموزشگاه

 

پروژه کارورزی در دبیرستان

گزارش کار در بازدید دبیرستان

خرید کارآموزی رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی

 

دانلود کارآموزی در مدرسه

اکی بازدید : 87 جمعه 26 خرداد 1396 نظرات (0)

کارآموزی در اداره برق گرگان



گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره برق شهرستان گرگان

فهرست مطالب
فصل اول، آشنايي كلي با موضوع كارآموزي
مقدمه: 1
تاريخچه پيدايش برق در منطقه مازندران 2
در این اداره دو بایگانی وجود دارد: 4
در دبیرخانه کلاً سه پست شغلی وجود دارد: 4

فصل دوم، ارزيابي قسمت‌هاي مختلف
نامه‌ها: 5
ثبت نامه ها در دفتر اندیکاتور: 7
پیک: 12
مرخصی‌ها: 12
کارت مرخصی: 12
بایگانی مرخصی‌ها: 15
حکم ماموریت: 15
استعلام: 17
دفتر ارسال مراسلات: 18
کمیسیون: 19
دفتر راهنما: 20
نوار چیست؟ 21
لیست پرونده‌های برقدار: 21

فصل سوم، آزمون نتايج، آموخته‌ها و پيشنهادات
نتيجه‌گيري كلي: 22

مقدمه
انسان از زماني كه خواندن و نوشتن را فراگرفت و بكار و فعاليت و تحصيل علوم مختلف مشغول شد، به تدريج به سمت تحقيق و پژوهش روي آورد و كم‌كم نياز به ثبت آموخته‌ها در قالب كتبا و دفتر در او احساس شد بدين ترتيب گام‌هاي نخستين را در جهت بايگاني كردن آنچه كه او آموخته بود، برداشت
در واقع اين كار از روزگاران قديم توسط تاريخ‌نويسان و مورخان در دربار پادشاهان با شرح كامل وقايع و حوادث آن زمان شروع شد و توسط دانشمندان و پژوهشگران با سند نمودن نتايج آزمايشات و آنچه فرا گرفته بودند، دنبال شد تا به امروز
امروزه تهيه سند در همه امور از كارهاي تاريخي گرفته تا نويسندگي و كارهاي دولتي انجام مي‌شود اين كار در زمان حاضر امري بسيار پسنديده و معمول بوده و ضرورت آن در همه مكان‌هاي دولتي و سازمان‌ها و حتي شركت‌هاي خصوصي احساس مي‌شود
بايگاني كردن در يك تعريف عام به معناي تهيه و نگهداري نسخه دومي‌از مجموعه فعاليت‌هايي كه مي‌بايست در يك روال كاري انجام شوند، مي‌باشد
در حال حاضر بخش بايگاني، يكي از بخش‌هاي مهم هر سازمان دولتي و يا خصوصي را تشكيل مي‌دهد سازمان آب، اداره گاز، برق، مخابرات و همگي داراي قسمت بايگاني مي‌باشند، اما بخش بايگاني در يك محيط گسترده‌تر با حيطه كاري وسيع‌تر قرار مي‌گيرد اين محيط كاري دبيرخانه ناميده مي‌شود


    
دانلود کامل کارآموزی در اداره برق گرگان

اکی بازدید : 75 جمعه 26 خرداد 1396 نظرات (0)

کار آموزی در شرکت توزیع برق



کار آموزی در شرکت توزیع برق
دانلود کاراموزی رشته برق

گزارش دوره كار آموزي
بخش اول شرح محل و مكان و بيولوژي شركت
بخش دوم گزارشي از چگونگي سيستم حسابداري شركت
بخش سوم شرح وتوصيف عملكرد اينجانب دراين دوره
بيولوژي شركت كارمندان اين شركت به 3 دسته تقسيم مي شوند
كارمندان استخدامي
كارمندان قراردادي
كارمندان پيمانكاري
شرح سيستم حسابداري شركت توزيع برق
انواع حسابداری مورد استفاده در شرکت توزیع نیروی برق مشهد _ برق
بودجه و اعتبارات حسابداری عمومی حسابداری خرید حسابداری قرار دادها
حسابداری انبار حسابداری مدیریت حسابداری مشترکین ( درآمد ) قسمت های مختلف یک بخش از نرم افزار شرکت برق سند گزارشات دفتر کل  عملیات
فهرست كارهايي انجام داده طي دوره
سند زدن بايگاني اسناد تنظيم سندهاي انتظامي تنظيم قراردادهاي پيمانكاري صدور چك نوشتن نامه به دارایی در مورد چکهای ارسالی کشیدن جداول حسابها به اکسل و رسم نمودار سند زدن بایگانی اسناد
اين دوره مربوط به درس کارآموزی مي باشد من اين دوره را درامور مالی شرکت توزیع نیروی برق مشهد ، برق 2 به مدت 240 ساعت گذرانده ام.
اين گزارش در سه قسمت تهيه وتنظيم شده است.واشاره ايست به انچه دراين دوره فرا گرفته ام.
بخش اول شرح محل ومكان وبيولوژي شركت
بخش دوم گزارشي از چگونگي سيستم حسابداري شركت
بخش سوم شرح وتوصيف عملكرد اينجانب دراين دوره
بيولوژي شركت شركت توزيع برق يكي از شركتهاي زير مجموعه وزارت نيرو مي باشد شركت برق استان خراسان از يك قسمت ستادي و هفت امور تشكيل شده استاين هفت امور كه از نوع شركتهاي خدماتي مي باشند زير نظربخش ستادي كارمي كنند مديران هر امور توسط بخش ستادي انتخاب شده وزير نظر ان شركت كار مي كنند.

دانلود کامل کار آموزی در شرکت توزیع برق

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 275
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 2,663
  • بازدید کلی : 58,409